XXL Nutrition

Race naar de 180kg Bench Press

170 kg op film, 175 al gedaan@ 130

dan doen ze dat toch lekker. zolang ze geen filmpje van 180kg plaatsen zullen ze deze race niet kunnen afsluiten en doorgaan naar de volgende voor 220kg hehe

Ik kan een heel oud filmpje van mezelf plaatsen... maar dat is gelijk 180 kg en dan win ik dus instant. :D

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Waar blijven de filmpjes want iedereen kan wel zeggen ik bank 170 toch??

Als mensen het belangrijk genoeg vinden om er over te liegen: laat ze toch lekker. Zolang ieder voor zichzelf de waarheid maar weet.

Plus het boeit mij niet of mijn virtuele tegenstanders echt zijn of niet. Motivatie is motivatie. :)

Momenteel RAW 150 paused dus zet die er maar bij, 140kg BW

ja oke ik doe ook mee..

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

zo.. tja gehaald.. heb ik nu gewonnen?

zow het stoerste jongetje van de klas is weer terug!!!
Bench al bijna weer 200+ raw?

---------- Toegevoegd om 17:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

ik wil ook mee doen!!!
155kg@100kg BW

150, bw is -100.

• Topic Starter Topic Starter
jullie staan erbij!

145 bw 100

Edit: Raw

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: TGA
waarom de race naar 180,als er al een is naar de 150,en 200?
straks race naar 160,170...:rolleyes:

Lekker ****ing boeie schrijf je in, of niet. Big freakin deal.

ok dan;),maar als men ooit de 180 haalt(wat al een heuse prestatie is)moet de 200 er toch ook ooit inzitten niet?

dus als je de 100 haalt, haal je ook ooit de 125, dus de 150, dus de 175, dus de 200, dus de... etc. De praktijk is dat er bij elk stadium mensen zullen afvallen, anders zou iedereen 500+ doen. Dus maak de stappen kleiner, zodat er tenminste nog een beetje competitie blijft. We kunnen ook gelijk een race naar 250 doen, maar dat wordt een verdomd kleine wedstrijd. :)

inderdaad...200kg moet ik nog even niet aandenken als reeel "kort termijn" doel. 180kg is ook stuk stoerder...4 schijven van 20kg aan elke kant :D Stuk motiverender dan 4 schijven + een klein k*t schijfje van 10kg die er zielig bij hangt. 140-180-220kg races vind ik stuk interesanter hehe.

inderdaad...200kg moet ik nog even niet aandenken als reeel "kort termijn" doel. 180kg is ook stuk stoerder...4 schijven van 20kg aan elke kant :D Stuk motiverender dan 4 schijven + een klein k*t schijfje van 10kg die er zielig bij hangt. 140-180-220kg races vind ik stuk interesanter hehe.

precies. :P

Vandaag Luc1981 toegevoegd!

vandaag 2 x 150 gedrukt, moet ik dat hier blijven vermelden? (het is mijn eerste race)

Ja!

Laatst bewerkt:
Hé wat een leuk initiatief :)...jammer dat ik niet mag meedoen :( ;)
dj_preak heeft overigens een punt...bij ieder stadium haken er mensen af.
Daarom wens ik jullie allemaal suc6!
Zie het als Falstyr...het zijn maar 8 blauwe schijfjes aan je halter ;)

130kg @ 108kg bw :)

Terug
Naar boven