AndroidHealthClinic

Race naar de 180kg Bench Press

Hé wat een leuk initiatief :)...jammer dat ik niet mag meedoen :( ;)
dj_preak heeft overigens een punt...bij ieder stadium haken er mensen af.
Daarom wens ik jullie allemaal suc6!
Zie het als Falstyr...het zijn maar 8 blauwe schijfjes aan je halter ;)

Nope idd. Jij mag alleen mee doen met de race naar de 220 raw!

2x160 paused bench(op film) net gedaan...180 is gettin closes

• Topic Starter Topic Starter
Nice! Als je het filmpje ff zou willen posten zet ik hem erbij!

Nope idd. Jij mag alleen mee doen met de race naar de 220 raw!

:roflol: 220 RAW :eek:...ik zou heel erg blij zijn als ik al 200kg raw zou drukken...de personen die ik (persoonlijk) ken die 200+ raw drukken zijn op één hand te tellen en dan hou je nog vingers over ;)
Eerst maar eens die 5x180 van TGA :rolleyes:

:roflol: 220 RAW :eek:...ik zou heel erg blij zijn als ik al 200kg raw zou drukken...de personen die ik (persoonlijk) ken die 200+ raw drukken zijn op één hand te tellen en dan hou je nog vingers over ;)

Beetje ambitie ;)

Je hebt 190 raw gedrukt dus 200 moet te doen zijn. Als je daar op zou richten om raw een gewicht te drukken. Ipv in shirt.

Maar weinig boeiend opzich raw drukken als je voor bankdruk wedstrijden gaat.

• Topic Starter Topic Starter

Ik zet je erbij deelnemer x! Hoeveel druk je nu ookweer voor een 5je?

Beetje ambitie ;)

Je hebt 190 raw gedrukt dus 200 moet te doen zijn. Als je daar op zou richten om raw een gewicht te drukken. Ipv in shirt.

Maar weinig boeiend opzich raw drukken als je voor bankdruk wedstrijden gaat.

Het is mooi als je raw progressie boekt, maar het is inderdaad nog mooier als die progressie zich dan ook vertaald in het shirted bankdrukken.
Maar het streven blijft 200kg raw :)

Het is mooi als je raw progressie boekt, maar het is inderdaad nog mooier als die progressie zich dan ook vertaald in het shirted bankdrukken.
Maar het streven blijft 200kg raw :)
Is het streven nog steeds 200 RAW? ik dacht dat je dat nu wel gehaald zou hebben met die topbegeleider van je.....:p

maar ja.. alle mooie dingen in het leven kosten tijd en moeite en zoals je nu gaat zit het er dit jaar wel in denk ik.. wat denk jij?

Ik had een langere pauze verwacht... Maar moet zeggen dat het er netjes uit ziet! heel goed.. die 180 druk je wel binnen 2 maandjes..

gaan we dit topic ook weer leven inblazen ofwa ?

Phenochef heeft vorige maand 165 gedrukt. Hij is inmiddels retired, dus kan uit de lijst.

7x140 en heb deze week 1x165 gedrukt ga voor het eerst geen 1rm meer checken heb er nu nogsteeds goed last van bij de 170 zal ik is een keer aan me maat vragen of hij het op film zet

leeft dit topic nog? zo ja vandaag 1x170 filmpje in me log, 180kg gaat nog wel ff duren ben k bang

leeft dit topic nog? zo ja vandaag 1x170 filmpje in me log, 180kg gaat nog wel ff duren ben k bang

Nice!

---------- Toegevoegd om 09:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:06 ----------

Vandaag 2x167,5kg gedrukt :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven