AndroidHealthClinic

Rah's Contest Log

Bezoekers in dit topic

Rah Rah Man

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2008
Berichten
4.102
Waardering
338
Lengte
1m71
Massa
90kg
Goed, ik zal ook hier maar eens mijn logje bijhouden. Ik zeg vooraf al dat er geen before-pics komen wat ik vind het ook zo'n gedoe om aan iemand te vragen. Jullie moeten mij maar beoordelen op mijn eindfysiek. De foto op mijn avatar is van ongeveer een jaar geleden, dus das dan toch een kleine referentie :D

Beetje geschiedenis: Ik ben in januari 2008 begonnen. Toen ging ik alle machinetjes af en van losse gewichten was ik bang. Ik heb me hier toen aangemeld en ik ben beginnen vreten. Teveel en ik werd dik. Dan ben ik beginnen cutten, maar veel te radicaal en had regelmatig vreetbuien die niet normaal waren. Sinds de zomer van 2009 ben ik dan beginnen cleanbulken en ben ook veranderd van gym toen. Tot dan in een jannetefitness met db's tot 28 kg. Vanaf dan vind ik dat ik echt serieus ben beginnen trainen. Een goede cleanbulk en goed gecut met het resultaat dat ik er in de zomer van 2010 uitzag als op mijn avatar, 78 kg. Na de zomer terug serieus beginnen bulken met een hoogtepunt van een lichaamsgewicht van 93 a 95 kg. Nu terug al een kleine 2 maand aan het cutten en weeg nu nog 86 kg.

Enkele stats:
BP: 3 x 110 kg
DL: 3 x 155 kg
SQ: 2 x 170 kg
MP: 3 x 80 kg

Ik zit momenteel op trainingsdagen op 2900 kcals, en op rustdagen rond de 2500. Waarschijnlijk ga ik niet de hele contest door blijven cutten want de pics worden maar over een 7tal weken geschoten en dan zou er niets meer van mij overblijven dusja.

Ook train ik momenteel 4 keer in de week met het ub/lb principe. Trainingen zullen wel duidelijk worden.

Voila, succes iedereen!
 
in for the ride ... good luck
 
Succes man, veel deelnemers al!
Goede foto voor zover duidelijk.
 
good luck bro - ik houd je hier ook in de gaten!
 
Veel succes man, ik volg ook hier.:)

'jannettefitness' ook :hahaha:
 
Nice man, ga je nog een beginfoto posten? Je kan het makkelijk in de spiegel doen, zoals ik ook deed...
Gewoon alleen je front :)
Ik volg!
 
Succes met het contest!
 
ook jij succes :)
 
Nice, bedankt om mee te doen Hannes :D.

Zeg me anders wanneer je op je laagste bf% zit :). Ik denk ook het scherpst te staan net na de examens. Of mss 1 week erna. Ga ook naar tomorrowland dus ze moeten iig geschoten zijn voor dat weekend :p.

We zien wel waar iig, ik denk dat de gym hem niet echt gaat worden maar op mijn kot in Gent is het geen probleem + heb nog goeie lichtinval in de badkamer xd.
 
Kies gij maar, voor tomorrowland is ideaal. Kga rond die periode toch op reis dusja. Wanneer zijn jouw examens gedaan?

Inderdaad niet in de gym, da vink maar belachelijk :D Kzal wel naar u kot komen ;)
 
succes brah!

Moet ik verdamme nog een contest gaan volgen.... haha ik heb er een dag taak bij gekregen hier op dbb.

nice
 
We vinden wel nog een goeie datum. Weekend voor tml zou goed zijn , normaal ben ik dan alweer 2-3 weken bezig met mijn vakantiejob dus dan kan ik ook goed strikt gaan :).
 
Worden er wel veel ja. Succes!

Zou foto maken voor en na tomorrowland en dan de beste uitkiezen. Je weet nooit ;)

Ik doe dat ook. Ga dat weekend naar engeland, daar hebben ze clean voedsel nog niet eens uitgevonden.
 
Worden er wel veel ja. Succes!

Zou foto maken voor en na tomorrowland en dan de beste uitkiezen. Je weet nooit ;)

Ik doe dat ook. Ga dat weekend naar engeland, daar hebben ze clean voedsel nog niet eens uitgevonden.

Ja eigenlijk :p, compleet uitgedroogd door de alcohol kan het ook nog wat geven :D. Maar Hannes gaat niet naar tomorrowland iig, toevallig dan net op reis.
 
Dit wordt zeker een bruut eindresultaat wetende dat je een relatief klein ventje in lengte bent;)! Ben erg benieuwd naar je aanpak ook!:D
 
ben benieuwd, succes!!
 
succes man!
 
Veel succes gozah!
 
Leuk dat je een log hebt! Ik ga volgen!
 
Back
Naar boven