Fitness Seller

Ramadan....last van?

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zeg niet dat ik dat geloorf; jeetje, leer eens begrijpend lezen. Jij zegt da tje katholiek bent en dus christene maar dat je geen gelovige bent. Dat is tegenstrijdig he. Alleen als je gelooft in christus kan je jezelf christene noemen.

Nee ik kan heel goed lezen. Is niks tegenstrijdigs aan. Ik ben gedoopt dus Katholiek.

Dat ik mijn geloof niet praktiseer is heel iets anders kerel.
Net als dat een turk of marokaan door geboorte een moslim is.

Plus ik bepaal nog altijd zelf wel hoe ik me zelf wil noemen.
 
Nee ik kan heel goed lezen. Is niks tegenstrijdigs aan. Ik ben gedoopt dus Katholiek.

Dat ik mijn geloof niet praktiseer is heel iets anders kerel.
Net als dat een turk of marokaan door geboorte een moslim is.

Plus ik bepaal nog altijd zelf wel hoe ik me zelf wil noemen.

als je gedoopt bent ben je niet automatisch katholiek. Je moet ook geloven in jezus als zoon van god;

Je bent tevens geen moslim bij geboorte. Je bent moslim als je gelooft in de profeet mohammed en Allah ( by the way, zelfde gog als GOD)

Je noemt je idd wat je zelf wil!
 
als je gedoopt bent ben je niet automatisch katholiek. Je moet ook geloven in jezus als zoon van god;

Je bent tevens geen moslim bij geboorte. Je bent moslim als je gelooft in de profeet mohammed en Allah ( by the way, zelfde gog als GOD)

Je noemt je idd wat je zelf wil!

je wordt idd niet geboren als Moslim, maar net of jij wat in te brengen hebt als je ouders dat wel zijn. dan wordt je gewoon Moslim hoor. neem dat maar van mij aan
 
Hier sla je de plank dus mis. De doop is een katholiek ritueel.
Dus je bent katholiek. Staat nergens dat je moet geloven in Jesus ofzo.
 
Hier sla je de plank dus mis. De doop is een katholiek ritueel.
Dus je bent katholiek. Staat nergens dat je moet geloven in Jesus ofzo.


dan heb je er niks van begrepen; eerste en plechtige communie zijn er om te herbevestigen wat de doop had gedaan. De doop is om je van je zonden te verlossen en je op te nemen in de katholieke gemeenschap maar je moet dit herbevestigen door de eerste en plechtige communies; Je moet wel degelijk in god en jezus geloven om katholiek te kunnne zijn. Jeetje, als je dat al niet weet, dan zit je met een ernstig probleem.
 
je wordt idd niet geboren als Moslim, maar net of jij wat in te brengen hebt als je ouders dat wel zijn. dan wordt je gewoon Moslim hoor. neem dat maar van mij aan

je bent moslim als je gelooft in de profeet mohamed en Allah. Dat je ouders moslim zijn doet er niet toe.
 
dan heb je er niks van begrepen; eerste en plechtige communie zijn er om te herbevestigen wat de doop had gedaan. De doop is om je van je zonden te verlossen en je op te nemen in de katholieke gemeenschap maar je moet dit herbevestigen door de eerste en plechtige communies; Je moet wel degelijk in god en jezus geloven om katholiek te kunnne zijn. Jeetje, als je dat al niet weet, dan zit je met een ernstig probleem.

Oja... Wat gaat er nu met me gebeuren dan...:D
Dus als je iets niet doet, zoals een communie ben je ineens geen katholiek meer. Hahaha. Geweldig.
Haha al die kinderen bij mij uit de klas deden communie vanwege de cadeau´s:D

Maar idd zij zijn allen echte gelovigen, want zij hebben de communie gedaan.
 
Oja... Wat gaat er nu met me gebeuren dan...:D
Dus als je iets niet doet, zoals een communie ben je ineens geen katholiek meer. Hahaha. Geweldig.
Haha al die kinderen bij mij uit de klas deden communie vanwege de cadeau´s:D

Maar idd zij zijn allen echte gelovigen, want zij hebben de communie gedaan.


Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat je enkel katholiek kan zijn als je in jezus gelooft?
 
Is het nu zo moeilijk te begrijpen dat je enkel katholiek kan zijn als je in jezus gelooft?



ja want het klopt niet,

ik ben van huis uit protestants. Zo zijn er vele in NL die katholiek of protestants zijn.

Misschien in jouw beleving niet, maar dat doet er niet toe.
 
ja want het klopt niet,

ik ben van huis uit protestants. Zo zijn er vele in NL die katholiek of protestants zijn.

Misschien in jouw beleving niet, maar dat doet er niet toe.

Idd. En Thinkalot leeft het juiste, want daar gelooft hij in en dan is het goed.
 
ja want het klopt niet,

ik ben van huis uit protestants. Zo zijn er vele in NL die katholiek of protestants zijn.

Misschien in jouw beleving niet, maar dat doet er niet toe.

je kan pas protestants zijn of katholiek als je in jezus als je redder gelooft. doe je dat niet dan ben je ook geen christene, dus ook geen protestant en oog geen katholiek.

bij deze zal ik dus ook niet meer reageren op deze topic tot er terug andere mensne zich in het debat moeien; het heeft geen zin tegen muren te praten.
 
je kan pas protestants zijn of katholiek als je in jezus als je redder gelooft. doe je dat niet dan ben je ook geen christene, dus ook geen protestant en oog geen katholiek.

bij deze zal ik dus ook niet meer reageren op deze topic tot er terug andere mensne zich in het debat moeien; het heeft geen zin tegen muren te praten.

apart, dus iedereen heeft het fout en jij hebt het goed, dat zou kunnen natuurlijk maar ik denk het niet
 
je kan pas protestants zijn of katholiek als je in jezus als je redder gelooft. doe je dat niet dan ben je ook geen christene, dus ook geen protestant en oog geen katholiek.

bij deze zal ik dus ook niet meer reageren op deze topic tot er terug andere mensne zich in het debat moeien; het heeft geen zin tegen muren te praten.

Nee je praat liever tegen mensen die ja zeggen en het klakkeloos met je eens zijn. Weet je echt zeker dat je geen moslim bent? Je hebt er namelijk echt talent voor!
 
bij deze zal ik dus ook niet meer reageren op deze topic tot er terug andere mensne zich in het debat moeien; het heeft geen zin tegen muren te praten.

Doe ons en jezelf een plezier en ga je tijd nuttiger besteden dan hier een stortvloed aan weinig zinnige berichten plaatsen.

Stop all this weeping, swallow your pride
You wont' die, it's not poison

Bob Dylan
 
welk geloof volg jij thinkalot ?
 
Hulde voor thinkalot! Je discussievaardigheden zijn niet echt goed (zoals al eeder is opgemerkt), maar je hebt duidelijk een veel breder beeld op de wereld dan de sommige anderen.

Aan de andere kant is het ook bijna onmogelijk een discussie te voeren. Er worden wat feiten gepost zoals "allochtonen zorgen voor meer criminaliteit", vervolgens post jij de kloppende redenen maar worden die volledig genegeerd. Wanneer mensen de simpele principes van correlaties niet eens snappen weet je al dat je weinig inhoud kan verwachten en zou ik verdere discussie vermijden.

Het is veel te makkelijk om te kankeren op andere groepen, maar wat schiet je ermee op? Wat wil je ermee bereiken? Het werkt opluchtend, maar is niet oplossend en werkt alleen maar radicaliserend (zo wordt dat woord ook nog eens gebruikt bij andere groepen dan moslims).
 
Het is inderdaad onmogelijk discussieren op deze manier. Feiten ondersteund door wetenschappelijk onderzoek, tegenover de mening en theorieën van een of andere moslim met een talent voor de Nederlandse taal en een ijzeren plaat voor z'n kop.

Wat schiet je op met kankeren? Ten eerste zorgt het voor wat tijdverdrijf voor de gemiddelde werkloze DBB-er. Daarnaast is het altijd leuk om die selectief lezende moslims eens lekker de les te lezen over hun geloof en hoe scheef 'ie wel niet is (en geinterpreteerd wordt). Dat ze dat niet willen inzien zorgt voor de eerder genoemde onmogelijke discussie.

Daarom neem ik ook niet deel, maar vermaak ik me puur met het lezen van alle onzin. Reageren zal toch alleen maar tot ergernis leiden! Ik haat het namelijk om met mensen te discussiëren, die niet in kunnen zien dat ze fout zitten. Ik ga trouwens ook niet in discussie met geestelijk gehandicapten (IQ beneden de 70) om dezelfde redenen. Je zou bijna verbanden gaan zien!
 
Laatst bewerkt:
Hulde voor thinkalot! Je discussievaardigheden zijn niet echt goed (zoals al eeder is opgemerkt), maar je hebt duidelijk een veel breder beeld op de wereld dan de sommige anderen.

Aan de andere kant is het ook bijna onmogelijk een discussie te voeren. Er worden wat feiten gepost zoals "allochtonen zorgen voor meer criminaliteit", vervolgens post jij de kloppende redenen maar worden die volledig genegeerd. Wanneer mensen de simpele principes van correlaties niet eens snappen weet je al dat je weinig inhoud kan verwachten en zou ik verdere discussie vermijden.

Het is veel te makkelijk om te kankeren op andere groepen, maar wat schiet je ermee op? Wat wil je ermee bereiken? Het werkt opluchtend, maar is niet oplossend en werkt alleen maar radicaliserend (zo wordt dat woord ook nog eens gebruikt bij andere groepen dan moslims).


Ik dacht al dat ik niet de enige was die merkte dat mijn argumenten werden genegeerd.
En idd, ik ga ook stoppen met het debatteren met sommmigen want het heeft geen nut.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven