AndroidHealthClinic

rampzalige bench press

Meer bankdrukken... Meer is meer.

Een tip is misschien gewoon zorgen dat je je grip niet te dicht neemt want anders zit je meer op je triceps te duwen.
Zorg er ook voor dat je goed opgewarmd bent.

Zorgen dat je een goede uitvoering hebt en blijven doen dan kan je langzaam aan zwaarder. :cool:

edit:

if you wanna bench more, bench more

if you suck at the press, eat more and whine less. Is hier ook 10x meer van toepassing dan meer pressen, hij is in het algemeen nog te slap.

50kg is idd weinig ben na pas weer begonnen na vele jaren van niets doen, slecht eten en veel zuipen en dat pakte ik al na 3 x trainen, iets van 50 of 60 kg (machine met glij stang ipv los gewicht dus niet echt te bepalen hoe zwaar de stang en de rest weegt).

Nadeel is alleen dat de spieren het op zich wel snel oppakken, maar nu mijn aanhechting bij de linkerelleboog naar de klote is. Die groeide blijkbaar niet zo snel mee :mad: zelfs triceps met 8 kg doet al teveel pijn :mad:

Nu een week niets gedaan hopelijk volgende week weer trainen.

if you suck at the press, eat more and whine less. Is hier ook 10x meer van toepassing dan meer pressen, hij is in het algemeen nog te slap.

daar heb je uiteraard ook gelijk in... die zin is eigenlijk meer van toepassing op iemand die 130 bencht en niet naar de 140 geraakt oid... bij mij heeft BW stijging ook steeds flinke vooruitgang ik mn bench betekent

Lijkt me toch meer van toepassing op beginners die direct beginne te miepen, zonder dat ze maar eens deftig hebben zitten bulken/trainen.

Bij mij is het ook maar 70kg. Niet echt in verhouding met de andere compounds.
Vanaf maandag volg ik drie weken het "Blast your bench" schema.
Benieuws wat het zal geven.

Als je eerst Dumbbell press doet en je haalt daar alles uit kun je altijd minder met bench press. Probeer anders eerst bench press te doen. Eerst 1 opwarmsetje en daarna 5x5 het werkt bij mij nu ook. Zat ook na 8 maanden pas op 60 KG maar kan nu al 5x70.

Terug
Naar boven