- Waardering
- 0
Centaur zei:Heb je wel eens in de doorsnee schoolkantine gekeken? Veel gezonder dan een zak cheese-union chips word het niet.
hhhmmmmmmmmm cheese-unionnnnnnnnnnnnnn
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Centaur zei:Heb je wel eens in de doorsnee schoolkantine gekeken? Veel gezonder dan een zak cheese-union chips word het niet.
EricR zei:Serieuze reacties graag, hatelijke opmerkingen (hoe grappig ook bedoeld) verwijder ik.
SiRoj zei:Balanskinderen.. De ene dag gaat er een hamburger in, de dag daarop 2 kroppen sla!

happymar zei:4 uur op zaterdag de normen en waarden van de natuur leert
willen we weten wat je daar mee bedoeld?ja echt, het was iedere dag rekken en strekken om langer buiten te kunnen blijvenramonovietsj zei:Vroeger speelde je een hele dag buiten en had je er een hekel aan om binnen te moeten blijven......en zo hoort het ook.

lmao!!Rob G zei:maar imo wordt het wel aangedikt (wat een leuke woordspeling "Rob G").
droogkloot 
Rob G zei:Mja, ik heb eigenlijk lak aan al die dikke kinderen. Zolang ze straks onderaan de wachtlijst worden gezet in het ziekenhuis zal ik er niet wakker van liggen. Mijn kinderen worden toch wel ripped to shreds.
Denk dat het zowieso beetje overdreven wordt al die gevaren van overgewicht. Het zal echt niet gezond zijn, maar imo wordt het wel aangedikt (wat een leuke woordspeling "Rob G"). Boeien dat veel mensen dik zijn, zolang ik het maar niet ben.
Rob G Junior:Rob G zei:

Ja..Lauw zei:Alleen in sommige Afrikaanse landen kunnen mensen de omstandigheden de schuld geven van hun belabberde fysiek.
Hier in het rijke westen kan dat alleen als je een ziekte hebt.
Zo niet, dan is het overgewicht een gemaakte keuze. Bij dikke mensen zie je wel hoe mensen soms enorm hun best doen om de verantwoordlijkeid buiten zichzelf neer te leggen. Ik vind dat altijd tragikomisch![]()
Cyan zei:Dikke kinderen zijn sterk!
Meer dan genoeg 'manpower' om zichzelf te verdedigen tegen pesters^^
whahaha mooi he.Gorill0r zei:Ja..![]()
Zo kon ik een meisje die dik was omdat ze "depressief" was...
3x raden waarom ze depressief is? Juist.

Vervolgens moet ik me dan inhouden om niet even heerlijk binnen te koppen met: Nee man, ik lul maar wat, kijk nou eens naar jezelf, je hebt een pens als een bouwvakker en een kop als Yabba the Hut, je bent een lelijke dikke Moet, meer kan ik er echt niet van maken. Ik zou potverdomme mn hond nog van je aftrappen, vette h**r. Lauw zei:whahaha mooi he.
ik wil graag afvallen maar daar ben ik te depressief voor omdat ik te dik ben. Ofzo....
net als mensen die 2 keer per week 12 minuten op de crosstrainer doorbrengen en daarna met een plak natte cake in de hand op een verjaardag lopen klagen dat ze er toch echt alles aan doen, maarja het wil er niet af he...
Dat soort mensen moet je voeden, dan zeg je dingen als: tsja, en je werkt al zo hard aan je figuur. Of: ach, zo dik ben je niet (terwijl haar rugkwabben over de rugleuning van de stoel hangen). Of: een plaatje cake af en toe moet kunnen, als dat al niet meer kan. Of: ach joh, dat hele schoonheidsideaal slaat nergens op, je moet gewoon lekker in je vel zitten.
Dan leven die nijlpaarden helemaal op. Die zitten dan te soppen op hun stoelVervolgens moet ik me dan inhouden om niet even heerlijk binnen te koppen met: Nee man, ik lul maar wat, kijk nou eens naar jezelf, je hebt een pens als een bouwvakker en een kop als Yabba the Hut, je bent een lelijke dikke Moet, meer kan ik er echt niet van maken. Ik zou potverdomme mn hond nog van je aftrappen, vette h**r.
Dat zou echt lachen zijn. Maarja, op een verjaardag gedraag ik me altijd maar sociaal-wenselijk.....