- Waardering
- 11
Ik ben het met iedereen eens die zegt dat kinderen tegenwoordig veel meer binnen zitten en niet meer gezellig zoals vroeger voetballen,hutten bouwen etc.
Ik zie dat hetzelfde gebeurt bij mijn broertje. Hij is zelf 9 en hangt de godsganse dag achter de ps. Ik erger mij er dood aan. Moeders zegt er dan ook nog eens niets van
.
Man, als ik zelf ooit eens kinderen heb kunnen ze van mij buiten gaan spelen als het weer goed genoeg is. Heeft mam ook eens rust
.
Ik kan me het zowiezo niet voorstellen dat je als ouder na een dag werken dat getingel-tangel van die spelletjes nog aan kunt horen. Ik zou het liefst zodra ik die gunschoten weer hoor mijn broertje naar buiten schóppen.
Maargoed buiten dat alles om, steken ze zich wel de ene zak chips na de andere in hun gaffel terwijl ze bezig zijn met het bedienen van hun controllertjes.
Ouders denken niet meer na. En maar zeggen dat het babyvet is en dat het er wel vanaf zal gaan. DENK eens na mensen. Met 16 jaar heeft met geen baby vet meer hoor!!
Het ergste is ook nog dat die kinders later een verhoogde kans hebben op hart- en vaatziekten en daar mogen wij dan ook nog eens onze belastingcentjes in gaan steken.
Begin bij het begin en steek daar de centen in om ze van die rotzooi af te houden en niet als het te laat is want die kinders zijn met hun 20ste toch al verslaafd aan de junkfood en die krijg je er dan echt niet meer vanaf!
Ik zie dat hetzelfde gebeurt bij mijn broertje. Hij is zelf 9 en hangt de godsganse dag achter de ps. Ik erger mij er dood aan. Moeders zegt er dan ook nog eens niets van
.Man, als ik zelf ooit eens kinderen heb kunnen ze van mij buiten gaan spelen als het weer goed genoeg is. Heeft mam ook eens rust
.Ik kan me het zowiezo niet voorstellen dat je als ouder na een dag werken dat getingel-tangel van die spelletjes nog aan kunt horen. Ik zou het liefst zodra ik die gunschoten weer hoor mijn broertje naar buiten schóppen.
Maargoed buiten dat alles om, steken ze zich wel de ene zak chips na de andere in hun gaffel terwijl ze bezig zijn met het bedienen van hun controllertjes.
Ouders denken niet meer na. En maar zeggen dat het babyvet is en dat het er wel vanaf zal gaan. DENK eens na mensen. Met 16 jaar heeft met geen baby vet meer hoor!!
Het ergste is ook nog dat die kinders later een verhoogde kans hebben op hart- en vaatziekten en daar mogen wij dan ook nog eens onze belastingcentjes in gaan steken.

Begin bij het begin en steek daar de centen in om ze van die rotzooi af te houden en niet als het te laat is want die kinders zijn met hun 20ste toch al verslaafd aan de junkfood en die krijg je er dan echt niet meer vanaf!

. Heerlijk moeilijk doen, alleen krijgen ze bij mij geen poot aan de grond (ben nog al eigenwijs)