ohw ja, ik moest ook nog heel even kwijt dat een zusje van een vriend van mij ook zo'n opgeblazen michelin pop is.
Maargoed dat is dan nog niet het ergste.
Ze volgt nu zo'n programma speciaal in elkaar gezet voor kinderen tot 16 jaar met overgewicht. Zelf is ze 16 en mocht ze eigenlijk niet meer meedoen. Maar omdat het overgewicht tot wel zeker 30 kilo loopt, mocht ze dan uiteindelijk wel meedoen.
Maargoed, mevrouw volgt dit programma dus ( bestaande uit een team van psychologen, diëtisten en kinderartsen die alles individueel bekijken per kind) en geeft zelf aan zich strikt dienen te houden aan de regels.
Nou mensen, als dat inhoudt dat je elke dag een zak chips, 3 flessen sinas/cola, 2 ijsjes en een pak koekjes weg mag vréten, dan teken ik toch ook voor zo'n dieet als het dan ook nog daadwerkelijk helpt.
Híer kan ik mij dus aan ergeren. Van die dikke michelin poppen die menen bezig te zijn met afvallen ( en dat ook nog op míjn, jalwel, MIJN kosten ) en dan ook nog eens zich volproppen met allerhande voedsel waar het vet vanaf druipt.
Als dat geld dan ook nog eens goed werd besteed. Maar nee hoor.
sorry moest het ff kwijt