AndroidHealthClinic

Rara hoe komt het toch dat kinderen te dik zijn?

Muuske1987 zei:
:rolleyes:
Uitzonderingen bevestigen de regel :thumbup:

Je zult zeker ook nog met een bierpens voor de buis liggen met een blik bier in je hand ?
Nee, met een bak bier aan de rand van de zetel, moet ik niet elke keer naar
de keuken lopen.

Muuske1987 zei:
ohw ja, ik moest ook nog heel even kwijt dat een zusje van een vriend van mij ook zo'n opgeblazen michelin pop is.
Maargoed dat is dan nog niet het ergste.
Ze volgt nu zo'n programma speciaal in elkaar gezet voor kinderen tot 16 jaar met overgewicht. Zelf is ze 16 en mocht ze eigenlijk niet meer meedoen. Maar omdat het overgewicht tot wel zeker 30 kilo loopt, mocht ze dan uiteindelijk wel meedoen.
Maargoed, mevrouw volgt dit programma dus ( bestaande uit een team van psychologen, diëtisten en kinderartsen die alles individueel bekijken per kind) en geeft zelf aan zich strikt dienen te houden aan de regels.
Nou mensen, als dat inhoudt dat je elke dag een zak chips, 3 flessen sinas/cola, 2 ijsjes en een pak koekjes weg mag vréten, dan teken ik toch ook voor zo'n dieet als het dan ook nog daadwerkelijk helpt.

Híer kan ik mij dus aan ergeren. Van die dikke michelin poppen die menen bezig te zijn met afvallen ( en dat ook nog op míjn, jalwel, MIJN kosten ) en dan ook nog eens zich volproppen met allerhande voedsel waar het vet vanaf druipt.
Als dat geld dan ook nog eens goed werd besteed. Maar nee hoor. :mad:

sorry moest het ff kwijt :o

ja triestig

maar dan nog ken je er echt niks aan doen ofzo super slome verbranding of wat dan ook. sommige hebben geluk die groeien in een keer heel veel. (dt was mij redding anders was ik nu nog een michellin mannetje) maar ik heb gasten gezien (zoals me broertje) die ken betah een afspraakje maken bij mr. Schumacher. voor een liposuctie her en der.

jacoba zei:

Ja dat is het zeker want ik moet elke keer toekijken als ze weer een hampel chips in haar mond duwt en het vrolijk wegkauwt als een koe die al voor de 4e keer haar voedsel verteert. ( ik heb mezelf namelijk verboden om die shit nog aan te raken want ik wil er echt niet zo uit komen te zien ) :rolleyes:

Muuske1987 zei:
Ja dat is het zeker want ik moet elke keer toekijken als ze weer een hampel chips in haar mond duwt en het vrolijk wegkauwt als een koe die al voor de 4e keer haar voedsel verteert. ( ik heb mezelf namelijk verboden om die shit nog aan te raken want ik wil er echt niet zo uit komen te zien ) :rolleyes:
jij bent streng voor jezelf :eek:

Waar gaat het heen als kinderen al geen patatje meer mogen eten? Laat die figuren toch lekker een onbezorgd leventje leiden nu het nog kan.

Aan de andere kant moet hierin natuurlijk een nuance aangebracht worden. Ouders die hun kinderen met zwaar overgewicht laten rondlopen zijn onverantwoord en zouden beweging moeten stimuleren.

Grijpwijk zei:
Waar gaat het heen als kinderen al geen patatje meer mogen eten? Laat die figuren toch lekker een onbezorgd leventje leiden nu het nog kan.

Aan de andere kant moet hierin natuurlijk een nuance aangebracht worden. Ouders die hun kinderen met zwaar overgewicht laten rondlopen zijn onverantwoord en zouden beweging moeten stimuleren.

ho wacht, er is een verschil tussen 1 patatje of elke dag friet he ;)

Tuurlijk mogen ze dat wel eten maar met mate.
En zo is dat met alles ;)

bijna alles dan :D

DVD zei:
maar dan nog ken je er echt niks aan doen ofzo super slome verbranding of wat dan ook. sommige hebben geluk die groeien in een keer heel veel. (dt was mij redding anders was ik nu nog een michellin mannetje) maar ik heb gasten gezien (zoals me broertje) die ken betah een afspraakje maken bij mr. Schumacher. voor een liposuctie her en der.

Ja sommigen kunnen er inderdaad niet zo heel veel aan doen
die zijn gewoon zo,alhoewel een goed fitnessprogramma en dieet kunnen
wonderen doen hoor en die verbranding gaat dan echt wel sneller.

Grijpwijk zei:

klopt maar zowiezo sturing is belangrijk en zeker op jonge leeftijd want dit is gewoon de basis. Als je ze iets vanaf het begin al niet laat eten zullen ze het waarschijnlijk nooit gaan eten. en tot een jaartje of 12 ken je nog een hele hoop aanpakken daarna gaan ze richting puberteit en komt, het roken, drank chips, friet en ga zo maar door pas echt om het hoekkie kijken. En dan is het huilen geblazen

jacoba zei:
Ja sommigen kunnen er inderdaad niet zo heel veel aan doen
die zijn gewoon zo,alhoewel een goed fitnessprogramma en dieet kunnen
wonderen doen hoor en die verbranding gaat dan echt wel sneller.
hier ben ik het gedeeltelijk niet mee eens. een jonguh die ik ken (vanaf de lagere school al) is echt gewoon fors (dik) hij drinkt niet hij rookt niet hij snoept niet eets goed en gezond en sport. en hij mag blij zijn als ie niet zwaarder word.

DVD zei:
hier ben ik het gedeeltelijk niet mee eens. een jonguh die ik ken (vanaf de lagere school al) is echt gewoon fors (dik) hij drinkt niet hij rookt niet hij snoept niet eets goed en gezond en sport. en hij mag blij zijn als ie niet zwaarder word.

Er zijn altijd uitzonderingen.

Ik krijg wel erg veel trek in een lekkere junk hap door deze thread zeg.

Oxgene zei:
Er zijn altijd uitzonderingen.

Ik krijg wel erg veel trek in een lekkere junk hap door deze thread zeg.
Mocht je in den haag zijn genoeg keuzen voor snack tenten haha ken ze allemaal wel :rolleyes:

Terug
Naar boven