MuscleMeat

Rara hoe komt het toch dat kinderen te dik zijn?

Modbreak, het ging geloof ik over dikke kinderen en niet over bukakke.

Muuske1987 zei:
Nopes ;)

Als mods ingrijpen behoor je te luisteren :p :o
Je kunt ze maar beter niet tegen je hebben :D

Ben jij dat op die foto? :cool:

O/T sluit dit topic maar , dikke kinderen zullen er toch altijd blijven :D

Da komt van et chips vrete en cola drinke enzo

Enige gezonde dat ze bij ons in de kantine verkopen zijn gekookte eieren en dan kijken ze je ook nog raar aan als je 5 eieren koopt ipv een broodje kroket of een broodje frikandel. :eek:

junkfood is goedkoop ivm gezond eten, makkelijker te bereiken en de meeste ouders geven hun jonge kinderen altijd de zin wat dus inhoud veel slecht eten naar binnen en hierdoor slechte eetgewoontes...

Er was overigens afgelopen week het 1 en ander over op tv bij Jamie Olivers Kitchen. Hij was dus aan het proberen om al dat gore vettige eten uit de kantines van de scholen in Groot Brittannie te krijgen en ik moet zeggen dat begon hem aardig te lukken. Zoiets zou dus heel erg fijn zijn als dat ook in Nederland zou gaan gebeuren. Maar ja, wie zijn wij he....

en erg vaag dat een salade bij de mac evenveel calorieen bevat als een bigmac :s

Het probleem ligt vaak bij de ouders. Wil Jantje 10 euro, dan krijgt Jantje dat. Wil Jantje als het 30 graden is ipv een verfrissend glas water een frikandel speciaal, dan krijgt hij dat...

Zo simpel gaat het helaas vaak, ik zie het zo vaak gebeuren.

Rawplayer zei:
Er was overigens afgelopen week het 1 en ander over op tv bij Jamie Olivers Kitchen. Hij was dus aan het proberen om al dat gore vettige eten uit de kantines van de scholen in Groot Brittannie te krijgen en ik moet zeggen dat begon hem aardig te lukken. Zoiets zou dus heel erg fijn zijn als dat ook in Nederland zou gaan gebeuren. Maar ja, wie zijn wij he....

Ik weet niet of het voedsel hier in de kantine zo vet is hoor. Laat ik het alleen over mijn school hebben dan. Wij hebben elke dag andere verse soep. ok, idd van die snoepautomaten. Maargoed dat snoep kun je ook in de vrije uren bij de c-1000 halen want die ligt bij ons om de hoek.
Verder kun je er alleen die nieuwe sultana hartig vangen en wat koffie of thee
Verder niets.
Buiten het schoolplein staat wel altijd zo'n busje met pizza's, sandwiches en ijsjes, maar dat is niet de verantwoordelijkheid van school.

even een heel vaag vraagje maar stel je bent een dunne ecto, en je vreet je modder dik, ben je dan een endo? ??? :D

k heb het geluk gehad van altijd te kunnen eten wat ik wilde en niet bij te komen. men moeder was daar vaak jaloers over, maar ze zorgde er ook voor dat het allemaal niet uit de hand liep en bij ons komt er niet vaak ongezonde kost op tafel :) Dit is nu nog steeds het geval, maar ben zelf beetje wijzer geworden in wat ik eet, dus savonds geen ongezonde troep meer enzo (toch niet meer elke avond). T enigste waar ik me nog niet strikt aan kan houden is ontbijten: vakantie en tot 11u in bed liggen :D maarja, binnekort gaan werken, ben benieuwd hoe het dan zit!

Nog ff verhaal over domme ouders: men neef was redelijk dik, komt hij bij ons eten, mocht hij cola drinken tijdens het eten! Want, zo was de uitleg, als hij cola dronk tijdens het eten zou hij minder honger hebben en dus minder eten en dus minder dik worden ???

bikerbabe zei:
k heb het geluk gehad van altijd te kunnen eten wat ik wilde en niet bij te komen. men moeder was daar vaak jaloers over, maar ze zorgde er ook voor dat het allemaal niet uit de hand liep en bij ons komt er niet vaak ongezonde kost op tafel :) Dit is nu nog steeds het geval, maar ben zelf beetje wijzer geworden in wat ik eet, dus savonds geen ongezonde troep meer enzo (toch niet meer elke avond). T enigste waar ik me nog niet strikt aan kan houden is ontbijten: vakantie en tot 11u in bed liggen :D maarja, binnekort gaan werken, ben benieuwd hoe het dan zit!

Nog ff verhaal over domme ouders: men neef was redelijk dik, komt hij bij ons eten, mocht hij cola drinken tijdens het eten! Want, zo was de uitleg, als hij cola dronk tijdens het eten zou hij minder honger hebben en dus minder eten en dus minder dik worden ???

Hoezo kan je niet ontbijten als je uitslaapt ? ???

Terug
Naar boven