- Waardering
- 2
ik ben de linkse wel!Muuske1987 zei:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben de linkse wel!Muuske1987 zei:

whahah hoezo dat dan?Jonko zei:
?Jups je hebt gelijk. Sorry EricEricR zei:Modbreak, het ging geloof ik over dikke kinderen en niet over bukakke.

Het word juist spannend nu, laat ze toch doenEricR zei:Modbreak, het ging geloof ik over dikke kinderen en niet over bukakke.

EricR zei:Modbreak, het ging geloof ik over dikke kinderen en niet over bukakke.
Muuske1987 zei:
Rebel_x zei:

NopesRebel_x zei:

Muuske1987 zei:Nopes
Als mods ingrijpen behoor je te luisteren![]()
![]()
Je kunt ze maar beter niet tegen je hebben![]()

Ja ben jij dat? Ziet d'r iig goed uitRebel_x zei:

Rebel_x zei:Ben jij dat op die foto?![]()
O/T sluit dit topic maar , dikke kinderen zullen er toch altijd blijven![]()

Gorill0r zei:
Dank u 
Rawplayer zei:Er was overigens afgelopen week het 1 en ander over op tv bij Jamie Olivers Kitchen. Hij was dus aan het proberen om al dat gore vettige eten uit de kantines van de scholen in Groot Brittannie te krijgen en ik moet zeggen dat begon hem aardig te lukken. Zoiets zou dus heel erg fijn zijn als dat ook in Nederland zou gaan gebeuren. Maar ja, wie zijn wij he....
Dit is nu nog steeds het geval, maar ben zelf beetje wijzer geworden in wat ik eet, dus savonds geen ongezonde troep meer enzo (toch niet meer elke avond). T enigste waar ik me nog niet strikt aan kan houden is ontbijten: vakantie en tot 11u in bed liggen
maarja, binnekort gaan werken, ben benieuwd hoe het dan zit!
bikerbabe zei:k heb het geluk gehad van altijd te kunnen eten wat ik wilde en niet bij te komen. men moeder was daar vaak jaloers over, maar ze zorgde er ook voor dat het allemaal niet uit de hand liep en bij ons komt er niet vaak ongezonde kost op tafelDit is nu nog steeds het geval, maar ben zelf beetje wijzer geworden in wat ik eet, dus savonds geen ongezonde troep meer enzo (toch niet meer elke avond). T enigste waar ik me nog niet strikt aan kan houden is ontbijten: vakantie en tot 11u in bed liggen
maarja, binnekort gaan werken, ben benieuwd hoe het dan zit!
Nog ff verhaal over domme ouders: men neef was redelijk dik, komt hij bij ons eten, mocht hij cola drinken tijdens het eten! Want, zo was de uitleg, als hij cola dronk tijdens het eten zou hij minder honger hebben en dus minder eten en dus minder dik worden![]()