- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Ik had vanmiddags echt iets vaags. Ik zat op de bank en was moe dus had me ogen dicht. Op een gegeven moment voelt het net als ik hard aan het draaien ben in mezelf, een beetje hetzelfde gevoel alsof je met je ogen dicht op een draaimolen zit. Op een gegeven moment voelde het draaien steeds sneller aan en werd er een beetje bang/misselijk van. Ik doe me ogen dus open en voel me net alsof ik van een draaimolen afkom. Ik deed me ogen weer dicht en het begon weer en daarna nog een keer. Ik deed me ogen op en voelde me weer vreemd. M'n hele gezichtsveld was k*t want alles bleef maar heen en weer bewegen. Ik ging wat rechter op zitten, deed m'n ogen wijd open maar alles bleef maar heen en weer bewegen voor m'n gevoel. Na 5min werd ik er helemaal gek van. Toen stond ik op om naar de wc te gaan en alles was opeens weer normaal.
Ik heb dit gevoel wel vaker maar dat is dan als ik op bed lig en ik bijna in slaap val. Ik moet dan altijd m'n tv aan doen omdat ik anders helemaal misselijk/eng word. Snapt iemand waar ik het over heb?
P.s. Ik gebruik geen drugs
Ik heb dit gevoel wel vaker maar dat is dan als ik op bed lig en ik bijna in slaap val. Ik moet dan altijd m'n tv aan doen omdat ik anders helemaal misselijk/eng word. Snapt iemand waar ik het over heb?
P.s. Ik gebruik geen drugs

Ik had het dan ook redelijk ernstig. De naam van deze aandoening ontsnapt me ff, maar het is idd gerelateerd aan je evenwichtsorgaan.
Afhankelijk van het resultaat zal je al dan niet een MRI moeten laten nemen in het hospitaal.