XXL Nutrition

Rare gewaarwording

Big-J

Eindbaas
Elite Member
Waardering
73
Lengte
2m03
Massa
123kg
Ik had vanmiddags echt iets vaags. Ik zat op de bank en was moe dus had me ogen dicht. Op een gegeven moment voelt het net als ik hard aan het draaien ben in mezelf, een beetje hetzelfde gevoel alsof je met je ogen dicht op een draaimolen zit. Op een gegeven moment voelde het draaien steeds sneller aan en werd er een beetje bang/misselijk van. Ik doe me ogen dus open en voel me net alsof ik van een draaimolen afkom. Ik deed me ogen weer dicht en het begon weer en daarna nog een keer. Ik deed me ogen op en voelde me weer vreemd. M'n hele gezichtsveld was k*t want alles bleef maar heen en weer bewegen. Ik ging wat rechter op zitten, deed m'n ogen wijd open maar alles bleef maar heen en weer bewegen voor m'n gevoel. Na 5min werd ik er helemaal gek van. Toen stond ik op om naar de wc te gaan en alles was opeens weer normaal.

Ik heb dit gevoel wel vaker maar dat is dan als ik op bed lig en ik bijna in slaap val. Ik moet dan altijd m'n tv aan doen omdat ik anders helemaal misselijk/eng word. Snapt iemand waar ik het over heb?

P.s. Ik gebruik geen drugs:p

heb ik ook weleens, maar dan hooguit 20 seconden ofzo.

had ik vroeger ook als ik gedronken had

Ken het gevoel wel als ik zat ben maar als je gewoon je ogen dichtdoet op de bank, nee? Ken wel het gevoel alsof je valt als je probeert te gaan slapen en wegdommelt... Is dat wat je bedoelt?

lol brainfreeze?

Raar, eerste keer dat ik dit bij iemand anders hoor.

Bij het mediteren heb ik het ook vaak.

Ik begin rondjes te draaien precies of ik zit men met ogen dicht op men bureau stoel te draaien.
Soms krijg ik ook het gevoel dat ik helemaal scheef hang maar dan open ik mijn ogen en zit ik mooi recht.

Als ik men ogen dichtdoe draai ik immo wel niet meer en ik word er niet echt misselijk van.

Ben al tijdje achter een oorzaak aan het zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
Raar, eerste keer dat ik dit bij iemand anders hoor.

Bij het mediteren heb ik het ook vaak.

Ik begin rondjes te draaien precies of ik zit men met ogen dicht op men bureau stoel te draaien.
Soms krijg ik ook het gevoel dat ik helemaal scheef hang maar dan open ik mijn ogen en zit ik mooi recht.

Als ik men ogen dichtdoe draai ik immo wel niet meer en ik word er niet echt misselijk van.

Ben al tijdje achter een oorzaak aan het zoeken.

Ja precies hetzelfde dus. Meestal als ik er aan denk gebeurt het al. Ik heb een keer geprobeerd om m'n ogen toch gewoon dicht te laten maar dat lukt niet.

Ja precies hetzelfde dus. Meestal als ik er aan denk gebeurt het al. Ik heb een keer geprobeerd om m'n ogen toch gewoon dicht te laten maar dat lukt niet.

In het begin werd ik ook misselijk, maar nu geef ik mezelf over aan het gevoel en het valt allemaal reuze mee.
Begint zelf een beetje leuk te worden want van dat punt ga ik altijd in diepere meditie. Heb er toch nog wel altijd een beetje angst bij dat ik ineens knock out ga vallen ofzo. :D
Alleen bij mij wanneer ik het probeer te forceren lukt het me nooit, alleen bij geleide meditatie.

evenwichtsorgaantje

Wat je beschrijft herken ik redelijk goed, enkel bij mij eindigde dergelijke ervaring boven de wc met mond open en maaginhoud daarin :o Ik had het dan ook redelijk ernstig. De naam van deze aandoening ontsnapt me ff, maar het is idd gerelateerd aan je evenwichtsorgaan.

Wat je kan doen is bij een oorarts (ja oorarts) vragen achter een reeks tests ivm evenwichtsstoornissen. Die tests gaan van lichtjes op de muur volgen met je ogen tot warm water in je oren gegoten krijgen. :) Afhankelijk van het resultaat zal je al dan niet een MRI moeten laten nemen in het hospitaal.

Of je was gewoon bezopen :D

zoek eens op slaapverlamming.

Ik heb het een paar keer gehad toen ik in bed lag. Echt zo'n efteling gevoel kreeg ik er van (dat huis dat om je heen draait jwt swa). Maar niet zo erg dat ik er echt misselijk van werd.

heb je geslapen op de bank want tijdens je slaap verlaagt je bloeddruk en kan je ook dit soort dingen krijgen tot flauwvallen aan toe.zo ben ik s'nachts een keer op de badkamer gevonden.en dat had ook die oorzaak.als het zo is niet van schrikken gaat vanzelf weg of je valt flauw maar van beide krijg je niets mee hahah

• Topic Starter Topic Starter
heb je geslapen op de bank want tijdens je slaap verlaagt je bloeddruk en kan je ook dit soort dingen krijgen tot flauwvallen aan toe.zo ben ik s'nachts een keer op de badkamer gevonden.en dat had ook die oorzaak.als het zo is niet van schrikken gaat vanzelf weg of je valt flauw maar van beide krijg je niets mee hahah

Op zoiets zit ik ik niet echt te wachten, maar het lijkt me gewoon een soort mind****. Dus de volgende keer ga ik niet me ogen open doen en kijk wat er gebeurd:P

Herkenbaar wat de lauwwste zegt. Rechtopzitten met je ogen dicht of in je bed liggen en het gevoel hebben dat je volledig schuin aan het gaan bent (je voelt de druk van de zwaartekracht echt verschuiven) maar dan blijkt dat je gewoon normaal zit...

Dat draaien heb ik ook soms, enkel in mijn bed als ik wat gedronken heb. Als kind had ik het meer, now that you mention it... Gewoon tijdens het rusten in de zetel idd.

misschien ziekte van Meniere?

Stoppen met blowen en meer koolhydraten/suikers aan je voeding toevoegen :D

Laatst bewerkt:
Ik had vanmiddags echt iets vaags. Ik zat op de bank en was moe dus had me ogen dicht. Op een gegeven moment voelt het net als ik hard aan het draaien ben in mezelf, een beetje hetzelfde gevoel alsof je met je ogen dicht op een draaimolen zit. Op een gegeven moment voelde het draaien steeds sneller aan en werd er een beetje bang/misselijk van. Ik doe me ogen dus open en voel me net alsof ik van een draaimolen afkom. Ik deed me ogen weer dicht en het begon weer en daarna nog een keer. Ik deed me ogen op en voelde me weer vreemd. M'n hele gezichtsveld was k*t want alles bleef maar heen en weer bewegen. Ik ging wat rechter op zitten, deed m'n ogen wijd open maar alles bleef maar heen en weer bewegen voor m'n gevoel. Na 5min werd ik er helemaal gek van. Toen stond ik op om naar de wc te gaan en alles was opeens weer normaal.

Ik heb dit gevoel wel vaker maar dat is dan als ik op bed lig en ik bijna in slaap val. Ik moet dan altijd m'n tv aan doen omdat ik anders helemaal misselijk/eng word. Snapt iemand waar ik het over heb?

P.s. Ik gebruik geen drugs:p

klinkt als een evenwichtsstoring.. Miss toch even de dokter?

Terug
Naar boven