AndroidHealthClinic

Raw Power Baarn 2010

Nice man, ben benieuwd naar je holds met gijs' farmers.

qua grip waren ze vrijwel hetzelfde, vorige pr was 47 sec met die balken
naja ik zie wel morgen :D

Het is iig nu 100% zeker, DE GRAAF komt om half 12 - 12 uur de sleutel brengen. Dus 12 uur beginnen we.

1. Frenkpie
2. T M O S
3. Fawaz
4. Edinne
5. Chopperbob

100% ?
Ik ken JW zelf dacht ik niet maar ik heb de indruk dat hij meestal niet komt als hij zegt dat hij gaat komen maar ik hoop dat ik me daarin vergis...

Dan zou ik toch wel willen komen hoewel er een risico is aangezien Gijs er zelf niet is en naar ik meen ook geen psychiatrisch verpleegkundige, maar wat zeg ik nou toch dat heb ik toch helemaal niet nodig?:twitch:
Hoewel ik nog geen schot hagel waard ben de laatste dagen zou ik toch geen tegenzin hebben in dat boomstammetje dat Gijs laatst gemaakt heeft, farmers en slee en misschien de chain yoke ofzo (van de gewone weet ik iets te goed wat ik "hoor"te kunnen enzo:o)

JW will be there en gewoon je zelf een schop onder je reet geven en gassen :)

Ik moet wel om 3 uur weg, heb weer wat leuk speelgoed aangeschaft en dat moet ik om 4 uur gaan ophalen

nvm sorry

Laatst bewerkt:
JW will be there en gewoon je zelf een schop onder je reet geven en gassen :)

Ja, hij zal wel moeten he.

Gassen vanuit de reet kunnen sommige ook erg goed heb ik begrepen. Als je dat aansteekt zou het zelfs vlammen worden.:D

Maar ik kan ook gaan zonder gas als het echt moet. Zeker als alle stoppen al zijn doorgebrand dan gaat het op het noodaggregaat, het enige circuit dat wél stabiel is. Ja, zo is het, we gaan ervoor!:p

nou klinkt allemaal goed zo op late avond :P

Pfff ik moet zo voor een nieuwe hond gaan kijken :(

No training for chopper?

Moet helemaal naar Zeeland. Gaat hem niet worden helaas.

heh bah jakkie trein in utrecht gemist door storing

Moeten ik op baarn wachten? Als je de weg niet weet?

hahaha vet hoor :D

Haha ja vooral jou filmpje, you crazy bastard. :D

Edit: Filmpje van Miss Deadlift met haar 190 Yoke vergeten up te loaden. :fuu:
Volgens mij zit ie in een verkeerd mapje, zodra ik thuis ben zal ik het uploaden.

hahahaa mooi zeg :D

je was wel 6 seconden sneller Hans, ik had niet met je moeten gaan praten! :D

Brute slee :D

Terug
Naar boven