MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

haha ja ik moest ff beetje lijp worden he :P haha! haha heb je mooi te pakken dan met die 6 seconden :D hahahaha!

Meter nog :P haha! Nee was lekker mannen :D

Haha, was zekers top.
Word jij ook een vaste klant van RPB Hans? :p

haha wtf trekt iedereen ineens 400kg op die slee
nice

Ja ik hoop het wel :D als ik welkom ben door iedereen :D en het finacieel haalbaar blijft wil ik wel elke zaterdag of zondag knallen hoor!!! Alleen als er een wedstrijd is niet dan :P

@corpaul: Ik vond de 400 nog wel meevallen eigenlijk!! Maar misschien waren het ideale omstandigheden! Zullen we volgende keer zien of het net zo lekker gaat!

Ga binnenkort een slee maken maar als ik naar al die schijven kijk denk ik dat ik het oppervlak van de bodemplaat wat ga vergroten, dit is sick. :D

Laatst bewerkt:
Het had die dag wat geregend, dus die sled was 10x easier te pullen.. ik heb normaal moeite met 280-300 en nu trok ik vrij easy de 340 ofzo...

Het had die dag wat geregend, dus die sled was 10x easier te pullen.. ik heb normaal moeite met 280-300 en nu trok ik vrij easy de 340 ofzo...

Hij gleed makkelijker maar grip op de grond was ook stukken minder dus ja.. Of het nou echt daardoor easier is?
Misschien wel en zien we dat de volgende keer terug. :p

volgende keer weer proberen dan he, kijken of het weer lukt

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.510
Aanstaande zaterdag weer training as usual. Ik ben weer in het land. en 400 op de sled......pff ik hoop dat het de regen is anders ben ik maar een weak mofo.

Ik denk eerder dat het die tegels zijn t.o.v. die parkeerplekken waar jij het toen op deed.

Zaterdag last man standing @ sled pull doen? :D

hehe klinkt allemaal goed mannen :D en frank jij bent gwn ongelooflijk sterk geworden!!! Daar kan jij ook niks aan doen :P hehe! Nee ik ben wel heel benieuwd wat het de volgende keer word! Deze zaterdag ben ik er niet bij want dan is het de hele dag liggen chillen!! Maar het idee van last man standing wil ik graag doen next time als ik erbij ben :D

En tja, als we ff serieus blijven lijkt het me ook wel heel sterk dat ik "kleine lieve schattige hanssie" sterker ben dan onze gijsje he :P :roflol: het moet natuurlijk niet te gek worden!! Dus Gijs, volgende keer laat je me ff zien wie de baas is op de sled he ;) en zo niet ben je wat frank zei hahahahahahahahaha.

Leuk en aardig maar dat kan inderdaad echt vrijwel niet dat wij meer sled pullen dan Gijs.

Laatst bewerkt:
ho ho, dat zien we volgende keer wel he :P ik neem de uitdaging wel aan hoor :D en verlies m net zo graag hahaah

als het goed is trekt gijs het meest van allemaal
:D

Aanstaande zaterdag weer training as usual. Ik ben weer in het land. en 400 op de sled......pff ik hoop dat het de regen is anders ben ik maar een weak mofo.

Welcome back man!
Ik ben zaterdag ook van de partij en neem een vriend van me mee (Niels v. H.). We gaan daarna savonds in Utrecht stappen dus als je zin hebt..

Ik ben er ook weer.

Terug
Naar boven