- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
ik ook wat dacht je dan smeerpijp!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ook wat dacht je dan smeerpijp!Welcome back man!
Ik ben zaterdag ook van de partij en neem een vriend van me mee (Niels v. H.). We gaan daarna savonds in Utrecht stappen dus als je zin hebt..
Haha ja vooral jou filmpje, you crazy bastard.
Edit: Filmpje van Miss Deadlift met haar 190 Yoke vergeten up te loaden.
Volgens mij zit ie in een verkeerd mapje, zodra ik thuis ben zal ik het uploaden.
of zou een filmpje van mij, uit schaamte voor het grote verschil tussen hoe sterk jullie zijn en hoe zwak ik ben, het mapje uit gevlucht zijn?

maarja ik zie het wel dan...
freudiaans vergeten?of zou een filmpje van mij, uit schaamte voor het grote verschil tussen hoe sterk jullie zijn en hoe zwak ik ben, het mapje uit gevlucht zijn?
Ben wel benieuwd toch.
Ik dacht dat je de 200 had staan filmen, met de 190 ziet het er wel beter uit denk ik want het blijft sullig om achter de bolling van de weg te blijven hangen en dan alsnog de hulp van de mannen nodig te hebben om het kreng de weg op de te krijgenmaarja ik zie het wel dan...

Aanstaande zaterdag
-Myself and I
-Frank en maat
-Eddine
-De Graaf
-Mikeo
En mss ook mijn broertje als ie durft![]()

Voor degenen die met de trein gaan en veel moeten dokken:
Bij de ah heb je nu een actie dat je een onbeperkt reizen kaart voor 13,50 kan halen!
Ik zeg doen!
Ga er zo gelijk even 4 of zo halen
http://www.ah.nl/ns
Moet je wel mijn doodsrochel-hoestje voor lief nemen
Als ze uitverkocht zijn, dan kan je ook met mij meerijdenMoet je wel mijn doodsrochel-hoestje voor lief nemen
![]()
PS Ik wil dus graag komen meedoen, Gijs.
Hoe heet ze?Haha heb er al 4 gehaald, maar moet vanuit Baarn nog ergens heen met de trein. Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval.

dat ga ik hier niet zetten, misschien leest me oma wel mee