XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.522
Welcome back man!
Ik ben zaterdag ook van de partij en neem een vriend van me mee (Niels v. H.). We gaan daarna savonds in Utrecht stappen dus als je zin hebt..

Ja zeker wel gezellig man!

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:13 ----------

Dus aanstaande zaterdag

-Myself and I
-Frank en maat
-Eddine
-Spencer

yep, aanwezig :)

• #1.524
Okidoki

---------- Toegevoegd om 11:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Aanstaande zaterdag

-Myself and I
-Frank en maat
-Eddine
-Spencer
-Mikeo

Haha ja vooral jou filmpje, you crazy bastard. :D

Edit: Filmpje van Miss Deadlift met haar 190 Yoke vergeten up te loaden. :fuu:
Volgens mij zit ie in een verkeerd mapje, zodra ik thuis ben zal ik het uploaden.

freudiaans vergeten? :gek: of zou een filmpje van mij, uit schaamte voor het grote verschil tussen hoe sterk jullie zijn en hoe zwak ik ben, het mapje uit gevlucht zijn?:twitch:
Ben wel benieuwd toch.
Ik dacht dat je de 200 had staan filmen, met de 190 ziet het er wel beter uit denk ik want het blijft sullig om achter de bolling van de weg te blijven hangen en dan alsnog de hulp van de mannen nodig te hebben om het kreng de weg op de te krijgen :o:o maarja ik zie het wel dan...

Wij hadden het over de sledpull he :P

We wetend hoe dat uitgesproken wordt. :D

nou zo slecht is 190 yoke nog niet hoor :P

Ik kom ook aanstaande zaterdag !

freudiaans vergeten? :gek: of zou een filmpje van mij, uit schaamte voor het grote verschil tussen hoe sterk jullie zijn en hoe zwak ik ben, het mapje uit gevlucht zijn?:twitch:
Ben wel benieuwd toch.
Ik dacht dat je de 200 had staan filmen, met de 190 ziet het er wel beter uit denk ik want het blijft sullig om achter de bolling van de weg te blijven hangen en dan alsnog de hulp van de mannen nodig te hebben om het kreng de weg op de te krijgen :o:o maarja ik zie het wel dan...

Wees toch eens niet zo neerbuigend naar jezelf toe.
Je hebt hard gewerkt en goed je best gedaan, dat is toch al meer dan genoeg!

Helaas zal ik er zaterdag niet bij zijn.

Ik kreeg net het vervelende bericht dat de oma van een goeie maat van mij is overleden, en zaterdag is de crematie.
Ik zal dus deze training skippen om mijn maat een warm hart toe te dragen.

Trainze!

Voor degenen die met de trein gaan en veel moeten dokken:

Bij de ah heb je nu een actie dat je een onbeperkt reizen kaart voor 13,50 kan halen!
Ik zeg doen!
Ga er zo gelijk even 4 of zo halen :P

http://www.ah.nl/ns

• #1.532
Aanstaande zaterdag

-Myself and I
-Frank en maat
-Eddine
-De Graaf
-Mikeo

En mss ook mijn broertje als ie durft:p

kom nou gewoon bartje! M'n maat heeft ook een tijd niet kunnen trainen en die komt ook..:)

Voor degenen die met de trein gaan en veel moeten dokken:

Bij de ah heb je nu een actie dat je een onbeperkt reizen kaart voor 13,50 kan halen!
Ik zeg doen!
Ga er zo gelijk even 4 of zo halen :P

http://www.ah.nl/ns

Als ze uitverkocht zijn, dan kan je ook met mij meerijden :p Moet je wel mijn doodsrochel-hoestje voor lief nemen :D

PS Ik wil dus graag komen meedoen, Gijs.

• #1.536
Topper. Het wordt weer gezellig. Zie je morgen dan Roy.

Als ze uitverkocht zijn, dan kan je ook met mij meerijden :p Moet je wel mijn doodsrochel-hoestje voor lief nemen :D

PS Ik wil dus graag komen meedoen, Gijs.

Haha heb er al 4 gehaald, maar moet vanuit Baarn nog ergens heen met de trein. Maar bedankt voor het aanbod in ieder geval.

Terug
Naar boven