Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

jahjah mensen kijk als die bal niet terecht komt dan kunnen we toch gewoon voor gijs even met de pet rond.

dan kan rpb mooien steen weer laten maken

Zou mij niet verbazen als enkele buren die hebben weggenomen als wraak voor buurtlawaai.. Dat ze het je niet zomaar altijd komen zeggen, die reden lijkt me duidelijk :o. Blijft wel een k*tstreek!

Als je 's nachts met een pickup aan komt rijden en een sterke gast bent lijkt me dat geen probleem. Ik zou er iig niet wakker van worden.

En als het een 'grap' is van k*tventjes uit de buurt zullen ze hem wel weggerold hebben in de nacht.

Wat wil je daar mee zeggen :roflol:

****ing triest Gijs, maar lijkt me sterk dat het een bekende zal zijn, zou wel erg laag zijn..

echt ****ed up, gwoon met je poten van andermans spul afblijven

Nja iemand die beetje sterk is schoudert een 105kg wel easy en loopt er zo mee weg ..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.706
Zou mij niet verbazen als enkele buren die hebben weggenomen als wraak voor buurtlawaai.. Dat ze het je niet zomaar altijd komen zeggen, die reden lijkt me duidelijk :o. Blijft wel een k*tstreek!

Dat zou kunnen. Maar dan zou ie rollend vervoerd zijn en dan zouden ze het risico genomen moeten hebben dat ik het merkte. Lijkt me toch sterk, al dan niet onmogelijk natuurlijk.

Wat wil je daar mee zeggen :roflol:

****ing triest Gijs, maar lijkt me sterk dat het een bekende zal zijn, zou wel erg laag zijn..

Lijkt me ook niet. Als er zomaar een steen ergens opduikt bij een lokatie waar ze die eerst niet hadden valt het nogal op. En zeker omdat er nu zoveel bekenden van mij zijn.

En jongens ik waardeer het aanbod voor de pet maar dat hoeft echt niet. Ik heb een 18 inch mal liggen, het is alleen weer veel werk en het moet allemaal weer drogen en dus kunnen we nu niet met de steen trainen. Mike heeft me ook al een 150 gedoneerd die moet ik alleen nog ophalen.

Balen van die stone Gijs!
Geen idee natuurlijk wie het gedaan zou kunnen hebben, maar wellicht is het handig je adresgegevens niet meer open en bloot op internet te zetten. Evt. kunnen mensen dan via PM vragen waar je woont om te komen trainen.

Rollend vervoerd lijkt me erg sterk. Ik heb vorige week stenen over het gras gerold in Rotterdam voor 40-50m maar dat is niet eens zo heel licht. Plus over een normale weg maakt echt wel herrie denk?

Wanneer er iemand in de straat ineens ****ing huge is geworden dan weet je voldoende...

Ps: Wellicht dat Minotaures de steen heeft opgegeten? ****ed up natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Heb even navraag gedaan bij mijn knutselmaatje maar hij kan geen stones maken maar heeft eventueel wel betonnen paaltjes om mee te trainen, is dat misschien wat?

• #1.711
Nee hoeft niet Gert-Jan. Ik heb een mal. Zal moeten gaan storten weer. Of Matthieu?

Vraag mij af welke idioot dat gedaan heeft. Eens goed tussen pakken als je erachter bent gekomen!

• #1.713
Wat meer navraag gedaan. De buurvrouw rechts ging om 2uur naar bed en hoorde toen nog wat inspanning en een klap alsof er iets zwaars werd getild. Ze nam aan dat ik het was en heeft niet gekeken. Waarschijnlijk is de steen dus nog echt ergens in geladen. Sleep of rolsporen zijn er ook niet. Ik kan het maar moeilijk bevatten maar iemand die geen sterkste man doet wat moet die met zo'n kogel?

Hmm dan zal het vermoedelijk iemand zijn geweest die wel hier op het forum leest maar verder vooral alleen/zonder rpb bekenden traint.

Je stone is best makkelijk te herkennen aangezien hij half wit en half donker is dus als iemand zo stom is om met een bekende te trainen valt hij gelijk door de mand.
+ hij zal hem niet op marktplaats zetten omdat hier al staat dat mensen daar naar zoeken

En nog wat, normaal ligt dat ding toch achter?
Je gaat niet zomaar een steen jatten terwijl je niet weet dat die voor ligt.

Misschien wilde diegene sowieso wat jatten en niet per se de steen?

Als je echt graag een steen wil, kan je robbert miss wel even bellen miss wil hij je wel een steen lenen ofzo, liggen er meer dan zat

dude, hij fixt em toch zelf...

Leuke grapjes. Als je met veel energie en inzet al die mooie spullen bij elkaar verzamelt omdat het je passie is en dat dan ook nog 'om niet' deelt met anderen, dan ben je één van de 'goeien'. Des te lulliger dat die stone weg is. Ik zou er goed ziek van zijn eerlijk gezegd en ik weet niet of Gijs dit snel naast zich neerlegt. Ik hoop dat hij hem vindt. Gezien het tijdstip lijkt het een 'grap'.
Ik weet alleen wel dat wanneer ik bij hem zou trainen, met zijn spullen en zijn pot zou volschijten na iedere training, ik meteen iedereen die daar traint zou bellen en allemaal liet lappen om vriend Jan aan het werk te zetten om een mooie nieuwe te maken. Met al die namen die ik langs zie komen in dit topic zou dat zo geregeld moeten zijn.

Terug
Naar boven