AndroidHealthClinic

Raw Power Baarn 2010

't is een forum he

Nee maar je bemoeit je er gewoon teveel mee, gijs kan typen youknow

ik reageerde op jou, weet best dat gijs kan typen hoor.. was me opzich al vaker opgevallen dat het hem aardig lukt.

tis alleen een beetje zinloos om als iemand al 3x ofzo een aanbod vriendelijk weigert nog een keer te komen en het dan ook nog eens te formuleren als: "als je het echt zo graag wilt..." :rolleyes:

Haha :roflol: maargoed het is niet van mij. Alleen ik stoorde me er een beetje aan :)

dan stoorde we ons beide

Voel ik hier het eerste RPB MMA gevecht aankomen?

Nice ik zet in op Erwin (gezien zijn straatvechters verleden).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.733
Jongens rustig. Iedereen bedankt voor het medeleven. Ik ben niet zo van het geld inzamelen als het niet hoeft voor bv huur ofzo. Het kan gelukkig nog steeds zo en daar ben ik blij mee. Als mensen gewoon eens willen helpen ofzo door een zakje beton mee te nemen en me te helpen een steen te maken na een training ofzo waardeer ik dat veel meer.

heb je nog zo'n betonmixer gijs? Of kunnen we de betonmixer van Choppert lenen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.735
Ik heb nog zo'n mixxer Frank.

Erg lullig en triest om te horen Gijs, vooral omdat iedereen altijd van harte welkom bij je is! Hoop dat iedereen ze steentje(nogal dubbelzinnig) bijdraagt.;)

Erg lage streek om die stone te jatten !! Ik hoop dat degene hem goed op zijn poten laat vallen

WTF, wie steelt een atlas stone? echt low...

hee gijs wel soort beton heb je nodig :

Ik help je wel knutselen kerel!! Vind ik nog leuk ook :) maare ik vind die post wel een punt hebben! Die steen ligt idd altijd achter en nu toevallig voor!! Blijft beetje dubieus :s

Terug
Naar boven