AndroidHealthClinic

Raw Power Baarn 2010

Hallo Gijs,

Verdomd vervelend dat de 105 kg stone weg is. Lees het net. Maar maak je niet te druk Gijs..het is maar materiaal! Je kunt nog steeds heerlijk trainen. Gezondheid gaat boven alles en als je dan ook nog eens heerlijk kunt sporten is dat een zegen. Ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel beste Gijs want.....nu wordt je wel gedwongen door met de nieuwe stone ( 150 kg ) van Mike te trainen. Ik zou zeggen: vergeet deze klotestreek m.b.t het wegnemen/jatten van de 105 kg stone. Vroeg of laat komt de waarheid toch wel een keer naar boven welke ellendeling dit heeft gedaan. Grtz

Inderdaad, een k*tstreek: je blijft gewoon van iemands spullen af!

Piotr heeft deels gelijk; deze steen is te licht voor Gijs zelf - misschien alleen goed om te schouderen en te pressen.

Het gaat natuurlijk om de andere jongens die bij RPB wel eens zo'n steen willen trainen ... ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
hee gijs wel soort beton heb je nodig :

Gewoon van die zakken beton van de bouwmarkt had ik.

Hallo Gijs,

Verdomd vervelend dat de 105 kg stone weg is. Lees het net. Maar maak je niet te druk Gijs..het is maar materiaal! Je kunt nog steeds heerlijk trainen. Gezondheid gaat boven alles en als je dan ook nog eens heerlijk kunt sporten is dat een zegen. Ieder nadeel heeft ook weer zijn voordeel beste Gijs want.....nu wordt je wel gedwongen door met de nieuwe stone ( 150 kg ) van Mike te trainen. Ik zou zeggen: vergeet deze klotestreek m.b.t het wegnemen/jatten van de 105 kg stone. Vroeg of laat komt de waarheid toch wel een keer naar boven welke ellendeling dit heeft gedaan. Grtz

Elk voordeel heb zijn nadeel. Maar ik ga nu alles op alles zetten om zo snel mogelijk eens goed stones te kunnen doen bij mij. Rick van de Torre is al aan het checken of ie lood heeft voor nieuwe stones. Frank wilde al gaan klussen. Jaimy vraagt al welk beton......... Verder haal ik ook zo snel mogelijk die 150 op maar die moet nog wel even drogen.

De Fight & Power mafkezen hebben hart van Nederland gebeld en die belde mij weer. Er komt mss een item over mijn gestolen atlas stone:D

De Fight & Power mafkezen hebben hart van Nederland gebeld en die belde mij weer. Er komt mss een item over mijn gestolen atlas stone:D

aaahahahahahha ja serieus??!?!?!? :D:D:D :roflol:

Maar Gijs, zullen we anders zaterdag even naar de sloop gaan en naar de bouwmarkt. Dan fixen we even wat lood en voor mij een zijspan voor m'n wagen en doneer ik even wat zakken beton voor jou! ;)
Ow wacht, nee zaterdag kun jij niet. nvm

Daarnaast wil ik zoals je al zei, maar al te graag klussen... ik heb de smaak te pakken nu !

Laatst bewerkt:
Het geheim van de verdwenen bal van Gijs.
Ik ben wel benieuwd hoe het verhaal nu zit hoor, of er iemand het adres gelezen heeft en doelbewust die steen is gaan halen of iemand die de bal toevallig zag liggen.

u gotta be kiddin' me :roflol:

ik zie gijs al door het beeld stuiteren op HvNL

edit: ff alle gekheid op een stokje, ik denk dat wiel van boekel em heeft

Laatst bewerkt:
Nee Starter20, Wiel heeft hem niet. Wellicht heeft de Bataviawerf hem om als kanonskogel te worden geshowed. Anyway het is leuk geweest. Gijs heeft gelukkig al bijna weer een nieuwe stone.

Dat Hart van NL verhaal zou een mooie RPB reclame stunt zijn Gijs.
Denk eraan om niet je events in beeld te brengen voordat die ook gestolen worden.

Haha, Hart van Nederland.. Niiice! :D

• #1.750
Zondag weer training @ RPB.

Gijs, Misschien is het handig om heel zielig te doen dat ook hart in actie er voor zorgt... en dat het je droom is om zo'n defranco gym te krijgen... dan kunnen zij dat regelen;)

zondag ben ik er bij als het goed is

Heeey gijs

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

heey gijs ik ben der zondag niet bij heb wedstrijd sterksteman van stadskanaal :d

Ben er ook bij

ik kan helaas toch niet, moet vanaf maandag naar 2 conferenties en nog vrij veel last-minute voorbereidingen... enjoy

Denk dat ik en chocoteddy ook een appearance zullen maken, to keep the fans happy hhahahaha :)

Trouwens Gijs, denk je dat er volgende week nog getraind wordt buiten het vrachtwagen trekken?

En had je nog gekeken of het mijn straps waren? :p

• #1.759
Lijkt mij wel lachen toch of niet om nog te gaan trainen daarna. Zeg zelf wie wordt er nu moe van vrachtwagentrekken.

En nee ik dacht toch echt dat ik laatst zo'n ding zag maar er hing niet echt een hele mooie meer in de garage. Kijk de volgende keer zelf maar wat er ligt. Mss was dat er wel weer een van een ander ofzo. Er blijft zo vaak zoiets liggen. Ik hang het dan op aan dat schroeven rekje.

Lijkt mij wel lachen toch of niet om nog te gaan trainen daarna. Zeg zelf wie wordt er nu moe van vrachtwagentrekken.

En nee ik dacht toch echt dat ik laatst zo'n ding zag maar er hing niet echt een hele mooie meer in de garage. Kijk de volgende keer zelf maar wat er ligt. Mss was dat er wel weer een van een ander ofzo. Er blijft zo vaak zoiets liggen. Ik hang het dan op aan dat schroeven rekje.

Keiharde UB training na het trekken :D

Terug
Naar boven