XXL Nutrition

Raw Power Baarn 2010

heeey mensen ben der weer trug uit stadskanaal van de 11 deelnemers toch als jongste 4e geplaatst bij je senioren duzz goed gepresteert en 1 plek junior (was ook de eenigste junior) beker mee naar huis duzz goede wedstrijd

netjes man en gefeliciteerd !!

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Hij was weer lekker coby. Goed gebeest. 1 pin van een blauwe farmer half eraf getikt, 1 kromme stijgerpijp en een gescheurde postzak. We are animals!

:eek:

Al wat meer nieuws over je stone G?
Goed gebikkeld zo te horen aan de gesloopte spullen. :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Nee stone is gewoon verleden tijd. Maar komt helemaal goed. Van CP en Frank krijg ik wat beton en van Rick wat lood, dat gaat een 120 worden. Van Matthieu een 110 gekregen en van Mike een 150. Moet even gaan regelen om ze deze week op te halen want dat is wel het plan.

Nee stone is gewoon verleden tijd. Maar komt helemaal goed. Van CP en Frank krijg ik wat beton en van Rick wat lood, dat gaat een 120 worden. Van Matthieu een 110 gekregen en van Mike een 150. Moet even gaan regelen om ze deze week op te halen want dat is wel het plan.

Balen uiteraard, maar toch weer mooi dat er zoveel wordt aangeboden, maakt RPB toch weer zo uniek he. :)

Betreffend een platform voor de stones heb ik zitten te bedenken.
Is het niet voor het trainen met verschillende hoogtes niet interessant om in plaats van pallets iets in de concept van een springkast te doen?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Meerdere platformen en aan te passen op meerdere hoogtes. Dus simpelgezegd wat boxjes die je aan elkaar of van elkaar kunt koppelen/ontkoppelen om de hoogte aan te passen.

Misschien heel idioot maar ik denk ik suggereer het even. :p

Met pallets kan je nog makkelijker stapelen en ligt stabieler en heb je bovendien een gleuf waar de bal in blijft zitten zodat hij niet wegrolt, de goedkoopste oplossing ook denk ik.

heeey gijs zo of zaterdag trianen be rpb:D

• #1.809
Zoiezo zaterdag niet omdat we dan NK trucktrekken hebben.

laar maar weten of we zondag gaan knallen dan, want dan hou ik daar rekening mee om zaterdag niet te trainen en zondag vrij te houden ;)

Zou er niet kingsize getraind worden na het vrachtwagentrekken @ Kneets?

Tsup met kneets dan?

Niet echt relaxed om te deadliften, power rack is ook vrij klein voor squats, 2 stappen naar achter = boem.

Niks fout met kneets! ik squat and dead daar! :)

oke oke gijs is goed ga jij daar mee doen of kijken heb geen vervoer wil graag ander wel dagje mee efen kijken daaro in denhaag groetjes 9wie gaat der nog meer kijken ) dagje :d

• #1.820
Doe mee met Choppert. Ik ben nog steeds wel down ook om te trainen hoor bij Kneets.

Terug
Naar boven