Fitness Seller

Raw Power Baarn 2010

heeey gasten hiero even bodybull effen tussen door :p

ik wens idreen vandaag bij rpb veel kracht toegewenst

duzzzzz (GO HARD OR GO HOME)

ga zo naar stadskanaal doen

gasten ga julie spreeken latters

Hehe succes bulletje en thx :) we gaan weer knallen :D

laterzzzzz

Pff net de trein gehaald. Is wel k*t weer hier.

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:57 ----------

Succes jaimy

jongens, het gaat het niet lukken denk ik, pepe el secundo( chocoteddy's car) heeft wat pech, auto, succes wordt gewenst aan jaimie en all andere deelnemers bij stadkanaal en trainse allemaal bij RPB!

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben toch niet van de partij vandaag. Ben echt enorm verkouden en voel me slap.

True man, het leven is duur.

Zwart reizen is altijd nog een optie hè.

denk je dat de conducteur wat durft te zeggen als chocoteddy m beetje boos aankijkt :p

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:57 ----------

Zelfde tijd op t station Mike?

tyfuszooi, eerst verslapen en nu de trein gemist omdat de klokken hier achterliepen
ben pas 10 over 1 op het station dus vanaf daar ff doorstappen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.792
Problem sunday?

Shit man PrinceV autopech is echt verrot. Die van mij kreeg pech naar Brielle gelukkig konden we Frank zijn wagen pakken.

Lekker bezig Ziyed ;)

ja heb maar gelijk even de klokken verzet, woon gvd naast het station en dan nog de trein missen

Jep zelfde tijd Hans.

alsof het niet genoeg is rijdt deze trein ook met vertraging....

• #1.797
Hij was weer lekker coby. Goed gebeest. 1 pin van een blauwe farmer half eraf getikt, 1 kromme stijgerpijp en een gescheurde postzak. We are animals!

Hahaha, mooi schema zo.
Gijs de hele week knutselen en elk weekend wordt de boel weer gesloopt :)

• #1.799
Frank is in opleiding tot hersteller.

heeey mensen ben der weer trug uit stadskanaal van de 11 deelnemers toch als jongste 4e geplaatst bij je senioren duzz goed gepresteert en 1 plek junior (was ook de eenigste junior) beker mee naar huis duzz goede wedstrijd

Terug
Naar boven