- Waardering
- 87
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 134kg
Die heb jij toch altijd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat ik en chocoteddy ook een appearance zullen maken, to keep the fans happy hhahahaha![]()

Lijkt mij wel lachen toch of niet om nog te gaan trainen daarna. Zeg zelf wie wordt er nu moe van vrachtwagentrekken.
En nee ik dacht toch echt dat ik laatst zo'n ding zag maar er hing niet echt een hele mooie meer in de garage. Kijk de volgende keer zelf maar wat er ligt. Mss was dat er wel weer een van een ander ofzo. Er blijft zo vaak zoiets liggen. Ik hang het dan op aan dat schroeven rekje.
Ik kom zondag ook. Heb ook ff Mark gesmst, misschien dat hij ook komt. Of is ie ondertussen sowieso al vaste klant?

Jammer van die straps dan, maar ja.
En ik bedoelde eigenlijk de dag erna events, niet diezelfde dag UB (hoewel dat ook wel leuk is).
en Rowdy zal zoals het er nu naar uit ziet ook meekomen om het tegen de mannen op te nemen
vandaag begonnen met haar te trainen voor een maandje om sterk te worden
dus dan hoort dit erbij he!! Einde van de maand moet ze 1 keer de band kunnen flippen
hahahaa! ( vind ik ) 
ik ben der helaas niet bij heb een wedstrijd stekste man van stadskanaal![]()
succes !!!
---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------
Ik wil wel komen zondag, maar heb as zaterdag 14 dagen achter elkaar gewerkt en ook vannacht erbij, en als ik zondag ga trainen krijg ik zeker ruzie denk ik........