MuscleMeat

Raw Power Baarn 2010

zondag eens tijd om goed kapot te gaan op de medleys

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.764
Zondag:

-Gijs
-Frank
-Mike
-Ziyed
-PrinceV
-Chocoteddy163
-Geddie
-Tmos & Rowdy

Laatst bewerkt:
Ik kom zondag ook. Heb ook ff Mark gesmst, misschien dat hij ook komt. Of is ie ondertussen sowieso al vaste klant?

Lijkt mij wel lachen toch of niet om nog te gaan trainen daarna. Zeg zelf wie wordt er nu moe van vrachtwagentrekken.

En nee ik dacht toch echt dat ik laatst zo'n ding zag maar er hing niet echt een hele mooie meer in de garage. Kijk de volgende keer zelf maar wat er ligt. Mss was dat er wel weer een van een ander ofzo. Er blijft zo vaak zoiets liggen. Ik hang het dan op aan dat schroeven rekje.

Jammer van die straps dan, maar ja.

En ik bedoelde eigenlijk de dag erna events, niet diezelfde dag UB (hoewel dat ook wel leuk is).

• #1.767
Ik ben er uiteraard ook bij mannen ;) en Rowdy zal zoals het er nu naar uit ziet ook meekomen om het tegen de mannen op te nemen :p vandaag begonnen met haar te trainen voor een maandje om sterk te worden :D dus dan hoort dit erbij he!! Einde van de maand moet ze 1 keer de band kunnen flippen :p hahahaa! ( vind ik ) :D

ik ben der helaas niet bij heb een wedstrijd stekste man van stadskanaal:D

ik ben der helaas niet bij heb een wedstrijd stekste man van stadskanaal:D

succes !!!

---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Ik wil wel komen zondag, maar heb as zaterdag 14 dagen achter elkaar gewerkt en ook vannacht erbij, en als ik zondag ga trainen krijg ik zeker ruzie denk ik........

Trainen is belangrijker toch? Of niet? :p

• #1.773
succes !!!

---------- Toegevoegd om 01:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:13 ----------

Ik wil wel komen zondag, maar heb as zaterdag 14 dagen achter elkaar gewerkt en ook vannacht erbij, en als ik zondag ga trainen krijg ik zeker ruzie denk ik........

Ja ja maar met al dat werken kun je haar toch gewoon financieel verwennen, ik heb wel eens vernomen dat vrouwen om te kopen zijn.

nog 1 nachtje en dan gaan we knallen in stadskanaal:"D

Miss tijd om zelf een logje te starten? ;)

Ik kom zondag ook langs, als er nog ruimte is voor mij :D

denk het wel want ik kom waarschijnlijk toch alleen :)

Gijsie, wanneer wou je mijn steentje oppikken? Wil je dat morgenochtend doen? Of word dat te vroeg voor je? Of wanneer je tijd over hebt ;)

Jaimy succes kerel! Je gaat winnen he ;)

---------- Toegevoegd om 22:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

Gijsie, wanneer wou je mijn steentje oppikken? Wil je dat morgenochtend doen? Of word dat te vroeg voor je? Of wanneer je tijd over hebt ;)

Jaimy succes kerel! Je gaat winnen he ;)

Als ik de auto kan fixen wil ik ook komen.

tududududu dududu dududu dududududuuuuuuu

fuuuuuuuuuuuuuuck de treinen rijden k*t op zondag,doe er gvd een half uur langer over :mad::mad::mad:

Terug
Naar boven