MuscleMeat

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er iemand die die kant op gaat waar ik mee mee kan rijden? kosten gedeeld uiterraard

Dat zou wel vet chill zijn kerel! Sms of bel me nog maar ff erover dan ;)

Ik ben der ook met mijn pa duz rpb is der voor gijs

ik rijd met Mr. Contender & Mr. Coach mee, dus ben er waarschijnlijk erg vroeg. Zal wel vast proberen een mooi plekje te bemachtigen voor de RPB-ers die komen supporten!

Goed zo kevin doe dat maar lekkeren beneden vooraan zie julie morgen neem wel wat drinken mee en paraplu

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.048
Morgen gewoon training vanaf 12u.

hey Jaimy: denk aan flappie hè?!!

hahaha jah ga ik doen :d 100 kg postzak schouderen :p hahaha :p

lekker broekkie hans!

ook wel wat voor jou cor :D

Hahaha ja ik weet t :p het ziet er wel erg sexy uit natuurlijk :D maar het traint zow lekker he zo een broekie :D haha!

We kunnen samen doen hoor bij Brielle :)

Voor de goede orde, het achter het hoofd laten vallen van een object wat boven je hoofd getild moeten worden; log, keg, rock betekent bij strongman wedstrijden een foute beurt.
Verder zou ik die steen een beetje 'bij hakken' om hem wat meer in evenwicht te hebben.

ER is niks mis met die steen ... Als je hem op de goede manier op je chest legt = het easypeasy!

Idd zoals kauwert zegt! Niks mis met die steen! Dat maakt t juist leuk, je moet gwn een beest zijn niet meer en niet minder! En als ie achter mn hoofd valt, i dont give a shit! Pak m gwn weer op :D haha!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.060
Is ook een iets fijnere steen op de wedstrijd maar die was ik vergeten mee te nemen uit de achtertuin dus die ligt er volgende week. Dit is een heel lastig steentje, maakt het overigens wel leuk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven