Fitness Seller

RawPowerBaarn 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
ER is niks mis met die steen ... Als je hem op de goede manier op je chest legt = het easypeasy!

Oh, okay.

Idd zoals kauwert zegt! Niks mis met die steen! Dat maakt t juist leuk, je moet gwn een beest zijn niet meer en niet minder! En als ie achter mn hoofd valt, i dont give a shit! Pak m gwn weer op :D haha!

Ik zou bijna denken dat die steen ook een paar keer op je hoofd is gevallen...

Je liet het vat achter je hoofd vallen, daar doelde ik op. De steen heb je niet getild.

Is ook een iets fijnere steen op de wedstrijd maar die was ik vergeten mee te nemen uit de achtertuin dus die ligt er volgende week. Dit is een heel lastig steentje, maakt het overigens wel leuk.

Het is maar wat het uitgangspunt is, een moeilijke steen of een zware steen. Voor die jongens die niet de wedstrijd steen kunnen trainen weet ik het antwoord wel. Niet voor niets zie je de rocklift nog zelden in een wedstrijd. Maar hij is te tillen zo lees ik, als je een beest bent tenminste...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
Ik ben het gedeeltelijk met je eens en voor een groot gedeelte ook niet. Ik snap je argument qua trainingsvoordeel. Idd een onderdeel dat erg afhankelijk is van hoe je hem pakt kan een onevenredig voordeel opleveren als een aantal deelnemers deze kunnen trainen. Het zou kunnen zijn dat er daardoor en daarvoor ook steeds meer standaardisatie is gekomen qua onderdelen. Echter de standaardisatie bv van de IFSA was in mijn ogen juist jammer. De sterkste man sport is ook mijns inziens zo mooi omdat je juist alles moet kunnen verslepen/dragen/boven je hoofd gooien etc.

De steen die in de wedstrijd zit zal een mooie representatie zijn qua moeilijkheid tussen het vat en de volgende log. De wedstrijdsteen zal dus volgende week bij RPB liggen. En het enige dat ik kan zeggen is hetgeen Jarno ook altijd zegt, iedereen is welkom om te komen trainen;)

---------- Post toegevoegd Sun 17 Jul 2011 om 23:44 ----------

Geef het nu ook maar aan. Aankomende woensdag vanaf 19u open en zaterdag open vanaf 12u.

It's all good G. Wordt een mooie medley.

ik ben der woensdag als het goed weer is :D ben zondag zijknatgeregent :d pfff duzzz ik ben der woensdag en ik ben der zaterdag niet ivm zondag sterksteman van giethoorn

• #1.065
Oke Jaimy. Laat me even weten hoe het met het karretje zit ivm met spullen ophalen van Robbert.

Myo, die steen is niet een aantal keer op mn hoofd gevallen. Geen idee waar je die conclusie vandaan haalt maar goed. Die fust dropte ik idd achter me. En als je in mn log kijkt zie je dat ik die steen ook getild heb alleen niet op het filmpje ;) en aan het droppen achter het hoofd laat ik de beslissing liever bij de organisatie en scheidsrechters!

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 22:17 ----------

En Gijs en ik ben er zaterdag ook niet bij, ik zal een vroege gym training doen en daarna aan de voorbereidingen moeten :)

Myo, die steen is niet een aantal keer op mn hoofd gevallen. Geen idee waar je die conclusie vandaan haalt maar goed. Die fust dropte ik idd achter me. En als je in mn log kijkt zie je dat ik die steen ook getild heb alleen niet op het filmpje ;) en aan het droppen achter het hoofd laat ik de beslissing liever bij de organisatie en scheidsrechters!

---------- Post toegevoegd Mon 18 Jul 2011 om 22:17 ----------

En Gijs en ik ben er zaterdag ook niet bij, ik zal een vroege gym training doen en daarna aan de voorbereidingen moeten :)

Mooi dat je die steen wel getild hebt. Er zijn regels in strongman en los van wie zich eraan wil houden bij het organiseren van een wedstrijd is het achter het hoofd laten vallen bij een overhead lift reden voor afkeuring. Het is niet alleen gevaarlijk, het maakt het ook lastig te beoordelen voor de scheidsrechter of er feitelijk sprake is van balans bovenin. Lang geleden, ergens rond 1996, zijn alle onderdelen uitgeschreven in regels en is het internationaal vastgelegd via de IFSA. Da's allemaal verleden tijd, maar die regels blijven wel gehandhaafd als je de wedstrijden ziet. Lijkt me in ieder geval zaak dit helder te hebben, zodat je weet waar je aan toe bent.
Succes met trainen.

Ik denk dat we het dus beide eens zijn als ik je verhaal zo lees. Er zijn uiterraard regels maar die zijn altijd afhankelijk van de wedstrijdleiders, zo heb ik in het verleden ook wel dingen meegemaakt die me zorgen baarde. Natuurlijk is het niet gebruikelijk om iets achter je hoofd te laten vallen en dat zal ook niet met opzet gebeuren tijdens een wedstrijd. Reden voor droppen achter me hoofd was ook alleen omdat de fust anders te dicht bij de steen zou liggen en niet om enig onbalans of zwakte. En zulke dingen zullen inderdaad aan het begin van elke wedstrijd duidelijk gemaakt moeten worden om het in ieder geval tijdens de wedstrijd duidelijk te houden.

Bedankt voor het succes wensen!

kan miss de smart van me ma leenen als dit niet kan gijs even een vraag kan ik en gesina met jou mee crossen naar giethoorn hoop dat er nog wat rpb gasten me komen steunen

• #1.070
Dat kan denk ik wel dan. De stoel hield Cor Paul ook dus...

Smart wordt niks komt jij mee opikken zie julie vanaaf

Vanavond lekker los op de Stones!

gijsje word vanavond niks man ga wokken met me schoonouders kom zaterdag wel even kijken bij de mannen mensen zaterdag 12 uur training

Is er as zaterdag training? En ben ik hier wel welkom?

• #1.078
count the frenkster with the big guy in !! We is gonna do some damage

btw. kan ik max axle deadliften zoals in brielle? Of is dat niet mogelijk vanwege n lekke band?

• #1.080
Wel mogelijk want er komen geen banden aan. Dus gewoon met schijven. Heel mss fix ik nog de grote vrachtwagen wielen maar dan moet ik er zin en tijd voor vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven