- Waardering
- 151
Dat merken we aan je penskerel
ik beschouw bodybuilding ook niet als seriueze sport![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat merken we aan je penskerel
het is een vrij land kerel@sprytal als je hier BB komt afkraken ben je aan het verkeerde adres. Ga dan maar elders verder lullen.
Prima, dan heb je nu een topicban.het is een vrij land kerel
ik heb recht op mijn mening net zoals elke andere eikel op dit board
Helaas laten ze je net zolang staan tot er werkelijk wat komt.
![]()

Hier in dit apenland mag je jezelf elke dag lam zuipen, iedereen zit aan de antidepresiva, een dikz*k met een torenhoog cholesterol mag elke dag 2 pakken friet eten maar als je een beetje testosteron gebruikt is het land te klein!! Al zeg ik het zelf maar dit is een APENLAND!!!

?Ik weet dat het gebeurd maar ik begrijp nog steeds niet hoe het mogelijk is. Mij lijkt dit toch gewoon schending van de privacy? Dat je op alcohol ea drugs wordt gecontroleerd in de auto is perfect normaal. Maar dit gaat gewoon over een privé ruimte waar je komt sporten. Wtf heeft de overheid daar te zoeken? Ik snap niet dat deze wet er ooit door is gekomen. Only in Belgium zeker?
Leesde er iets van in de krant vrij triest dat ze juist weer BB moeten gebruiken als pispaaltje.
Inplaats van iets nuttigs te doen voor sport in Vlaanderen.

Hij had zijn whereabouts ni ingevuld juist zoals Malisse en zo. Als je dan echt niks neemt en toch als positief word aanzien is da wel goed om stene klote te krijgenVandaag hoorde ik in't nieuwes dat 'Sugar Jackson' (Belgische bokser) vrijgesproken werd in een zaak waar hij een afspraak miste voor een dopingcontrole omdat hij naar't schijnt geen weet had van zulke afspraken en verplichtingen en nog van die rare dingen.
Bron: Click
Als die vrjgesproken wordt, lijkt het me dat als je zo'n controle wijgert, je ook vrijgesproken kan worden, niet? Of maken ze voor een topatleet een uitzondering en wil de overheid juist wel de kleine man raken. Gvd!
Ni alleen in West-Vlaanderen zijn er met een naamik hoop het ook, want zoals er nog zijn in west-vlaanderen die een reputatie hebben op dat gebied, zou jammer zijn, want wie die keuze maakt, moet gerust gelaten worden daarin, als hij oud genoeg is he, gebruik bij 16/17-jarigen vind ik ook not done

kerel