XXL Nutrition

Razzia in fitness te Nieuwpoort België

Status
Niet open voor verdere reacties.
@sprytal als je hier BB komt afkraken ben je aan het verkeerde adres. Ga dan maar elders verder lullen.

wooow f*cked up viva hollandia hiihhii

Hier in dit apenland mag je jezelf elke dag lam zuipen, iedereen zit aan de antidepresiva, een dikz*k met een torenhoog cholesterol mag elke dag 2 pakken friet eten maar als je een beetje testosteron gebruikt is het land te klein!! Al zeg ik het zelf maar dit is een APENLAND!!!

Inderdaad!
Meer nog, ik voel me verdomme ook niet goed in mn vel want ik wil eigenlijk een vrouw zijn. Ik wil t**ten! :p
Dus, ik ga paar keer naar de dokter en krijg na enkele visits probleemloos oestrogenen.
Geen haan die erover kraait, geen wet die overtreden wordt.

Wel, ik voel me ook niet goed in mn vel, ik wil groot en sterk zijn dus wil anabolen! :-) ik voel me gediscrimineerd tov de travestieten.
Was de eerste regel van de grondwet niet, alle belgen zijn gelijk voor de wet????

Om maar even aan te halen hoe absurd alles in elkaar zit....

Ik vind dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken,juice of geen juice,zolang je er niemand kwaad mee doet,eigen lichaam,eigen keus.

idd, daar ben ik het volledig mee eens

Nu hoop ik maar dat ze ni alle Fitness centra waar hardcore getraind word gaan beginnen controleren,na da geval in Nieuwpoort

ik hoop het ook, want zoals er nog zijn in west-vlaanderen die een reputatie hebben op dat gebied, zou jammer zijn, want wie die keuze maakt, moet gerust gelaten worden daarin, als hij oud genoeg is he, gebruik bij 16/17-jarigen vind ik ook not done

Dus als wij de NCC komen doen moeten we ook pissen? dan ben ik dus de lul aangezien ik hetzelfde goedje gebruik waar sanca die boete voor heeft gekregen o_O

Vandaag hoorde ik in't nieuwes dat 'Sugar Jackson' (Belgische bokser) vrijgesproken werd in een zaak waar hij een afspraak miste voor een dopingcontrole omdat hij naar't schijnt geen weet had van zulke afspraken en verplichtingen en nog van die rare dingen.
Bron: Click

Als die vrjgesproken wordt, lijkt het me dat als je zo'n controle wijgert, je ook vrijgesproken kan worden, niet? Of maken ze voor een topatleet een uitzondering en wil de overheid juist wel de kleine man raken. Gvd!

voila, tyspisch belgie, altijd de kleine man raken! je bent er recht op!

Ik weet dat het gebeurd maar ik begrijp nog steeds niet hoe het mogelijk is. Mij lijkt dit toch gewoon schending van de privacy? Dat je op alcohol ea drugs wordt gecontroleerd in de auto is perfect normaal. Maar dit gaat gewoon over een privé ruimte waar je komt sporten. Wtf heeft de overheid daar te zoeken? Ik snap niet dat deze wet er ooit door is gekomen. Only in Belgium zeker?

alles moet toch volgens europese wetgeving, dus straks ook in de rest van europa

Leesde er iets van in de krant vrij triest dat ze juist weer BB moeten gebruiken als pispaaltje.
Inplaats van iets nuttigs te doen voor sport in Vlaanderen.

Vandaag hoorde ik in't nieuwes dat 'Sugar Jackson' (Belgische bokser) vrijgesproken werd in een zaak waar hij een afspraak miste voor een dopingcontrole omdat hij naar't schijnt geen weet had van zulke afspraken en verplichtingen en nog van die rare dingen.
Bron: Click

Als die vrjgesproken wordt, lijkt het me dat als je zo'n controle wijgert, je ook vrijgesproken kan worden, niet? Of maken ze voor een topatleet een uitzondering en wil de overheid juist wel de kleine man raken. Gvd!
Hij had zijn whereabouts ni ingevuld juist zoals Malisse en zo. Als je dan echt niks neemt en toch als positief word aanzien is da wel goed om stene klote te krijgen

---------- Toegevoegd om 23:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:32 ----------

ik hoop het ook, want zoals er nog zijn in west-vlaanderen die een reputatie hebben op dat gebied, zou jammer zijn, want wie die keuze maakt, moet gerust gelaten worden daarin, als hij oud genoeg is he, gebruik bij 16/17-jarigen vind ik ook not done
Ni alleen in West-Vlaanderen zijn er met een naam:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven