XXL Nutrition

Razzia in fitness te Nieuwpoort België

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gewoon niet betalen. De Belgische staat stuurt toch nooit deurwaarders. Ik betaal verkeersboetes niet meer. In Nederland moet je dat niet proberen maar in België hoor ik van genoeg mensen dat ze het doen.
Meen je dat? Mijn ouders hebben dat ook eens geprobeerd en kregen een aangetekende brief aan met een lijst deurwaarders op.. denk dat je dan toch wel moet betalen.

een collega van me had een dokter en een advocaat achter zich, voor een snelheidsboete toen zijn vader op sterven lag, toch heeft hij ze moeten betalen, een politieagent van zijn gemeente had nochtans gezegd dat ze zoiets als overmacht kunnen aanzien,

Daar is een zaak tegen aangespannen, ook tegen de apotheek die ertegenover lag, was blijkbaar allemaal onder de toonbank verkocht en zonder voorschrift :)
meer weet ik ook niet :)
Klopt niet helemaal,was echt op voorschrift maar enkel deca 50mg/ml en Sustanon en Proviron.Is geschorst geweest en doet dit nu niet meer.Was wel een toffe,iets oudere man met enorm veel kennis.Ga er voor de rest over zwijgen,juist omdat hij zo goed meevalt.

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Wtf! Dit wist ik allemaal nog niet. Zieke boel.

Waarom heb ik nog nooit verhalen gehoord van een razzia in een discotheek of café waarbij iedereen in een potje diende te pissen?

Kan je niet wel gewoon meewerken als ik dit zo lees; en als je gebruikt er in 1 adem bijvertellen dat je op voorschrift gebruikt. Nadien zo snel mogelijk een corrupte dokter (zo zijn er genoeg in België) vinden die je wat op voorschrift wil zetten.

Is maar een idee'tje.

Grtz,
Al meegemaakt in een discotheek dat ze binnen vielen en een groot deel van de aanwezigen plasje moest doen,waaronder.....:o:mad:

Klopt niet helemaal,was echt op voorschrift maar enkel deca 50mg/ml en Sustanon en Proviron.Is geschorst geweest en doet dit nu niet meer.Was wel een toffe,iets oudere man met enorm veel kennis.Ga er voor de rest over zwijgen,juist omdat hij zo goed meevalt.

Dit is wat mij vertelt is, verder zeiden die kerels ook dat hij altijd wist waarover hij sprak en dat kan niet gezegd worden van de meeste dokters

Dit is wat mij vertelt is, verder zeiden die kerels ook dat hij altijd wist waarover hij sprak en dat kan niet gezegd worden van de meeste dokters
En als je er een lange uitleg over wou kon je zaterdags voormiddag komen en legde hij alles uit wat jewou weten.Je moest wel altijd 30 euro geven,en dan schreef hij alles op aparte voorschriften.Waar is de tijd;)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Ni de uitleg maar de producten natuurlijk

En als je er een lange uitleg over wou kon je zaterdags voormiddag komen en legde hij alles uit wat jewou weten.Je moest wel altijd 30 euro geven,en dan schreef hij alles op aparte voorschriften.Waar is de tijd;)

---------- Toegevoegd om 19:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:25 ----------

Ni de uitleg maar de producten natuurlijk
idd te gek die man,
je kent mss ook het verhaal van de 2 lades, in deze lade is het voor dit, en in deze lade voor dat :)

daarom dat jullie zo weinig topsporters hebben:o:p

???

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

???

niet veel topsporters in belgie?

en al die tennissers, wielrenners, judokas, powerlifters,triatleten motocrossers triatleten dan?

van al deze sporten hebben we al wereldtop gehad

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:44 ----------

Eigenlijk geen slecht excuus, waar gaan ze je op beboeten? 'Beschaamd om te plassen?' :D

dan stellen ze water ter beschikking en moet je blijven tot je voldoende kunt plassen

---------- Toegevoegd om 19:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Je gaat toch ook niet in een café testen of mensen misschien alcohol in het bloed hebben? En nochtans is alcohol vele malen schadelijker dan AAS.

Laat de recreatieve sporter lekker doen en focus je op de wedstrijdatleten.

België is gewoon een regelrecht apenland.

ik bedoel ook op wedstrijdatleten T

had het er beter bijgezet:)

niet veel topsporters in belgie?

en al die tennissers, wielrenners, judokas, powerlifters,triatleten motocrossers triatleten dan?

True, maar hoelang gaat dat nog blijven duren?

Henin werd in de tijd beschuldigd van dopinggebruik, vers in het geheugen liggen dan nog Wickmayer, Malisse, Sugar Jackson etc
Om over de cokeaffaires nog maar te zwijgen

Ben benieuwd waar die kermis in dit apenland gaat eindigen

True, maar hoelang gaat dat nog blijven duren?

Henin werd in de tijd beschuldigd van dopinggebruik, vers in het geheugen liggen dan nog Wickmayer, Malisse, Sugar Jackson etc
Om over de cokeaffaires nog maar te zwijgen

Ben benieuwd waar die kermis in dit apenland gaat eindigen

wat wil je dan ? dat er niet meer gecontroleerd word en iedereen zijn zin doet?

ik heb het zo een beetje gehad met belgen die "nederlands" beginnen doen

als het in belgie zo slecht is waarom woon je hier dan nog?

wat wil je dan ? dat er niet meer gecontroleerd word en iedereen zijn zin doet?

ik heb het zo een beetje gehad met belgen die "nederlands" beginnen doen

als het in belgie zo slecht is waarom woon je hier dan nog?

Iedereen doet al waar ze zin in hebben.
Niemand hoeft je dat te voorkauwen. Ook de goddamned law hoeft dat niet.
Wat een rare wet hebben ze in belgenland.

Iedereen doet al waar ze zin in hebben.
Niemand hoeft je dat te voorkauwen. Ook de goddamned law hoeft dat niet.
Wat een rare wet hebben ze in belgenland.

je gaat me toch niet vertellen dat aas in nederland legaal is?

en als je trouwens aas nodig hebt als je niet eens wedstrijdatleet bent ben je echt zielig bezig

zelfs op nationaal niveau is het belachelijk

en als je trouwens aas nodig hebt als je niet eens wedstrijdatleet bent ben je echt zielig bezig

in Nederland word er niet op gecontroleerd en het word gedoogd voor eigen gebruik net zoals wiet...

dus jij beweert dat je op nationaal niveau mee kan draaien zonder te gebruiken??
En als een amateur gaat gebruiken moet ie dat toch zelf weten ....

Laatst bewerkt:
ik ben het eens met jacky, volgens mij zouden ze enkel mogen controleren of er geen minderjarigen gebruiken, al wie meerderjarig is zouden ze volgens mij moeten vrijlaten daarin

in Nederland word er niet op gecontroleerd en het word gedoogd voor eigen gebruik net zoals wiet...

dus jij beweert dat je op nationaal niveau mee kan draaien zonder te gebruiken??
En als een amateur gaat gebruiken moet ie dat toch zelf weten ....

op nationaal niveau?

lol
mss niet in bodybuilding want dat is een sport die uiteenvalt zonder aas

maar in powerliften , en 1001 andere sporten kun je gerust nationale top behalen zonder

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

ik ben het eens met jacky, volgens mij zouden ze enkel mogen controleren of er geen minderjarigen gebruiken, al wie meerderjarig is zouden ze volgens mij moeten vrijlaten daarin

das belachelijk é francky

dan moeten ze ze vrijlaten in drugs ook hé
waar stopt dat

waarom vind jij dat het voor amateurs en sporters op nationaal niveau belachelijk is om aas te gebruiken?

Denk je dat mensen komen kijken naar bodybuilders van 70kg? Nope mensen willen onnatuurlijke dingen zien en daarvoor zijn er onnatuurlijke dingen nodig! Dat is in alle sporten zo, zelfs in de kermiskoersen zit iedereen aan de doping!
Hier in dit apenland mag je jezelf elke dag lam zuipen, iedereen zit aan de antidepresiva, een dikz*k met een torenhoog cholesterol mag elke dag 2 pakken friet eten maar als je een beetje testosteron gebruikt is het land te klein!! Al zeg ik het zelf maar dit is een APENLAND!!!

Denk je dat mensen komen kijken naar bodybuilders van 70kg? Nope mensen willen onnatuurlijke dingen zien en daarvoor zijn er onnatuurlijke dingen nodig! Dat is in alle sporten zo, zelfs in de kermiskoersen zit iedereen aan de doping!
Hier in dit apenland mag je jezelf elke dag lam zuipen, iedereen zit aan de antidepresiva, een dikz*k met een torenhoog cholesterol mag elke dag 2 pakken friet eten maar als je een beetje testosteron gebruikt is het land te klein!! Al zeg ik het zelf maar dit is een APENLAND!!!

kerel
ik beschouw bodybuilding ook niet als seriueze sport :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven