Fitness Seller

RBN full body

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Bench press:
warming up
3 x 5 x 80 kg

Barbell row:
warming up
3 x 5 x 60 kg

TG Leg press:
1 x 12 x 160 kg (+ 4 reps)
2 x 10 x 170 kg (+2 reps, + 10 kg)

OHP:
3 x 5 x 40 kg

Side raises:
3 x 8 x 8 kg

Gewicht:
73.6 in de ochtend

Toelichting:
Gemiddeld 0.7 kg lichter ten opzichte van vorige week. Ik zie zelf echter geen verschil in de spiegel. Zelfde training als vorige keer. Barbell row kan ik volgende keer plussen, daar kan 5 kg bij. Bench voelt nog redelijk zwaar, maar volgende keer wil ik na deze setjes nog een set van 3 herhalingen op 90 kg toevoegen. OHP ook te licht, kan makkelijk 5 kg bij volgende keer. Moet wel weer gaan squatten, want alleen een leg press is wat karig als beentraining :D

Bench press:
3 x 5 x 80 kg
1 x 3 x 90 kg (+ 1 set)

OHP:
3 x 5 x 45 kg (+ 5 kg)

Barbell row:
3 x 5 x 65 kg (+ 5 kg)

TG Leg press:
3 x 8 x 160 kg

TG Leg extension:
3 x 8 x 62.5 kg

Gewicht:
73.4 in de ochtend

Toelichting:
Alle doelen die ik mezelf voor deze training had gesteld gehaald. Deze week maar 2 keer gegaan in plaats van 3 keer, maar ook wel even lekker na alle drukte van verhuizing/klussen. Gewicht blijft op dit moment redelijk stabiel. Na vandaag een weekje vakantie :D

Have fun!

Bench press:
2 x 90 kg
3 x 87.5 kg
3 x 5 x 80 kg

OHP:
3 x 50 kg (+1 set, + 5 kg)
3 x 5 x 45 kg

Barbell row:
3 x 70 kg (+1 set, + 5 kg)
3 x 5 x 65 kg

TG Leg press:
3 x 8 x 170 kg (+ 10 kg)

TG Leg extension:
3 x 6 x 75 kg (+ 12.5 kg)

Gewicht:
73.0 in de ochtend

Toelichting:
Training van afgelopen maandag. Geen bijzonderheden verder.

Trainingen beginnen toch weer zwaarder te worden!

Trainingen beginnen toch weer zwaarder te worden!
Yes, geen idee waar die dip even vandaan kwam. Denk ook door al het verhuizen enzo. Full body werkt voor mij toch beter. Heb voor deze week besloten om even iets meer te eten dan 2300 kcal. Zit nu op 2500/2700 per dag. Merk nog niet echt een verhoging in gewicht. Blijft een beetje hangen momenteel. Maar de training en het herstel lopen daardoor wel iets soepeler :)

Yes, geen idee waar die dip even vandaan kwam. Denk ook door al het verhuizen enzo. Full body werkt voor mij toch beter. Heb voor deze week besloten om even iets meer te eten dan 2300 kcal. Zit nu op 2500/2700 per dag. Merk nog niet echt een verhoging in gewicht. Blijft een beetje hangen momenteel. Maar de training en het herstel lopen daardoor wel iets soepeler :)
Ja alles samen en hwrs die fixe stress ! .ja heb nog nooit full body gedaan eigenlijk. Word wel meer aangeraden voor nattys. Momenteel hou ik het simpel want met al die nieuwe gewichten lig ik 10 uren in bed en moet ik me er nog uit rollen damm. Terug wat meer kcals zal zeker ook goed doen en goed zijn voor de feel good.

Terug wat meer kcals zal zeker ook goed doen en goed zijn voor de feel good.
Ja dat laatste vooral haha. Ik merk dat ik te diep moet gaan voor het fysiek dat ik zou willen bereiken qua vetpercentage. Dan blijft er niks meer over heb ik het idee. Ik oog liever wat voller met wat massa dan droog en te klein voor mijn gevoel.

Mijn gedachten veranderen wel eens wat betreft dat stukje, maar over het algemeen vond ik het laatst wel prima toen ik 100kg kon banken en tegen de 75 woog. Zodra ik naar 72/73 zak, gaat het ten koste van mijn kracht en gemoedstoestand merk ik.

Ja dat laatste vooral haha. Ik merk dat ik te diep moet gaan voor het fysiek dat ik zou willen bereiken qua vetpercentage. Dan blijft er niks meer over heb ik het idee. Ik oog liever wat voller met wat massa dan droog en te klein voor mijn gevoel.

Mijn gedachten veranderen wel eens wat betreft dat stukje, maar over het algemeen vond ik het laatst wel prima toen ik 100kg kon banken en tegen de 75 woog. Zodra ik naar 72/73 zak, gaat het ten koste van mijn kracht en gemoedstoestand merk ik.
Ikzelf heb nog nooit zo doelbewust gecut. Maar mijn goesting is nu al over als ik minder zou moeten eten of niet soms eten wat ik wil haha. Zou ook graag 5 kilo kwijt spelen, maar niet ten koste van al dat lekkers haha 😁

Bench press:
3 x 90 kg (+1 rep)
5 x 85 kg (+5 kg)
5 x 82.5 kg (+ 2.5 kg)
5 x 80 kg

Barbell row:
3 x 5 x 70 kg (+ 5 kg)

Pull ups:
3 x 7 x BW

TG Leg press:
3 x 8 x 170 kg

TG Leg extension:
3 x 8 x 75 kg (+ 2 reps elke set)

Side raises:
3 x 8 x 10 kg (+ 2 kg)

Gewicht:
74.0 kg in de ochtend

Toelichting:
Deze week iets losser in kcal dus nu 2e dag op rij rond de 74 kg, 1 kg meer dan waar ik was geëindigd met cut. Ben van 79.6 kg naar 73 kg gezakt in ongeveer 20 weken tijd. Ben dus gemiddeld zo'n 350 gram per week afgevallen met een kcal aantal van 2300.

Vanaf volgende week ga ik naar 2500 kcal en start ik weer met creatine elke ochtend. Dit schema ga ik een tijdje aanhouden en dan zie ik wel waar het schip strandt.

Doelen zijn in ieder geval weer terug naar 100 kg Bench press en 80 kg BOR. Daarnaast ook eens wat progressie maken met squatten, wellicht dat ik daar de focus op moet leggen, omdat dit altijd mijn zwakke oefening is geweest.

Bench press:
3 x 90 kg (+1 rep)
5 x 85 kg (+5 kg)
5 x 82.5 kg (+ 2.5 kg)
5 x 80 kg

Barbell row:
3 x 5 x 70 kg (+ 5 kg)

Pull ups:
3 x 7 x BW

TG Leg press:
3 x 8 x 170 kg

TG Leg extension:
3 x 8 x 75 kg (+ 2 reps elke set)

Side raises:
3 x 8 x 10 kg (+ 2 kg)

Gewicht:
74.0 kg in de ochtend

Toelichting:
Deze week iets losser in kcal dus nu 2e dag op rij rond de 74 kg, 1 kg meer dan waar ik was geëindigd met cut. Ben van 79.6 kg naar 73 kg gezakt in ongeveer 20 weken tijd. Ben dus gemiddeld zo'n 350 gram per week afgevallen met een kcal aantal van 2300.

Vanaf volgende week ga ik naar 2500 kcal en start ik weer met creatine elke ochtend. Dit schema ga ik een tijdje aanhouden en dan zie ik wel waar het schip strandt.

Doelen zijn in ieder geval weer terug naar 100 kg Bench press en 80 kg BOR. Daarnaast ook eens wat progressie maken met squatten, wellicht dat ik daar de focus op moet leggen, omdat dit altijd mijn zwakke oefening is geweest.

Als je ziet ben je echt wel mooi afgevallen.
Die 100kg haal je zo weer!

Bench press:
3 x 5 x 85 kg (+2 sets op 85 kg)

Barbell row:
3 x 5 x 70 kg

HS plate loaded leg press:
3 x 8 x 173 kg

TG Leg extension:
2 x 8 x 75 kg

Side raises:
2 x 8 x 10 kg

Gewicht:
75.0 kg in de ochtend (+1 kg ten opzichte van vorige keer loggen)

Toelichting:
Nieuwe gym heeft nu een plate loaded leg press van Hammer Strength toegevoegd. Veel fijner dan de leg press die ze hadden van TechnoGym. Deze training kleine stapjes gemaakt met bench press. De rest gelijk gebleven. Laatste twee oefeningen 1 setje minder wegens tijdgebrek. In gewicht iets omhoog gegaan, want afgelopen dagen tegen de 3000 kcal per dag gegeten. Vanaf vandaag terug naar 2500 kcal en gestart met creatine. Verwacht dit gewicht vast te houden en wellicht nog klein beetje te stijgen.

Kom maar lekker bij dan ben ik niet de enige zonder six pack muawhawha

Op jouw lengte met jouw huidig gewicht ben je waarschijnlijk droger dan ik. Dus dat is sowieso toch hartstikke goed!

Kom maar lekker bij dan ben ik niet de enige zonder six pack muawhawha
Haha een sicpack heb ik sowieso niet. Daarvoor zal ik nog 4 a 5 kilo moeten afvallen en dan zit ik onder de 70 kg. Maar dan is het ook een sixpack en voor de rest niets meer. Dus ga liever weer wat bouwen haha.

Op jouw lengte met jouw huidig gewicht ben je waarschijnlijk droger dan ik. Dus dat is sowieso toch hartstikke goed!
Merci. Droog ben ik nog lang niet voor mijn idee. Maar zou tevreden zijn met dit vetpercentage op 78 kilo bijvoorbeeld. Dus probeer tot daar te bouwen nu zonder al te veel in vetpercentage te stijgen! En dan volgend jaar wellicht weer een cut, maar voorlopig even klaar mee haha. Heb de afgelopen 2 jaar niets anders gedaan en ben er nu wel een beetje klaar mee.

Laatst bewerkt:
Ja klopt man. Ik zou mijn beertjes status ook niet laten varen voor een six pack die je toch niet ziet in een werk t-shirt :)

Bench press:
1 x 5 x 85 kg
1 x 5 x 82.5 kg
2 x 5 x 80 kg (+1 set)

Barbell row:
4 x 5 x 65 kg (-5 kg, +1 set)

4 x 8 x 173 kg (+1 set)

Gewicht:
75.5 kg in de ochtend (+0,5 kg ten opzichte van vorige keer loggen)

Toelichting:
Op de drie main oefeningen overal +1 set kunnen toevoegen. Als ik tijd genoeg zou hebben, zou een 5e set ook makkelijk lukken. Dit zorgt er wel voor dat ik geen tijd over houd voor side raises of leg extensions zoals vorige trainingen. Gewicht vliegt snel omhoog. Ben beter in cutten dan in verhogen met kcal merk ik. Vaak heb ik het gevoel van 'alle remmen los' als ik niet aan het cutten ben. Dus zal er nu wat meer op moeten letten dat ik echt max 2500 kcal ga eten per dag. Of als ik op een dag meer eet dat ik ga compenseren de volgende dag.

Bench press:
3 x 85 kg (2 setjes +2,5 kg en +5 kg)
1 x 5 x 80 kg

Barbell row:
4 x 5 x 70 kg (+5 kg)

4 x 5 x 193 kg (+20 kg, - 3 herhaling per set)

Side raises:
2 x 8 x 10 kg
1 x 8 x 12 kg (+2 kg)

Gewicht:
76.5 kg in de ochtend (+1 kg ten opzichte van vorige keer loggen)

Toelichting:
Overal in gewicht kunnen plussen. Gewicht stijgt. Alle moeite/het resultaat van het cutten, lijkt in 1 keer weg haha. Maar goed, voor nu heb ik er vrede mee. Voel me sterker worden en heb lichamelijk meer energie.

Laatst bewerkt:
Klinkt zeer goed! Toch al 3kilo bijgekomen dan.
Kan er gewoon vanuit gaan dat je max stats er snel terug zijn ;)

Klinkt zeer goed! Toch al 3kilo bijgekomen dan.
Kan er gewoon vanuit gaan dat je max stats er snel terug zijn ;)
Ik denk het wel inderdaad. Met de HS leg press zit ik al tegen mijn max van vorige cyclus in de cut, maar voel dat er makkelijk nog wat bij kan qua gewicht. Op de row merk ik dat ik wel tegen een max aanzit waarop techniek nog redelijk is.
Bankdrukken loopt nog wat stroef, maar verwacht wel langzaam weer naar 3 x 5 x 90 te gaan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven