Fitness Seller

RBN full body

  • Topic starter rbn87
  • Startdatum
  • Reacties 461
  • Weergaven 29K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ja, dit. Vorig jaar zat ik op 71.6 kilo. Nog geen zichtbare abs, alleen bovenkant. Onderkant in goede belichting en de juiste spiegel haha. Maar als ik mezelf op foto's terugzie, ben ik echt veel te mager. Dat is bij mij als eerste te zien aan mijn gezicht, armen en borst.

Goeie belichting halleluja 😁 ja moet het daar ook van hebben of het glas in de deur haha.
 
Wendler 531 cycle 1, training 4:

Deadlift:

5 x 57.5 kg
5 x 67.5 kg
8 x 75 kg

Leg extension:
5 x 10 x 45 kg

Crunches:
5 x 10 x BW

Gewicht:
75.4 in de ochtend

Toelichting:
Pijnvrij kunnen deadliften. Had met de laatste set makkelijk naar het dubbele gekund qua reps, maar neem even het zekere voor het onzekere. Ook weer even morgen/vannacht afwachten of de pijn weg blijft. Merk wel dat ik op deze lift echt aan mijn techniek moet werken. Heb het gevoel maar wat te doen. Wel natuurlijk filmpjes gekeken en gelezen over de uitvoering, maar of ik het zelf ook goed doe is een tweede.
 
Ja is ook licht en dan heb je niet zoveel aan techniek vind ik zelf. Dit lift je bij wijze van spreken enkel met de rug. Maar goed dat het pijnvrij verloopt
 
In! :heart:
 
Ja is ook licht en dan heb je niet zoveel aan techniek vind ik zelf. Dit lift je bij wijze van spreken enkel met de rug. Maar goed dat het pijnvrij verloopt
Klopt. Maar als voorbeeld: bij 2e set voelde ik m’n hamstring vooral, bij 3e set volledig de onderrug. Vandaar dat ik me afvraag of ik het goed doe haha.
Welkom!
 
Dan idd mss wel wat wisselende techniek 😁
 
Wendler 531 cycle 1, training 5:

Bench press:

3 x 57.5 kg
3 x 67.5 kg
10 x 75 kg

Lateral pulldown:
5 x 10 x 47 kg

Incline dumbell press:
5 x 10 x 22 kg

Gewicht:
75.5 in de ochtend

Toelichting:
Een dag later dan gepland wegens druk klusweekend, dus alles schuift een dagje op deze week. Qua training niet veel aan te merken, ging erg makkelijk. Gewicht ten opzichte van vorige week ongeveer gelijk, maar door wat meer te eten dit weekend, ben ik gemiddeld gezien op 2450 kcal per dag uitgekomen. Deze week weer terug naar 2300 kcal gemiddeld per dag.
 
Wendler 531 cycle 1, training 6:

Squat:

3 x 57.5 kg
3 x 67.5 kg
7 x 75 kg

HS plate loaded leg press:
5 x 10 x 153 kg

LF seated leg curl:
5 x 10 x 40 kg (+2,5 kg)

Gewicht:
74.9 in de ochtend

Toelichting:
Wederom rustig opbouwen met squatten. Dit ging makkelijk qua gewicht, gelet op uitvoering. Tot nu toe pijnvrij. Leg press ging makkelijk qua gewicht. Volgende keer iets omhoog.

Gewicht opeens naar beneden ten opzichte van gisteren en eerdere metingen (-0.6 kilo). Maar goed, daar is pas over een paar dagen meer over te zeggen natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Wendler 531 cycle 1, training 7:

OHP:

3 x 30 kg
3 x 35 kg
10 x 40 kg

Chin ups:
5 x 10 x BW

Dips:
5 x 10 x BW

Gewicht:
75.2 in de ochtend

Toelichting:
OHP erg makkelijk. Goed op de uitvoering gelet, waarbij ik merkte dat ik de stang te smal vastpak. Doe dit ook bij de bench heb ik gemerkt. Moet zeggen dat deze manier van trainen me erg bevalt tot nu toe. Het is natuurlijk nog niet zwaar nu, maar dat komt wel weer.
Even resetten en wat lager beginnen heeft me goed gedaan, vooral in deze periode van klussen, sjouwen en soms weinig/kort slapen.
 
4F30AD79-3256-4080-B632-276F5A9A874F.gif
 
verbouwing.jpg
verbouwing-2.jpg
verbouwing-3.jpg
verbouwing-4.jpg
verbouwing-5.jpg

verbouwing-6.jpg



Kleine impressie van de verbouwing van onze nieuwe woning. De schouw is inmiddels ook glad gemaakt en de plafonds worden vandaag nog gedaan (3 stuks) Vanavond is de stukadoor klaar en morgen wordt alles gepoetst. Wel een hoofdbreker geweest, moet ik zeggen. Twee dagen later begonnen, een week later klaar dan oorspronkelijk gepland. Nu hopen dat alles op tijd droog is voor de schilder :)
 

Bijlagen

  • verbouwing-5.jpg
    verbouwing-5.jpg
    90,1 KB · Weergaven: 73
  • verbouwing-6.jpg
    verbouwing-6.jpg
    101,3 KB · Weergaven: 75
  • verbouwing.jpg
    verbouwing.jpg
    156 KB · Weergaven: 76
3637E828-EB16-4DAE-BAD7-973AA87E826B.jpeg

Voor en na. Stucwerk nu helemaal klaar :D
 
Wendler 531 cycle 1, training 8 & 9:

Bench press:

5 x 70 kg
3 x 75 kg
5 x 80 kg

Deadlift:
3 x 62.5 kg
3 x 70 kg
5 x 80 kg

Lateral pulldown:
3 x 10 x 50 kg

Incline dumbell press:
3x 10 x 20 kg

Gewicht:
75.0 in de ochtend

Toelichting:
Vorige week de 4e training niet gedaan in verband met klussen. Dus vandaag de 'heavy' week begonnen van de eerste cycle, maar deadlift nog op medium om hem in te halen. Vanwege 2 compounds de assistence oefeningen met 2 sets ingekort. Gewicht blijft weer zakken, gemiddeld 0.4 kg gezakt ten opzichte van vorige week.
 
Thanks! Ben bewust iets lager gestart, omdat ik merkte dat ik even gas terug moest nemen. In de laatste fullbody week had ik de bench op 3 x 5 x 92.5 kg. Heb toen nog 1 rep max geprobeerd en kwam uit op 100 kg. Die heb ik daarna nog 2 x kunnen doen, dus werkelijke 1 rep max zal iets hoger zijn. Heb het zonder spotter geprobeerd, merk dat ik daardoor nog even niet meer durfde te pakken.

Wat wel merkwaardig is, vandaag voelde de 80 kg redelijk zwaar. 3 weken terug ging de 90 zonder al te veel moeite. Gek hoe snel dat kan veranderen whaha.
 
Thanks! Ben bewust iets lager gestart, omdat ik merkte dat ik even gas terug moest nemen. In de laatste fullbody week had ik de bench op 3 x 5 x 92.5 kg. Heb toen nog 1 rep max geprobeerd en kwam uit op 100 kg. Die heb ik daarna nog 2 x kunnen doen, dus werkelijke 1 rep max zal iets hoger zijn. Heb het zonder spotter geprobeerd, merk dat ik daardoor nog even niet meer durfde te pakken.

Wat wel merkwaardig is, vandaag voelde de 80 kg redelijk zwaar. 3 weken terug ging de 90 zonder al te veel moeite. Gek hoe snel dat kan veranderen whaha.

Jep. Structureel 2/3 x per week benchen zal je altijd goed doen!
 
Ja gewenning is een gek ding. Je zal het weer snel gewoon zijn. Heb dat ook wel als ik een paar weken niet zo zwaar Ben geweest.
 
Ja gewenning is een gek ding. Je zal het weer snel gewoon zijn. Heb dat ook wel als ik een paar weken niet zo zwaar Ben geweest.
Ja dat is waar. Wellicht dat het de volgende cycle weer makkelijker gaat. Wellicht dat het ook te maken heeft gehad met een zwaar klusweekend met veel tillen/slepen enzovoort. Dat in combinatie met training om 05.30 op lege maag bijv.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven