MuscleMeat

Reaching For The Impossible !!!

Inderdaad een goede start. Na mijn training van vandaag was ik ook zeik nat. het was dan ook niet normaal warm vandaag. Keep up the good work

FF wennen weer he mass,maar straks schiet je weer als een speer vooruit en gaan we eens zien hoe snel je op 600 totaal zit.;)Goede start bro.

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad een goede start. Na mijn training van vandaag was ik ook zeik nat. het was dan ook niet normaal warm vandaag. Keep up the good work

Thanks.

Komt nog eens bij dat we ook geen airco hebben in de krachtruimte, ach ja hardcore he :D

FF wennen weer he mass,maar straks schiet je weer als een speer vooruit en gaan we eens zien hoe snel je op 600 totaal zit.;)Goede start bro.

Die benen vallen wel vies tegen ja, maar is nooit een top spiergroep geweest.
Laat ik me maar eerst focussen op de 500 kg, die heb ik nog steeds niet binnen,
denk toch wel dat me deadlift er als eerste aan gaat :D.

Hey bro's

Ben het geklooi met de trainingen zat en het is weer eens tijd dat ik er serieus tegen aan ga.
Ook mijn voeding moet maar eens serieus opgeschroefd worden en met regelmaat aangehouden worden.
Niet te lang blijfen maffen in bed, gewoon op tijd er uit om te vreten.

Na het zien van onderstaande foto in het topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f161/jouw-ideale-lichaam-103098/

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Had ik zoiets van damn dat wil ik ook, maar zoals het nu gaat kom ik nooit een stap dichter bij.
Dit word mijn nieuwe start en ik blijf dit keer alles bij houden, geen vorderingen dan komt u maar met negatieve karma.

Zoals ik er nu bij sta

Mijn stats:

• 22 jaar
  • 1.76m
  • 76 kg pathetic
  • bf tussen de 10 a 12%

• Bench: 1x140 kg
  • Squat: 1x145 kg
  • Deadlift: 1x205 kg

Die gast is wss niet naturel meer. Daarbij is 76 kg bij jouw lengte, bouw en BF lang niet slecht. Als je gaat juicen is het denk ik wel haalbaar.

Succes Mass,aan motivatie geen gebrek!!!

Damn die Johny Jackson met zn deadlifts!!!Vandaag voor de eerste keer met deadstop gedaan en na alle series lukte me de 220kg nog niet eens meer te liften terwijl mn top 240kg is!!!Voel me zo klein als ik dit zie.:( :D

Voor een naturel (dat ben je toch?) ben je een beest. Wat maakt het uit wat die Jackson deadlift terwijl hij wss elke mogelijke steroid die hem aangereikt wordt in zn reet plempt? Niet om zn prestatie naar beneden te halen ofzo, maar door jezelf met juicers te vergelijken doe je jezelf toch wat tekort denk ik. Maargoed, Jackson is natuurlijk ook wereldklasse.

8x140 netjes bro

Die gast is wss niet naturel meer. Daarbij is 76 kg bij jouw lengte, bouw en BF lang niet slecht. Als je gaat juicen is het denk ik wel haalbaar.

Ik zou het het liefst halen zonder te juicen, het is een langertermijn doel, maar ik zeg niet dat ik niet ooit zou gaan juicen.

Was echt een lekker setje, tussen deze stops onderin zaten wel zo'n 6 seconden.
Zoals Johnnie jackson zegt, is het echt een super oefening :D

Nog even een opmerking, ben nu ook bezig met een roaccutane kuur en hierdoor mag ik geen
supplementen gebruiken dit in verband met de lever, dus geen eiwit/koolhydraten shakes.
Ook gebruik ik momenteel geen multivitamines en visolie capsules, maar zat er wel weer aan te denken
om dit weer aan me voeding toe te voegen.

Keep u posted!

Haha.. ik schrok al toen ik die eerste foto zag. Ik dacht die is opeens (heel) hard vooruit gegaan :D Succes man, nu blijven volhouden :thumbs:

Zet hem op, gruwelijke stats ook. Succes met de Roa!

Veel succes met trainen en je log! Lijkt me leuk deze te gaan volgen.

Kreeg wel honger toen ik die 2 kilo kip zag staan haha :D

Groetjes..

en hoe ziet de voorkant eruit?:knipoog:

Haha.. ik schrok al toen ik die eerste foto zag. Ik dacht die is opeens (heel) hard vooruit gegaan :D Succes man, nu blijven volhouden :thumbs:

Haha was ik maar zo ver joh ;) en dan nog naturel ook :D

Moet dit echt volhouden ja, niet afzwakken, dan weet je het negatieve karma.
Dat zielige gedoe moet de deur uit, tijd om echt te knallen.

Zet hem op, gruwelijke stats ook. Succes met de Roa!

Hoop zo snel mogelijk weer in de buurt te komen van die stats, we zullen zien.

Veel succes met trainen en je log! Lijkt me leuk deze te gaan volgen.

Kreeg wel honger toen ik die 2 kilo kip zag staan haha :D

Groetjes..

Dank je man, die kip is echt tasty, heb het recept al een keer gepost, check:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/bereiding-kipfilet-63801/

Alleen maak ik nu altijd grotere hoeveelheden klaar, meestal tussen de 1,5 a 2 kilo,
dan kan ik er meer dagen van eten, anders moet ik het elke keer opnieuw maken.
De tijd dat de kip moet koken is afhankelijk van ofdat deze bevroren of al ontdooit is,
dat had ik niet in het topic staan. (Weet je vast zelf ook wel ;))

en hoe ziet de voorkant eruit?:knipoog:

Aangezien me ook al is een keer is gevraagd om een relax pose te gaan posten, doe ik dat bij deze:

Ook maar een keertje me kuit posten, ligt daar nog enige potentie?

lekkere rug kerel, zo wil ik hem ook wel even hebben, mooie vorm

wat betreft die kuiten, gewoonweg blasten die dingen, afbeulen als een gek en als je denkt dat je het niet volhoudt dan denk je er maar aan dat een of andere mong**l je moeder verkracht en dat bijt je op je lip( of door je lip als je pech hebt) en gooi je er nog 2-4 reps achteraan. als je niet meer kunt lopen doe je het goed :D.....

benen zijn een zware spiergroep merk ik maar het is vooral kort en krachtig. ik heb ze toen te zwaar overtraind waardoor ik denk ik wel een cm of 2 ben misgelopen die ik wel had kunnen pakken maar het is gewoon knallen met die banaan en gewoon zorgen dat elke set telt

train je ze 1 of 2x in de week??

zou persoonlijk 2x doen, 1x per week squat en 1x per week lunges
one legged curls en extension zijn echt lekker merk ik, doe ze pas sinds kort maar ze branden bij mij als een gek
en kuiten, ik doe nu reprange 15-20, werkt lekker voor de afwisseling en brand ze de t*fus, die dingen moeten constant onder spanning staan anders doen ze niks voor je

keep it up

lekkere rug kerel, zo wil ik hem ook wel even hebben, mooie vorm

wat betreft die kuiten, gewoonweg blasten die dingen, afbeulen als een gek en als je denkt dat je het niet volhoudt dan denk je er maar aan dat een of andere mong**l je moeder verkracht en dat bijt je op je lip( of door je lip als je pech hebt) en gooi je er nog 2-4 reps achteraan. als je niet meer kunt lopen doe je het goed :D.....

benen zijn een zware spiergroep merk ik maar het is vooral kort en krachtig. ik heb ze toen te zwaar overtraind waardoor ik denk ik wel een cm of 2 ben misgelopen die ik wel had kunnen pakken maar het is gewoon knallen met die banaan en gewoon zorgen dat elke set telt

train je ze 1 of 2x in de week??

zou persoonlijk 2x doen, 1x per week squat en 1x per week lunges
one legged curls en extension zijn echt lekker merk ik, doe ze pas sinds kort maar ze branden bij mij als een gek
en kuiten, ik doe nu reprange 15-20, werkt lekker voor de afwisseling en brand ze de t*fus, die dingen moeten constant onder spanning staan anders doen ze niks voor je

keep it up

Heb nog nooit een foto gemaakt van me back zonder aan te spannen, vind het er ook goed uit zien haha,
maar kan natuurlijk nog wijder en vooral dikker.

Heb nu nog geen vast schema waar ik me aan houd, wel let ik erop dat de spiergroepen genoeg rust krijgen.
Benen moeten sowieso 2 keer in de week aangepakt worden, anders word het sowieso niks met de benen.

Misschien wel een goed idee om de squat en de lunges te gaan splitsen, alhoewel ik nu wel t*ring veel
spierpijn heb door die combinatie. Maar zoals je zegt moet ik wel letten op overtraining.

Kuiten pak ik te onregelmatig, deze ga ik dus ook 2 keer in de week pakken.
Reprange rond de 20 voelt echt super, dan pers je echt de laatste paar eruit.

Sodemieter kerel .. dat ziet erg oed uit jouw rug is echt wijd... ziet er wel strak uit, lats die zo laag al inzetten..

Heel veel success met je trainingen en je doel en ik ga zeker heel regelamtig ook je log volgen!

Heb nog nooit een foto gemaakt van me back zonder aan te spannen, vind het er ook goed uit zien haha,
maar kan natuurlijk nog wijder en vooral dikker.

Heb nu nog geen vast schema waar ik me aan houd, wel let ik erop dat de spiergroepen genoeg rust krijgen.
Benen moeten sowieso 2 keer in de week aangepakt worden, anders word het sowieso niks met de benen.

Misschien wel een goed idee om de squat en de lunges te gaan splitsen, alhoewel ik nu wel t*ring veel
spierpijn heb door die combinatie. Maar zoals je zegt moet ik wel letten op overtraining.

Kuiten pak ik te onregelmatig, deze ga ik dus ook 2 keer in de week pakken.
Reprange rond de 20 voelt echt super, dan pers je echt de laatste paar eruit.

ja, ik heb in het begin ook lunges en squats gedaan en ik denk dat als je eventje een maand wel doen, dus combi dan groeien ze lekker, maar daarna werkt het niet echt meer, dan kun je je beter gaan focussen op either/ or want imo zijn het de twee zwaarste been oefeningen

ook gen legpress 2x in de week, gewoon lekker extensions, curls erbij pakken, misschien zelfs one legged squats

wat betreft kuiten, 20 merkte ik ook goed, deed mij meer pijn dan dat ik 6x 142 deed, dus pakte ik gewoon 102,5 20x en dat 4 sets, bij stes 3 en 4 haalde ik de 20 al niet meer en bleef hangen op 17-18 want het brande te erg

Sodemieter kerel .. dat ziet erg oed uit jouw rug is echt wijd... ziet er wel strak uit, lats die zo laag al inzetten..

Heel veel success met je trainingen en je doel en ik ga zeker heel regelamtig ook je log volgen!

Bedankt man, wijdte zit er al wel goed in ja maar de dikte mag nog wel wat hebben.

ja, ik heb in het begin ook lunges en squats gedaan en ik denk dat als je eventje een maand wel doen, dus combi dan groeien ze lekker, maar daarna werkt het niet echt meer, dan kun je je beter gaan focussen op either/ or want imo zijn het de twee zwaarste been oefeningen

ook gen legpress 2x in de week, gewoon lekker extensions, curls erbij pakken, misschien zelfs one legged squats

wat betreft kuiten, 20 merkte ik ook goed, deed mij meer pijn dan dat ik 6x 142 deed, dus pakte ik gewoon 102,5 20x en dat 4 sets, bij stes 3 en 4 haalde ik de 20 al niet meer en bleef hangen op 17-18 want het brande te erg

Ga dat met die lunges wel een tijdje uitproberen, en sowieso de kuiten met regelmaat aanpakken.

Training van donderdag 26 april

Rug

Low row
L=8x40kg + R=8x40 kg + B(eiden)=8x40 kg
L=8x70kg + R=8x70 kg + B(eiden)=8x70 kg
L=8x80kg + R=8x80 kg
L=8x90kg + R=8x90 kg

Cable front pulldown wijd
8x60 kg
8x65 kg
8x70 kg
8x75 kg

Cable close grip pulldown
8x60 kg
8x65 kg
8x70 kg
8x75 kg

Seated row op hammerstrength machine
8x70 kg
8x70 kg
8x70 kg
10x40 kg wijd

Schouders volgens volgend artikel: Testosterone Nation - Cracking the Rotator Cuff Conundrum

Rotator cuff training

Cuban press met 8 kg 8 reps

Lateral raise met 8 kg 10 reps

Side Lying Dumbbell Abduction to 45° met 5 kg

Low Pulley External Rotation met 2,5 kg

Commentaar
Rug weer heerlijk aangepakt na lange tijd zweet, druppelde van me voorhoofd.
Schouders train ik alleen nog maar volgens rotator cuff training, dit was de 2e keer,
dit vanwege een eerdere schouderblessure die elke keer dreigt terug te komen
wil kijken door deze kleine spiertjes te trainen ofdat me stabiliteit in mijn schouder
beter gaat worden, we zullen zien.

Fysiek ziet er top uit!

Vind het eigenlijk jammer dat je je stats "weggooit" voor een ander doel, 't is jou keuze, maar nu al die machines en dergelijken...

Toch succes, en het is een mooi doel. :thumbs:

Terug
Naar boven