philosopher
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 172
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad een goede start. Na mijn training van vandaag was ik ook zeik nat. het was dan ook niet normaal warm vandaag. Keep up the good work

FF wennen weer he mass,maar straks schiet je weer als een speer vooruit en gaan we eens zien hoe snel je op 600 totaal zit.Goede start bro.
.Hey bro's
Ben het geklooi met de trainingen zat en het is weer eens tijd dat ik er serieus tegen aan ga.
Ook mijn voeding moet maar eens serieus opgeschroefd worden en met regelmaat aangehouden worden.
Niet te lang blijfen maffen in bed, gewoon op tijd er uit om te vreten.
Na het zien van onderstaande foto in het topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f161/jouw-ideale-lichaam-103098/
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Had ik zoiets van damn dat wil ik ook, maar zoals het nu gaat kom ik nooit een stap dichter bij.
Dit word mijn nieuwe start en ik blijf dit keer alles bij houden, geen vorderingen dan komt u maar met negatieve karma.
Zoals ik er nu bij sta
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn stats:
- 22 jaar
- 1.76m
- 76 kg pathetic
- bf tussen de 10 a 12%
- Bench: 1x140 kg
- Squat: 1x145 kg
- Deadlift: 1x205 kg
Succes Mass,aan motivatie geen gebrek!!!
Damn die Johny Jackson met zn deadlifts!!!Vandaag voor de eerste keer met deadstop gedaan en na alle series lukte me de 220kg nog niet eens meer te liften terwijl mn top 240kg is!!!Voel me zo klein als ik dit zie.![]()
![]()
Die gast is wss niet naturel meer. Daarbij is 76 kg bij jouw lengte, bouw en BF lang niet slecht. Als je gaat juicen is het denk ik wel haalbaar.

Nee hoor, hijs te groot, zo wil ik niet worden!!!!

Haha.. ik schrok al toen ik die eerste foto zag. Ik dacht die is opeens (heel) hard vooruit gegaanSucces man, nu blijven volhouden
![]()
en dan nog naturel ook 
Zet hem op, gruwelijke stats ook. Succes met de Roa!
Veel succes met trainen en je log! Lijkt me leuk deze te gaan volgen.
Kreeg wel honger toen ik die 2 kilo kip zag staan haha![]()
Groetjes..
)
.....lekkere rug kerel, zo wil ik hem ook wel even hebben, mooie vorm
wat betreft die kuiten, gewoonweg blasten die dingen, afbeulen als een gek en als je denkt dat je het niet volhoudt dan denk je er maar aan dat een of andere mong**l je moeder verkracht en dat bijt je op je lip( of door je lip als je pech hebt) en gooi je er nog 2-4 reps achteraan. als je niet meer kunt lopen doe je het goed.....
benen zijn een zware spiergroep merk ik maar het is vooral kort en krachtig. ik heb ze toen te zwaar overtraind waardoor ik denk ik wel een cm of 2 ben misgelopen die ik wel had kunnen pakken maar het is gewoon knallen met die banaan en gewoon zorgen dat elke set telt
train je ze 1 of 2x in de week??
zou persoonlijk 2x doen, 1x per week squat en 1x per week lunges
one legged curls en extension zijn echt lekker merk ik, doe ze pas sinds kort maar ze branden bij mij als een gek
en kuiten, ik doe nu reprange 15-20, werkt lekker voor de afwisseling en brand ze de t*fus, die dingen moeten constant onder spanning staan anders doen ze niks voor je
keep it up
Haha.. ik schrok al toen ik die eerste foto zag. Ik dacht die is opeens (heel) hard vooruit gegaanSucces man, nu blijven volhouden
![]()
ik dacht precies hetzelfde 
Heb nog nooit een foto gemaakt van me back zonder aan te spannen, vind het er ook goed uit zien haha,
maar kan natuurlijk nog wijder en vooral dikker.
Heb nu nog geen vast schema waar ik me aan houd, wel let ik erop dat de spiergroepen genoeg rust krijgen.
Benen moeten sowieso 2 keer in de week aangepakt worden, anders word het sowieso niks met de benen.
Misschien wel een goed idee om de squat en de lunges te gaan splitsen, alhoewel ik nu wel t*ring veel
spierpijn heb door die combinatie. Maar zoals je zegt moet ik wel letten op overtraining.
Kuiten pak ik te onregelmatig, deze ga ik dus ook 2 keer in de week pakken.
Reprange rond de 20 voelt echt super, dan pers je echt de laatste paar eruit.
Sodemieter kerel .. dat ziet erg oed uit jouw rug is echt wijd... ziet er wel strak uit, lats die zo laag al inzetten..
Heel veel success met je trainingen en je doel en ik ga zeker heel regelamtig ook je log volgen!
ja, ik heb in het begin ook lunges en squats gedaan en ik denk dat als je eventje een maand wel doen, dus combi dan groeien ze lekker, maar daarna werkt het niet echt meer, dan kun je je beter gaan focussen op either/ or want imo zijn het de twee zwaarste been oefeningen
ook gen legpress 2x in de week, gewoon lekker extensions, curls erbij pakken, misschien zelfs one legged squats
wat betreft kuiten, 20 merkte ik ook goed, deed mij meer pijn dan dat ik 6x 142 deed, dus pakte ik gewoon 102,5 20x en dat 4 sets, bij stes 3 en 4 haalde ik de 20 al niet meer en bleef hangen op 17-18 want het brande te erg