XXL Nutrition

Reaching For The Impossible !!!

ja ben ook wel benieuwd of tecniek nu goed is,want ik blijf nog steeds aan het kloten met mn light weight deads:P

• Topic Starter Topic Starter
Gaat het al beter nu met die deadz techniek?Of is het nog steeds een backbonecrusher:rolleyes:

Btw:Netjes mas.:thumbup:

Deze deads waren met de juiste techniek, definately geen backbonecrushers ;)
De 3e rep van de 150 was met een iets bolle rug niets noemenswaardig, maar wel direct gestopt.

:o Had geen fotocamera meegenomen, dus houden jullie nog te goed.

damn je verschil in je UB en LB is wel groot, komt dat ook door een blessure ?

Echt neit normaal dat je nog steeds PR's blijft maken op het dippen ik heb de laatste tijd niet veel kunnen dippen omdat ik veel thuis heb (moeten) getraind (trainen), maar dit motiveert me wel :thumb:

Hele sterke presses & dips.

damn je verschil in je UB en LB is wel groot, komt dat ook door een blessure ?

Deadlift record staat eigenlijk op 205 kg, maar die was met een crappy uitvoering,
enige wat echt suckt is mijn squat maar train hiervoor ook niet krachtgericht want het
gaat mij meer om de massa op de benen, eigenlijk best wel belachelijk dat ik meer bench
dan dat ik squat :D

Enige blessures die ik tot nu toe heb gehad zijn schouderblessures en zit momenteel
met een onderarm blessure.

Echt neit normaal dat je nog steeds PR's blijft maken op het dippen ik heb de laatste tijd niet veel kunnen dippen omdat ik veel thuis heb (moeten) getraind (trainen), maar dit motiveert me wel :thumb:

Ik blijf mezelf ook verbazen met de dips, maar ergens zit een limiet en denk dat ik aardig
in de buurt ben nu, we zullen zien de komende tijd. Altijd mooi dat ik mensen kan motiveren :thumbs:

Thanks Alex, eindelijk krijg ik een keer niet de wind van voren over me benen :p

Als je victormor zijn lb kracht combineert met masallah's ub kracht, heb je een beest:D

Als je victormor z'n lb kracht combineert met Viking z'n rows en Bascross z'n Bench power heb je 'the ultimate beast'.

zelfde prob als mij kerel meer benchen als squaten maar als bb hoef je je daar geen duk overtemaken kerel.

wij zijn geen powerlifters maar kunstenaars

Hey hoe krijg je je dips+70kg? Zo'n dumbbell van 10kg tussen mn kuiten krijg ik al aardig kramp :p

dip riem daar gewichten aan:)

zelfde prob als mij kerel meer benchen als squaten maar als bb hoef je je daar geen duk overtemaken kerel.

:roflol:

Waarom ga je niet eens een keer zware GM's doen en zware doubles/singles/triples squaten o.i.d? Daar worden je benen (vooral hams) echt wel sterker van en hoogstwaarschijnlijk verbeterd dat je deadlift techniek ook. Het is wel goed dat je nu zo op je techniek let, maar de kans is groot dat wanneer je zwaarder gaat liften, je techniek weer achteruit gaat.

Als je victormor zijn lb kracht combineert met masallah's ub kracht, heb je een beest:D

Had ik zijn lb kracht maar man :D zeker weten dat ik dan ook ging powerliften.

Als je victormor z'n lb kracht combineert met Viking z'n rows en Bascross z'n Bench power heb je 'the ultimate beast'.

Maar toch, wie er sterk uit ziet moet ook sterk zijn, en infeite is het wel een
probleem want mijn benen zuigen nog steeds, als ik uiteindelijk meer kan
squatten zullen de benen ook wel een stukje groter zijn.

Hey hoe krijg je je dips+70kg? Zo'n dumbbell van 10kg tussen mn kuiten krijg ik al aardig kramp :p

Ik gebruik zelf een gewone bb riem en een ketting van 2 meter, tussen mijn
benen kon ik maximaal 30 kg vast houden maar dat kost je al weer kracht
de tijd dat het duurt dat iemand dat gewicht tussen je benen plaatst.
Dus gewoon dippen met een riem en ketting, of een dip riem dan is het een
piece of cake ;)

Waarom ga je niet eens een keer zware GM's doen en zware doubles/singles/triples squaten o.i.d? Daar worden je benen (vooral hams) echt wel sterker van en hoogstwaarschijnlijk verbeterd dat je deadlift techniek ook. Het is wel goed dat je nu zo op je techniek let, maar de kans is groot dat wanneer je zwaarder gaat liften, je techniek weer achteruit gaat.

Volgend schema denk ik maar, dat doe ik dan ook liever dan "high" rep squatten,
sinds er geen verbetering meer in zit kijk ik nogal op tegen het squatten :o
Zelfde als de meeste mensen met het benchen hebben :D

Bij de deadlift blijf ik op de techniek letten, wanneer ik een zwaar gewicht
lift met de verkeerde techniek dan stop ik er gelijk mee, techniek verkies ik
boven het gewicht.

Goede deads, je komt er zeker!

Gewoon weer deftig gaan squatten kerel. Meer benchen dan squatten kan gewoon niet!

@Jimi: Mooiste excuus voor een lage squat tot nu toe kerel! :D

Terug
Naar boven