- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat het al beter nu met die deadz techniek?Of is het nog steeds een backbonecrusher
Btw:Netjes mas.![]()

Had geen fotocamera meegenomen, dus houden jullie nog te goed.damn je verschil in je UB en LB is wel groot, komt dat ook door een blessure ?

Echt neit normaal dat je nog steeds PR's blijft maken op het dippen ik heb de laatste tijd niet veel kunnen dippen omdat ik veel thuis heb (moeten) getraind (trainen), maar dit motiveert me wel![]()

Als je victormor z'n lb kracht combineert met Viking z'n rows en Bascross z'n Bench power heb je 'the ultimate beast'.

zelfde prob als mij kerel meer benchen als squaten maar als bb hoef je je daar geen duk overtemaken kerel.
wij zijn geen powerlifters maar kunstenaars
zelfde prob als mij kerel meer benchen als squaten maar als bb hoef je je daar geen duk overtemaken kerel.

Als je victormor zijn lb kracht combineert met masallah's ub kracht, heb je een beest![]()
zeker weten dat ik dan ook ging powerliften.Als je victormor z'n lb kracht combineert met Viking z'n rows en Bascross z'n Bench power heb je 'the ultimate beast'.

Hey hoe krijg je je dips+70kg? Zo'n dumbbell van 10kg tussen mn kuiten krijg ik al aardig kramp![]()

Waarom ga je niet eens een keer zware GM's doen en zware doubles/singles/triples squaten o.i.d? Daar worden je benen (vooral hams) echt wel sterker van en hoogstwaarschijnlijk verbeterd dat je deadlift techniek ook. Het is wel goed dat je nu zo op je techniek let, maar de kans is groot dat wanneer je zwaarder gaat liften, je techniek weer achteruit gaat.

Als je nu eens gaat powerliften, dan krijg je misschien zo'n LB kracht. Juiste volgorde gebruiken héHad ik zijn lb kracht maar manzeker weten dat ik dan ook ging powerliften.

Als je victormor z'n lb kracht combineert met Viking z'n rows en Bascross z'n Bench power heb je 'the ultimate beast'.

Had ik zijn lb kracht maar manzeker weten dat ik dan ook ging powerliften.