Originally posted by Bracke
Ik weet wat je bedoelt.. Je bent nog niet op je massa en je schouders en borst zijn nog klein in verhouding met je heupen..
Klinkt me bekend in de oren, was bij mij vroeger ook zo. Nu nog maar veel minder. Nu ik voor de 1ste maal aant bulken ben, komt er al wat massa bij
nou, mijn borst die is zekers het probleem niet. die is in verhouding proportioneel groot. Vooral ivm met mijn schouders die ik nu dus harder moet aanpakken.
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by 3XL
Vergelijk het gewicht tussen dumbbell front rais, lateral rais en bend-over rais eens, en kijk of er dan nog zo'n groot gat tussen zit (er vanuit gaand dat je ze allemaal op strikt uitvoert)
--------------------------------------------------------------------------------
met front raise zit ik ook idd wel goed, lateral pak ik een par kilootjes minder en de posterior delts pak ik daar weer een aantal kilootjes minder mee. Maar dan ook puur strikte vorm.
Wat ik ook af en toe doe zijn tri-sets met de drie schouderkoppen of lateral raise met normaal gewicht, dan aflopend en vervolgens met datzelfde gewicht front raise. en geloof me, ik kan dan niet veel meer met die armen. Staan echt in de brand.