AndroidHealthClinic

Breaking News Regeerakkoord is rond

Wie is de normale burger?

edit: Oh wacht, is dat niet die achterneef van Het Volk, je weet wel, die naast De Gewone Man, woont? Kan me vergissen hoor.

De normale burger bestaat toevallig in de homogene groep die de populisten schetsen. Als je die bril afzet zie je dat het heterogeen is.

God, wat ben jij retarded. En dan ook nog op een hele speciale manier.

God, wat ben jij retarded. En dan ook nog op een hele speciale manier.

Noem het maar uniek.
Jij zit je dood te ergeren aan de rechtse sublimiteit die nu overal in het nieuws is. Media perfect bespeeld, Nederland werd wakker. Dit is het begin van iets dat Nederland alleen maar sterker gaat maken.
Rechts is gewoon eerlijker qua verdeling, links wil gewoon dat de gelaagdheid verdwijnt. Ben je misschien daarom zo vol van frustaties, sta je laag in de voedselketen?

Gelukkig ben jij geniaal zodat t nog een beetje gecompenseerd wordt:rolleyes:

Ik weet niet of mijn retarded mind wel te compenseren is.

Laatst bewerkt:
Haha, ik zie hem daar al zitten hoor, zo'n indo met overgewicht. Na een dag hard leren denkt hij even op zijn gemak een "discussie" te voeren op zijn zeer geliefde forum dutchbodybuilding genaamd, met enige tegenzin reageert hij toch weer op de, in zijn ogen, retarded posts, van de personen die het intellect waarmee hij toch is grootgebracht in geen enkele mate weten te benaderen. Zichzelf opvretend maakt hij ze uit voor alles wat los en vast zit om ze er maar op te duiden dat ze zijn gedachtengangen met geen mogelijkheid kunnen volgen. Om dan uiteindelijk te moeten worden afgevoerd door zijn engeltje die liefhebbend het schuim van zijn zo mooi gevormde ringbaardje veegt met de sussende worden: "het komt wel goed, schatje".

t*ring dat doet wel even pijn, zat net een roze koek naar binnen te werken.

Ik ben wel benieuwd hoelang het zal duren voordat downloaden verboden wordt en wanneer de aanval ingezet wordt op mensen die films downloaden.

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het regeringsakkoord nog niet heb doorgenomen en ik enkel allerlei vlagen uit de media opvang maar is het nu werkelijk zo dat de minimumlonen omlaag gaan en de uitkeringen ongemoeid blijven?

• Topic Starter Topic Starter
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik het regeringsakkoord nog niet heb doorgenomen en ik enkel allerlei vlagen uit de media opvang maar is het nu werkelijk zo dat de minimumlonen omlaag gaan en de uitkeringen ongemoeid blijven?

Nee want de uitkeringen zijn gepaard aan het minimum. De uitkeringen blijven wel meestijgen met de loonstijgingen. Maar de uitkeringen zouden dus eerst omlaag gaan als het minimumloon ook omlaag gaat.

Wel top zo'n lager minimum, werken en er geen reet van over houden. Lijkt de USA wel.

Je hebt die zooi trouwens zo doorgenomen, heb vanmiddag regeerakkoord + gedoogakkoord op belangrijkste punten doorgelezen. CPB-stuk kost wat meer tijd, maar over het algemeen is het niet baanbrekend. Of de vermindering van het aantal kamerleden zou echt moeten worden doorgevoerd.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Nederland wil verder investeren in de band met de staat Israël.

Verhagen en Wilders hebben hun zin. Die arme zwartjes verrekken maar, we trekken de banden met het veel rijkere Israel gewoon nog wat verder aan. Mag natuurlijk wel wat kosten zo'n band, het zal heus niet blijven bij wat symbolische steunbetuigingen.

De krijgsmacht is ook een volwaardige
veiligheidspartner in de strijd tegen drugs, terrorisme, illegale immigratie en piraterij.

Het leger gaat op illegalen jagen?​

Laatst bewerkt:
Received notion on behalf of the moon ~ "A sagacious One keeps its head cool all the way through''

Maar jongens ? Effe over Geertje Wilders , de PVV had de meeste stemmen uit Limburg gekregen. Voorheen CDA-stemmers. Waarom ? Omdat ze daar allemaal xenofoob zijn ofzo ? , of wat kan iemand me dat uitleggen waarom ze daar allemaal PVV stemden.

Maar jongens ? Effe over Geertje Wilders , de PVV had de meeste stemmen uit Limburg gekregen. Voorheen CDA-stemmers. Waarom ? Omdat ze daar allemaal xenofoob zijn ofzo ? , of wat kan iemand me dat uitleggen waarom ze daar allemaal PVV stemden.

Lokaal chauvinisme, angst voor randstad achtige ontwikkelingen, xenofobie, **** europa, historisch provinciaalse **** you reflex richting het Haagse van wij worden nooit gehoord en secularisatie.

Laatst bewerkt:
Lokaal chauvinisme, angst voor randstad achtige ontwikkelingen, xenofobie, **** europa, historisch provinciaalse **** you reflex richting het Haagse van wij worden nooit gehoord en secularisatie.

**** Europa, je ziet nu al wat voor ellende het brengt.

Terug
Naar boven