Fitness Seller

Breaking News Regeerakkoord is rond

We staan aan de rand van de afgrond heren. At your service!

ja maar ik heb ook nog andere bezigheden zoals werken bv
en ik heb een uitgesproken mening net als jij ,en je kan dijken van verhalen hier vertellen maar het gaat erom dat een links cabinet veel te soft is en rechts mss te hard maar nederland moet wel gered worden van de ondergang en als je links hun zin geeft dan zit dit land zo aan de grond.

:roflol:
Hoe staat het met je schuilkelder?

Heb het hele regeerakkoord doorgenomen + gedoogakkoord. Slappe hap, ook al gaan minima wel bloeden op sommige punten (afbouw minimuminkomen en gepaarde uitkeringen). Tevens gaan mensen met kinderen ook inleveren. Lang studeren wordt ook duurder.

Koopkrachtgevolgen vallen volgens CPB mee maar die rekenen op basis van de huidige kennis en op basis van de regeringsplannen. Als andere lasten stijgen zal het effect veel groter zijn.

Verder is het gewoon een slappe bende en qua gedoogakkkoord vooral gericht op migratie, integratie, ouderen, zorg en veiligheid.

Dus?? Dat zijn precies de punten waar al minstens 10 jaar aan wat moet gebeuren, net als de bezuiniging bij de publieke omroep. Denk jij dat er met de PVDA aan de publieke gekomen zou zijn? Ik denk t niet ie geval. Zelf heb ik net de perspresentatie gezien, en ik kon een erectie niet onderdrukken. We zullen zien wat de toekomst brengt :)

dus?? Dat zijn precies de punten waar al minstens 10 jaar aan wat moet gebeuren, net als de bezuiniging bij de publieke omroep. Denk jij dat er met de pvda aan de publieke gekomen zou zijn? Ik denk t niet ie geval. Zelf heb ik net de perspresentatie gezien, en ik kon een erectie niet onderdrukken. We zullen zien wat de toekomst brengt :)
+10

Dus?? Dat zijn precies de punten waar al minstens 10 jaar aan wat moet gebeuren, net als de bezuiniging bij de publieke omroep. Denk jij dat er met de PVDA aan de publieke gekomen zou zijn? Ik denk t niet ie geval. Zelf heb ik net de perspresentatie gezien, en ik kon een erectie niet onderdrukken. We zullen zien wat de toekomst brengt :)

Pic's or it...

Nee, dit is het beste kabinet in jaren: meer wegen, harder rijden en lekker roken! Minder gevaren van die woestijnideologie en behoud van onze Hollandse cultuur (behalve die elitaire kunst, daar lekker op bezuinigen)
Lekker moeilijk doen over coffeeshops, houden wij toch niet van, alleen die probleemjongeren. Nationale politie en een minister van veiligheid, want er is niet alleen iets mis met het gevoel van veiligheid, het is ook echt onveilig op straat! Veel minder ambtenaren, want bureaucratie is een vies woord, en er zijn er veel te veel en ze doen he-le-maal niets. Ja jongens als we een beetje verantwoordelijk zijn, dan hebben we over een paar jaar toch een vrijheid. Ik heb er alvast zin in.

Een ministerie van Veiligheid, in een van de meest veilige landen ter wereld en waar het ook statistisch gezien steeds veiliger wordt. Ja, dan weet je dat er ergens iets niet goed is gegaan. Dat een aanzienlijk deel van de bevolking een niet bepaald zuiver beeld heeft van de werkelijke situatie en nog erger, dat een aanzienlijk deel van de politiek zich daardoor laat leiden. Een gevolg van onversneden populisme in optima forma.

Laatst bewerkt:
Wat zanikt iedereen nou? Wordt toch gewoon lachen de komende maanden.
Voor de popcornfabrikanten is de crisis in ieder geval verleden tijd, hoezee!

Een ministerie van Veiligheid, in een van de meest veilige landen ter wereld en waar het ook statistisch gezien steeds veiliger wordt. Ja, dan weet je dat er ergens iets niet goed is gegaan. Dat een aanzienlijk deel van de bevolking een niet bepaald zuiver beeld heeft van de werkelijke situatie en nog erger, dat een aanzienlijk deel van de politiek zich daardoor laat leiden. Een gevolg van onversneden populisme in optima forma.

Een van de veiligste landen? Nederland zit niet eens bij de veiligste 10 landen ter wereld.. niet eens bij de veiligste 20 zelfs..

[Link niet meer beschikbaar]

Edit: http://www.visionofhumanity.org/gpi-data/#/2010/scor/NL/detail

Wat zanikt iedereen nou? Wordt toch gewoon lachen de komende maanden.
Voor de popcornfabrikanten is de crisis in ieder geval verleden tijd, hoezee!

Dat valt nog te bezien, zolang Gekke Geert geen al te rare dingen gaat roepen kan dit kabinet gewoon het door hen gewenste en door Geert gedoogde beleid uitvoeren.

Dat valt nog te bezien, zolang Gekke Geert geen al te rare dingen gaat roepen kan dit kabinet gewoon het door hen gewenste en door Geert gedoogde beleid uitvoeren.

Ja, maar dat opzich is toch al gewoon lachen.
Mijn staat puur gebaseerd op enkel marxistische kernpunten zie ik toch al zo 1-2-3 niet gebeuren. Dus waarom je druk maken.

Beginnerbb,

Je kan iets wel belachelijk proberen te maken, maar de waarheid is gewoon dat je het niet uit kan staan. :D

Ik kan het best uitstaan.
Kan er verder ook weinig aan doen dat het merendeel van de Nederlandse bevolking retarded is.
En sowieso merk ik er persoonlijk helemaal geen **** van. En als ik iets heb geleerd uit het tegenwoordige indivualistische klimaat is dat je voor jezelf moet zorgen en voor niemand anders.

Een van de veiligste landen? Nederland zit niet eens bij de veiligste 10 landen ter wereld.. niet eens bij de veiligste 20 zelfs..

[Link niet meer beschikbaar]

Edit: http://www.visionofhumanity.org/gpi-data/#/2010/scor/NL/detail

Afgezien van het gegeven dat de hele top 30 gewoon veilige moderne Westerse landen zijn vraag ik me af of de criteria die deze lijst bepalen te vergelijken zijn met de motivatie alhier om een Ministerie van Veiligheid op te richten. Onze betrekkelijk lage uitgavenpatroon aan militaire middelen en andere zaken die betrekking hebben op buitenlandse-militaire aangelegenheden (de hoeveelheid zware wapens relateren aan veiligheidgevoel?), onze perceptie van criminaliteit om er zo maar even twee te noemen zijn zaken die onze score in deze ranking enigszins negatief beïnvloeden terwijl je je kan afvragen in hoeverre die elementen van belang zijn als we het hebben over de veiligheid dat nu hot is in het politieke debat en de daaruit ontsproten Ministerie van Veiligheid.

Kinderachtige Halsema en Cohen, wat laten die zich kennen zeg met dat tegenstemmen.

De praatjes klinken wel aardig, nu de daden nog. Kijken wat de normale burger van dit overdreven optimistische praatje nou echt terug ziet in het dagelijks leven.

Kijken wat de normale burger van dit overdreven optimistische praatje nou echt terug ziet in het dagelijks leven.

Wie is de normale burger?

edit: Oh wacht, is dat niet die achterneef van Het Volk, je weet wel, die naast De Gewone Man, woont? Kan me vergissen hoor.

Laatst bewerkt:
Ik kan het best uitstaan.
Kan er verder ook weinig aan doen dat het merendeel van de Nederlandse bevolking retarded is.
En sowieso merk ik er persoonlijk helemaal geen **** van. En als ik iets heb geleerd uit het tegenwoordige indivualistische klimaat is dat je voor jezelf moet zorgen en voor niemand anders.
Hoezo? Ten eerste zijn niet alle PVV kiezers dom. Ten tweede, zelfs als dat zo zou zijn, dan zou dat geen meerderheid zijn van de bevolking. Ten derde zijn alle VVD en CDA kiezers ook allemaal retarded? Oh ja das waar als je niet links bent ben je een r*tard.

Of het moest zijn dat je gewoon graag een keer overdrijft natuurlijk, en ik je posts niet zo serieus moet nemen.

Terug
Naar boven