Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We staan aan de rand van de afgrond heren. At your service!
Met zo'n negatieve instelling kan dat nog werkelijkheid worden ook.
Hier had hardcoreNL ook regelmatig last van, merkwaardig.
ja maar ik heb ook nog andere bezigheden zoals werken bv
en ik heb een uitgesproken mening net als jij ,en je kan dijken van verhalen hier vertellen maar het gaat erom dat een links cabinet veel te soft is en rechts mss te hard maar nederland moet wel gered worden van de ondergang en als je links hun zin geeft dan zit dit land zo aan de grond.

We staan aan de rand van de afgrond heren. At your service!
Heb het hele regeerakkoord doorgenomen + gedoogakkoord. Slappe hap, ook al gaan minima wel bloeden op sommige punten (afbouw minimuminkomen en gepaarde uitkeringen). Tevens gaan mensen met kinderen ook inleveren. Lang studeren wordt ook duurder.
Koopkrachtgevolgen vallen volgens CPB mee maar die rekenen op basis van de huidige kennis en op basis van de regeringsplannen. Als andere lasten stijgen zal het effect veel groter zijn.
Verder is het gewoon een slappe bende en qua gedoogakkkoord vooral gericht op migratie, integratie, ouderen, zorg en veiligheid.

+10dus?? Dat zijn precies de punten waar al minstens 10 jaar aan wat moet gebeuren, net als de bezuiniging bij de publieke omroep. Denk jij dat er met de pvda aan de publieke gekomen zou zijn? Ik denk t niet ie geval. Zelf heb ik net de perspresentatie gezien, en ik kon een erectie niet onderdrukken. We zullen zien wat de toekomst brengt![]()
Dus?? Dat zijn precies de punten waar al minstens 10 jaar aan wat moet gebeuren, net als de bezuiniging bij de publieke omroep. Denk jij dat er met de PVDA aan de publieke gekomen zou zijn? Ik denk t niet ie geval. Zelf heb ik net de perspresentatie gezien, en ik kon een erectie niet onderdrukken. We zullen zien wat de toekomst brengt![]()
Een ministerie van Veiligheid, in een van de meest veilige landen ter wereld en waar het ook statistisch gezien steeds veiliger wordt. Ja, dan weet je dat er ergens iets niet goed is gegaan. Dat een aanzienlijk deel van de bevolking een niet bepaald zuiver beeld heeft van de werkelijke situatie en nog erger, dat een aanzienlijk deel van de politiek zich daardoor laat leiden. Een gevolg van onversneden populisme in optima forma.
Wat zanikt iedereen nou? Wordt toch gewoon lachen de komende maanden.
Voor de popcornfabrikanten is de crisis in ieder geval verleden tijd, hoezee!
Dat valt nog te bezien, zolang Gekke Geert geen al te rare dingen gaat roepen kan dit kabinet gewoon het door hen gewenste en door Geert gedoogde beleid uitvoeren.
Een van de veiligste landen? Nederland zit niet eens bij de veiligste 10 landen ter wereld.. niet eens bij de veiligste 20 zelfs..
[Link niet meer beschikbaar]
Edit: http://www.visionofhumanity.org/gpi-data/#/2010/scor/NL/detail
Kijken wat de normale burger van dit overdreven optimistische praatje nou echt terug ziet in het dagelijks leven.
Hoezo? Ten eerste zijn niet alle PVV kiezers dom. Ten tweede, zelfs als dat zo zou zijn, dan zou dat geen meerderheid zijn van de bevolking. Ten derde zijn alle VVD en CDA kiezers ook allemaal retarded? Oh ja das waar als je niet links bent ben je een r*tard.Ik kan het best uitstaan.
Kan er verder ook weinig aan doen dat het merendeel van de Nederlandse bevolking retarded is.
En sowieso merk ik er persoonlijk helemaal geen **** van. En als ik iets heb geleerd uit het tegenwoordige indivualistische klimaat is dat je voor jezelf moet zorgen en voor niemand anders.