LennyMclean
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 106
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom willen ze nou weer niet met de pvvze hebben toch gezegd dat ze niks te maken hebben met Geert op bepaalde standpunten. Wat een mafkezen.
[/COLOR]De meest inhoudelijke reactie was: waarom dierenpolitie in godsnaam wordt aangeduid als "animal cops".
nu wil ik niet beweren dat de argumenten van de meesten nu van zo'n ontzettend hoog niveau zijn geweest tot nu toe maar ik heb toch verschillende mensen redelijk inhoudelijk horen reageren met vragen over werkgelegenheid, afbraak van cultuur, zorgen over het polariserend klimaat in nederland en de rol die het cda daarin wilt spelen, zorgen over de toekomst van het cda en haar identiteit.
Ik gok op een 70% voor het regeerakkoord, wat jullie?
Wilders is al Judas genoemd en vergeleken met Baal (een oorlogsgod).

De enige overlevingskans die het CDA heeft is nu meeregeren en bidden dat het tot een goed einde wordt gebracht.
Voor rechts Nederland is het van cruciaal belang dat het CDA blijft bestaan als middenpartij.
Dat valt nog te bezien, je identiteit nieuwe gestalte geven in de oppositie kan vruchten afwerpen. Een rechtse koers vertegenwoordigen kan de uitholling alleen maar vergroten. Wat dat betreft doen ze er wel goed aan om zoveel ministerposities binnen te halen. Aan de andere kant natuurlijk ook weer belachelijk dat de vierde partij van het land, de gehalveerde partij de helft van de bestuursfuncties mag gaan bezetten.
Kleine Hitler zelfs.
Een congres met weinig inhoud en veel onderbuikgevoelens.
---------- Toegevoegd om 13:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------
De meest inhoudelijke reactie was: waarom dierenpolitie in godsnaam wordt aangeduid als "animal cops".
Dat was toch het resultaat van een peiling? Ik denk dat het meer zal zijn, uiteindelijk zullen de meesten zich erbij neerleggen dat regeren met rechts nog altijd beter is dan regeren met links.Ik gok op een 70% voor het regeerakkoord, wat jullie?

Trieste bijeenkomst, de oudbolligheid straalt er ook vanaf.
Dat was toch het resultaat van een peiling? Ik denk dat het meer zal zijn, uiteindelijk zullen de meesten zich erbij neerleggen dat regeren met rechts nog altijd beter is dan regeren met links.
Ik gok op een 70% voor het regeerakkoord, wat jullie?
Het poldermodel heeft voor- en nadelen. Voordelen: weinig kans dat een gek macht krijgt en het uit de klauwen gaat lopen, kleinere groepen hebben ook wat te zeggen. Nadelen: langer praten, moeilijker om regering te vormen, minder rechtlijning beleid.Eigenlijk maar lastig zo'n democratisch proces, het maakt de besluitvorming alleen maar lastiger en langzamer. Die discussie over het wel of niet samenwerken, en dat ieder lid zich daar mee mag bemoeien. Nee, het zou beter zijn als alleen de partijtop dit in haar eentje zou beslissen. Of eigenlijk: Het zou beter zijn, als gewoon alleen de leider van de partij dit mag beslissen. Dan zou je gewoon zorgen dat niemand meer lid kan zijn, behalve de Grote Leider, en die beslist, en de rest volgt. Veel efficiënter!
Ja dus, misschien moet je accepteren dat er kennelijk een grote groep mensen bestaan die er ietwat conservatieve christelijke waarden op na houden, veelal vertegenwoordigd onder wat ouderen, met ouderwetse christelijke waarden. Ja, dat kan best oubollig overkomen. Ik zie het punt niet. Moeten ook die worden buitengesloten?