**** Europa, je ziet nu al wat voor ellende het brengt.
De jaarlijkse kosten die wij hebben aan de EU wegen bij lange na niet op tegen de baten, ik dacht eigenlijk dat inmiddels iedereen die geen analfabeet is dit inmiddels wist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
**** Europa, je ziet nu al wat voor ellende het brengt.
Ik kan wel huilen dat geert wilders nu der officieel bij zit!
De jaarlijkse kosten die wij hebben aan de EU wegen bij lange na niet op tegen de baten, ik dacht eigenlijk dat inmiddels iedereen die geen analfabeet is dit inmiddels wist.
Laat het een troost zijn dat politieke kopstukken bij het CDA het niet omschrijven als 'samenwerking' maar louter als 'gedoogsteun'. Volgens mij zien CDA en VVD het sowieso als een manier om vooral aan de macht te blijven zonder teveel last van links of PVV in oppositie.Ik kan wel huilen dat geert wilders nu der officieel bij zit!
Laat het een troost zijn dat politieke kopstukken bij het CDA het niet omschrijven als 'samenwerking' maar louter als 'gedoogsteun'.
Ik dacht dat laatst juist bekend werd dat Nederland meer aan Euopa betaald dan het oplevert, maar dit terzijde.
Je bent niet op de hoogte van Griekeland, en de gebrek in de overeenkomsten om dit soort landen eruit te kunnen knikkeren?
Ik dacht overigens dat elke analfabeet dit wel wist, maar politici zijn er kennelijk niet toe in staat dit dicht te timmeren.
Nederland verdiend inderdaad niet aan Europa zoals België dat doet, doordat de EU organen grotendeels daar zijn gelegen. De Belgen verdienen er een miljard of wat op terwijl wij er een aantal betalen. De werkelijke baten die wij genieten uit allerlei regelingen en voordelen zijn in dat lijstje dat onlangs is gepubliceerd uiteraard niet meegenomen. Ik heb het over het gegeven dat 70% van onze welvaart komt uit de internationale handel. De EU regelingen zorgen er voor dat wij zo'n 25 a 30 miljard extra inkomen hebben (zo even uit m'n hoofd) die wij halen uit allerlei tariefvoordelen die voortvloeien uit EU deelname.
Of landen als Griekenland hadden moeten worden toegelaten is een valide punt van discussie als je het mij vraagt maar verder zie ik niet goed in hoe dit past in jouw argument. Als ik ergens 5 euro in investeer en verdien er daarmee 30 ga ik daar niet ineens uitstappen als ik daarbij ineens 5 euro incidentele kosten blijkt te hebben, ook niet als die kosten voorkomen hadden kunnen worden. Nee, ik zou gewoon door blijven gaan met deze investering en die incidentele kosten onder de loep nemen.
Of landen als Griekenland hadden moeten worden toegelaten is een valide punt van discussie als je het mij vraagt maar verder zie ik niet goed in hoe dit past in jouw argument. Als ik ergens 5 euro in investeer en verdien er daarmee 30 ga ik daar niet ineens uitstappen als ik daarbij ineens 5 euro incidentele kosten blijkt te hebben, ook niet als die kosten voorkomen hadden kunnen worden. Nee, ik zou gewoon door blijven gaan met deze investering en die incidentele kosten onder de loep nemen.

CDA-congres gaat lekker, veel meer tegenstanders aan het woord dan voorstanders.
Wilders is al Judas genoemd en vergeleken met Baal (een oorlogsgod).
CDA-congres gaat lekker, veel meer tegenstanders aan het woord dan voorstanders.