Fitness Seller

relaties op het werk

Klaaswitz zei:
sl*tten behandel je als sl*tten. Prinsessen behandel je als prinsessen. Niks stoerdoenerij of machogedrag.

Wanneer je sl*tten gaat behandelen als prinsessen is het hek van de dam.
En waarom is het meisje uit dit topic een sl*t? Omdat onze Rebel_x haar niet lang genoeg kon boeien en zij iemand tegenkwam die dat wel kon? Maakt dat haar een h**r of een snol of een sl*t? Als je gedachtengang is kan ik begrijpen waarom je alle vrouwen als h**r ziet, je zal wel erg vaak afgewezen zijn

Gorilla-Man zei:
En waarom is het meisje uit dit topic een sl*t? Omdat onze Rebel_x haar niet lang genoeg kon boeien en zij iemand tegenkwam die dat wel kon? Maakt dat haar een h**r of een snol of een sl*t? Als je gedachtengang is kan ik begrijpen waarom je alle vrouwen als h**r ziet, je zal wel erg vaak afgewezen zijn

soms denk ik echt dat jij uit een hardcore christelijke gemeenschap komt waar sociale controle als een regime heerst;) :D

op me werk werkt er ook een verschrikkelijk lekker ding die ik altijd aflos:lick: maar als ik denk aan het gezeik wat je kan krijgen laat ik het toch maar uit me hoofd om dr uit te vragen laat staan daten:D

spiertje16 zei:
soms denk ik echt dat jij uit een hardcore christelijke gemeenschap komt waar sociale controle als een regime heerst;) :D
Nee ik moet er gewoon altijd wel om lachen om topics te zien van de stoere bodybuilders die praten over meisjes/vrouwen alsof ze goed zijn voor 1 ding (hele toffe uitspraak ook trouwens :rolleyes:) over dat ze gekwetst zijn door een meisje dat ze kennelijk gewoon echt leuk vonden en gevoelens voor hadden, wat klote is en kan gebeuren maar het laat wel weer goed zien dat al die stoere praatjes ook alleen maar dat zijn, praatjes, praatjes van jongens die denken dat ze erbij horen als ze dat soort dingen zeggen

Gorilla-Man zei:

Ik ben het in zoverre met alle scheldpartijen eens dat vrouwen snel geneigd zijn dit soort gedrag te vertonen. Je wordt geacht het allemaal maar te slikken als man, maar het is gewoon laag bij de gronds van zo'n meisje. Zeg gewoon eerlijk hoe het zit, dat doe ik ook.

OT: neem even wat afstand en je merkt vanzelf of ze je nog leuk vindt. Je moet nu in ieder geval zeker niet achter haar aan gaan lopen, dat trekt ze zeker niet.

Zelda zei:
Ik ben het in zoverre met alle scheldpartijen eens dat vrouwen snel geneigd zijn dit soort gedrag te vertonen. Je wordt geacht het allemaal maar te slikken als man, maar het is gewoon laag bij de gronds van zo'n meisje. Zeg gewoon eerlijk hoe het zit, dat doe ik ook
Dit soort gedrag? b*ch please

Hij zegt zelf dat ze niet echt wat hadden, dus waarom zou zij het alleen bij hem moeten houden? Dan had ie maar ''vaste verkering'' moeten vragen want dat had ie kennelijk het liefst gehad

Gorilla-Man zei:
Nee ik moet er gewoon altijd wel om lachen om topics te zien van de stoere bodybuilders die praten over meisjes/vrouwen alsof ze goed zijn voor 1 ding (hele toffe uitspraak ook trouwens :rolleyes:) over dat ze gekwetst zijn door een meisje dat ze kennelijk gewoon echt leuk vonden en gevoelens voor hadden, wat klote is en kan gebeuren maar het laat wel weer goed zien dat al die stoere praatjes ook alleen maar dat zijn, praatjes, praatjes van jongens die denken dat ze erbij horen als ze dat soort dingen zeggen

hmm dit zijn volwassen als ik me niet vergis
jij hebt het eerder over jongeren want daar heerst het ja ik wil erbij horen toch echt

Gorilla-Man zei:

Hij zegt zelf dat ze niet echt wat hadden, dus waarom zou zij het alleen bij hem moeten houden? Dan had ie maar ''vaste verkering'' moeten vragen want dat had ie kennelijk het liefst gehad

n*ger slang
foei foei gorrila man:finger:
ot: je hebt wel gelijk
eigenlijk had je gewoon moeten vragen of ze iets met je wou

Ik heb momenteel een soort van relatie met een meisje van mn werk, maar zij doet iets anders dan ik.
Jouw probleem was dat je haar tevaak zag, mailde, etc en dingen die je teveel ziet of hebt dalen in waarde voor je. Je was niet echt schaars meer, waar vrouwen van houden en je werd voorspelbaar, waar vrouwen niet van houden.
Jouw waarde daalde ten opzichte van haar waardoor ze verder ging kijken, duss...je kan 2 dingen doen:
1) Stoppen met het bitchgedrag van je en een leven krijgen en meerdere wijven daten
2) Haar blijven nken maar haar kwijtraken

Man-Mountain zei:
Ik heb momenteel een soort van relatie met een meisje van mn werk, maar zij doet iets anders dan ik.
Jouw probleem was dat je haar tevaak zag, mailde, etc en dingen die je teveel ziet of hebt dalen in waarde voor je. Je was niet echt schaars meer, waar vrouwen van houden en je werd voorspelbaar, waar vrouwen niet van houden.
Jouw waarde daalde ten opzichte van haar waardoor ze verder ging kijken, duss...je kan 2 dingen doen:
1) Stoppen met het bitchgedrag van je en een leven krijgen en meerdere wijven daten
2) Haar blijven nken maar haar kwijtraken

Is dit echt hoe jij denkt?

:roflol:

Gorilla-Man zei:

Ik ga in dit geval gewoon uit van het verhaal van onze gewaardeerde forumlid en adviseer hem mocht het daadwerkelijk een sl*t zijn er dan mee te stoppen of haar nog even als sl*t te behandelen mocht hij hier plezier in hebben.

Overigens ben ik nog nooit afgewezen maar dat komt vooral doordat ik niet zo aggressief ben in het 'lokken van vrouwelijk schoon' en pas mijn slag sla als ik vrijwel zeker weet dat het goed zit en daarbij komt ook dat ik op een uitzondering na nog nooit een kortstondige relatiegehad heb. Ik verdoe mijn tijd niet aan losse flodders, daar ik liever geen relatie heb dan een nietsbetekenende relatie.

Gorilla-Man zei:

Ik was ook ooit zoals jij, ook toen ik rond de 22 was. Kompleet in de waan dat vrouwen zitten te wachten op mannen die als de witte moraalridder in het leven staan. Zo is het niet dude. Ik bedoel nu ook weer niet dat je iedere vrouw als h**r sl*t en cockholster moet zien mocht ik die indruk wekken.

Wel enorm rot voor je als je verliefd bent geworden. Maar blijkbaar is dit dus niet wederzijds. En zou als ik jou was gewoon de eer aan jezelf houden.

En velen roepen hier.. Paal haar omdat ze een sl*t zou zijn. Pff dat is het toch gewoon niet waard. Zou je dat doen zouden je gevoelens voor haar ook niet gelijk weg zijn en ik denk dat je jezelf en dan meer mee hebt, omdat je dan misschien toch nog hoop zou koesteren in iets wat er niet is van haar kant uit.

Zou zeggen aanvaard het en steek er gewoon geen energie meer in. Dat is het toch niet waard zeg.

Gorilla-Man zei:

gast..what's your problem..rebel x voelt zich k*t..moet dat met ons delen..dan krijgt hij feedback..infantiel of niet..laat ieder lekker in zn waarde..jij loopt alleen maar op iedereen te baggeren hier..je zou je naam moeten veranderen in Rebel-man..:rolleyes:

@ topicstarter..negeren die hap..je wilt toch geen tweede keus zijn?je hebt duidelijk gevoelens voor dr, nu blijkt dat ze uit ander hout gesneden is dan dat je had verwacht..shit happens..staar je niet blind op die chick..is zonde van je tijd!!!

greetz

G21 zei:
gast..what's your problem..rebel x voelt zich k*t..moet dat met ons delen..dan krijgt hij feedback..infantiel of niet..laat ieder lekker in zn waarde..jij loopt alleen maar op iedereen te baggeren hier..je zou je naam moeten veranderen in Rebel-man..:rolleyes: greetz
Denk dat jij mij verkeerd begrijpt, ik laat hem juist in zijn waarde door te zeggen wat ik ervan vind ipv met de stoere ''je moet haar gewoon vernederen/palen'' praatjes mee te gaan, grote kans dat hij daar sowieso al geen zin in heeft daar hij echt gevoelens voor haar had snap je?

Het is niet geworden wat hij wou en das is klote maar daar komt ie heus wel overheen maar nog meer energie aan haar besteden is vind ik nogal nutteloos, een trap na willen geven of wat dan ook is gewoon kinderachtig

Klaaswitz zei:
Ik was ook ooit zoals jij, ook toen ik rond de 22 was. Kompleet in de waan dat vrouwen zitten te wachten op mannen die als de witte moraalridder in het leven staan. Zo is het niet dude. Ik bedoel nu ook weer niet dat je iedere vrouw als h**r sl*t en cockholster moet zien mocht ik die indruk wekken.
Op zich best knap dat jij alle vrouwen kent man, moet een behoorlijk taak zijn geweest :rolleyes:

Denk je dat ik constant aan het nadenken ben over wat vrouwen wel of niet zouden willen (wie doet dat nou wel in godsnaam?) ik hou me daar totaal nie mee bezig en ben al helemaal nergens van in de waan, ik heb me vriendin en daar gaat alles goed mee ondanks dat ik d'r heel vaak zie en d'r sms/email of wat dan ook, alle dingen die Man-Mountain aanhaalde in zijn post die je zogenaamd niet zo moeten doen, als je zo denkt heb je wel een hele slechte smaak kwa vrouwen die je uitkiest of je bent heel erg vaak gekwetst ofzo, wat natuurlijk niet leuk is dat terzijde

gorrila man
jij zou best wel een goede agent zijn, in het bezit van een sterk moraal en confrontatie vermogen
alleen zou je denk ik om de 2sec in de klinch met allochjes liggen:roflol:

Purple zei:
Wel enorm rot voor je als je verliefd bent geworden. Maar blijkbaar is dit dus niet wederzijds. En zou als ik jou was gewoon de eer aan jezelf houden.

En velen roepen hier.. Paal haar omdat ze een sl*t zou zijn. Pff dat is het toch gewoon niet waard. Zou je dat doen zouden je gevoelens voor haar ook niet gelijk weg zijn en ik denk dat je jezelf en dan meer mee hebt, omdat je dan misschien toch nog hoop zou koesteren in iets wat er niet is van haar kant uit.

Zou zeggen aanvaard het en steek er gewoon geen energie meer in. Dat is het toch niet waard zeg.

rebel moet haar gewoon eens lekker pijn doen .

niet palen om te nken maar palen om pijn te doen .

pas dan zal hij haar met iets slechts kunnen associeren en er bovenop geraken zonder liefdesverdriet .

het is een grote sl*t KLAAR !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven