En toch is het allemaal raar. Het liefst ontken ik dat vrouwen zo zijn of zoek er een rationele verklaring voor. Vrouwen hebben een heel raar emotioneel verdedigingsmechanisme, dat heb ik in ieder geval kunnen concluderen. Wij vatten dat op als slettengedrag en gaan haar idem behandelen.
Wij mannen denken en doen allemaal redelijk hetzelfde en we komen veel "sl*tten" tegen op ons pad die we als zodanig behandelen. Op dat moment voelt dat terecht, maar uiteindelijk vindt ieder potje bijbehorend dekseltje en stel dat jouw vriendin vroeger gekwetst en onbegrepen is door een paar macho's, flink geslet heeft en zichzelf voor de zóveelste keer weer overgeeft aan een vent, dit keer jij. Natúúrlijk zijn het k*thoeren, maar vaak hebben wij dat van ze gemaakt. Ik heb zelf het idee dat vrouwen niet geschikt zijn voor meerdere relatie, het is niet voor niets dat vrouwen altijd gevoelens blijven houden voor serieuze exen.
Mijn visie, al dwaal ik af;
Een versimpelde weergave van de wereld. 100 mannen, 100 vrouwen. Doel van een man; voortplanting en voeding. Man regelt de voeding en het levensonderhoud(geld dus), vrouw doet wat nodig is om het kroost groot te brengen(overleven). De man zorgt bovendien voor veiligheid en zoveel mogelijk voortplanting. Om voort te planten moet hij zoveel mogelijk vrouwen naaien, maar aangezien de man/vrouw ratio 1:1 is, zal hij onwaarschijnlijk andere mannen moeten uitschakelen om dit doel te verwezenlijken. Mannen horen te vechten met elkaar en te zorgen dat 1 er minder mannen zijn, zij dus meer vrouwen hebben, dientengevolge 2 dat ze groter kansen op overleving hebben. Bijkomend voordeel is dat hierbij de sterkste dus wint. De man/vrouw ratie is dan bijvoorbeeld 1:3 of 1:4, afhankelijk van de omgeving en de capaciteiten van de man om zijn vrouwen en kinderen te verzorgen. In ieder geval zal er zich een dynamisch evenwicht instellen.
De vrouw wordt verliefd op de man, ze gaan nken en kinderen maken. De vrouw brengt die kids groot en de vent regelt meer voedsel. In het geval dat de man door een ander wordt vermoord, kan die zijn vrouw regelen. Dan zal die vrouw nooit te kampen hebben met gevoelens voor exen, die bestaan immers simpelweg niet meer. Dat is trouwens ook een goede reden waarom wij, mannen, het zo ontzettend slecht trekken om exen van je vriendin in de buurt te hebben. Geef toe aan je instinct en leg die vent een veldkei in zijn nek.