AndroidHealthClinic

relaties op het werk

Gorilla-Man zei:
Wat een 'stoere' opmerkingen allemaal weer ''palen, vernederen, k*thoeren allemaal bla bla bla'' blijft leuk die tofdoenerij :rolleyes:

Helemaal mee eens Gorilla!
Puberaal gezwans van sommige mensen.. kan dat niet echt begrijpen maarja ieder zn mening.

En ik sluit me ook aan bij het advies van Purple.. je zult er enkel jezelf mee hebben als je met r doorgaat voor de coïtus (of om haar terug te pakken), jij hebt schijnbaar meer gevoelens voor haar dan zij voor jou, dus haar zul je er iig niet mee hebben.

Ik zou als ik jou was nog wel eens goed de confrontatie met haar aangaan om meer duidelijkheid te krijgen.. SOMS zie je ook meer dan er werkelijk gaande is.

de meeste vrouwen zijn toch ook sl*tten tegenwoordig?
Tuurlijk zijn er mooie, lieve vrouwen zoals mn vriendin bv :P

Zelfde geldt voor mannen. Dat zijn helemaal h**ren :D

DvO zei:
de meeste vrouwen zijn toch ook sl*tten tegenwoordig?
Tuurlijk zijn er mooie, lieve vrouwen zoals mn vriendin bv :P

Zelfde geldt voor mannen. Dat zijn helemaal h**ren :D

mooie vrouwen?zeker!
lieve vrouwen? ok..die ook

mooie EN lieve vrouwen?...eeeehm, die zijn een stuk zeldzamer tegenwoordig... neem bijvoorbeeld Purple en Dani:o

Ik heb er toch echt één bemachtigd.
Ze traint ook nog :P

DvO zei:
Ik heb er toch echt één bemachtigd.
Ze traint ook nog :P

Tot je morgen opeens te horen krijgt dat ze een nachtje heeft doorgebracht met de buurjongen/man :p

Zeker weten doe je tegenwoordig toch idd niet, 't is enkel hopen dat ze zo lief is als je denkt :rolleyes:

Je hoeft je werk en de liefde niet gescheiden te houden, gewoon nken wat je kan waar je maar kan wanneer je maar kan.

Wat je moet vermijden is dat er gevoelens om de hoek komen loeren, enkel lustgevoelens zijn toegestaan, jaloezie, verliefdheid en dergelijke meer zijn uit den boze. Daarom dat vrouwen er steeds problemen van maken want die koppelen aan elke ervaring een gevoel en sommigen onder hen spelen o zo graag spelletjes.

Diabolic zei:
Je hoeft je werk en de liefde niet gescheiden te houden, gewoon nken wat je kan waar je maar kan wanneer je maar kan.

Wat je moet vermijden is dat er gevoelens om de hoek komen loeren, enkel lustgevoelens zijn toegestaan, jaloezie, verliefdheid en dergelijke meer zijn uit den boze. Daarom dat vrouwen er steeds problemen van maken want die koppelen aan elke ervaring een gevoel en sommigen onder hen spelen o zo graag spelletjes.

Diabolic is een wijs man:D

Is dit niet meer een onderwerp voor Dr. Phill?

En toch is het allemaal raar. Het liefst ontken ik dat vrouwen zo zijn of zoek er een rationele verklaring voor. Vrouwen hebben een heel raar emotioneel verdedigingsmechanisme, dat heb ik in ieder geval kunnen concluderen. Wij vatten dat op als slettengedrag en gaan haar idem behandelen.
Wij mannen denken en doen allemaal redelijk hetzelfde en we komen veel "sl*tten" tegen op ons pad die we als zodanig behandelen. Op dat moment voelt dat terecht, maar uiteindelijk vindt ieder potje bijbehorend dekseltje en stel dat jouw vriendin vroeger gekwetst en onbegrepen is door een paar macho's, flink geslet heeft en zichzelf voor de zóveelste keer weer overgeeft aan een vent, dit keer jij. Natúúrlijk zijn het k*thoeren, maar vaak hebben wij dat van ze gemaakt. Ik heb zelf het idee dat vrouwen niet geschikt zijn voor meerdere relatie, het is niet voor niets dat vrouwen altijd gevoelens blijven houden voor serieuze exen.

Mijn visie, al dwaal ik af;
Een versimpelde weergave van de wereld. 100 mannen, 100 vrouwen. Doel van een man; voortplanting en voeding. Man regelt de voeding en het levensonderhoud(geld dus), vrouw doet wat nodig is om het kroost groot te brengen(overleven). De man zorgt bovendien voor veiligheid en zoveel mogelijk voortplanting. Om voort te planten moet hij zoveel mogelijk vrouwen naaien, maar aangezien de man/vrouw ratio 1:1 is, zal hij onwaarschijnlijk andere mannen moeten uitschakelen om dit doel te verwezenlijken. Mannen horen te vechten met elkaar en te zorgen dat 1 er minder mannen zijn, zij dus meer vrouwen hebben, dientengevolge 2 dat ze groter kansen op overleving hebben. Bijkomend voordeel is dat hierbij de sterkste dus wint. De man/vrouw ratie is dan bijvoorbeeld 1:3 of 1:4, afhankelijk van de omgeving en de capaciteiten van de man om zijn vrouwen en kinderen te verzorgen. In ieder geval zal er zich een dynamisch evenwicht instellen.

De vrouw wordt verliefd op de man, ze gaan nken en kinderen maken. De vrouw brengt die kids groot en de vent regelt meer voedsel. In het geval dat de man door een ander wordt vermoord, kan die zijn vrouw regelen. Dan zal die vrouw nooit te kampen hebben met gevoelens voor exen, die bestaan immers simpelweg niet meer. Dat is trouwens ook een goede reden waarom wij, mannen, het zo ontzettend slecht trekken om exen van je vriendin in de buurt te hebben. Geef toe aan je instinct en leg die vent een veldkei in zijn nek.

D. i love you :roflol:

Meer van zulke verhalen. Ze gaan geheel volgens mij gedachtegang.

haha en dan maar hopen dat je tot de sterksten behoort, maar D. nu ben ik wel benieuwd. Hoe trek je jouw visie door op dit topic: relaties op het werk?

haha, goeie vraag jamesz.

Ik ben niet zo'n relatie-type en van het gevoelig opstellen enzo. Bovendien heb ik ook nooit een vaste baan gehad. Maar goed, vroeg of laat zal het er van komen en ik weet dat als er een leuke vrouw rondloopt en er sprake is van chemie, ik alleen maar daarop in zal gaan en kijken of het op nken kan uitdraaien. Ik weet echter wel dat achteraf de vrouw degene zal zijn die hierin het meest zal hebben toegegeven, ik er niet op achteruit ben gegaan en zij de gebeten hond is. Ik blijf gewoon lekker nep doen en als er iemand is die een andere baan zoekt zal zij het zijn. Het zal allemaal de productiviteit niet bevorderen, natuurlijk.

Wat betreft het behoren tot de sterkste... waarom denk je dat ik ben gaan bodybuilden jamesz, ik ben voorbereid op een nucleaire oorlog die ervoor zal zorgen dat we teruggaan naar primitieve en basale levenswijzen en ik met 99 andere mannen en 100 vrouwen de wereld moet herbevolken!

Dubbele post, vroeger kon je die nog eens deleten!

D. zei:
Wat betreft het behoren tot de sterkste... waarom denk je dat ik ben gaan bodybuilden jamesz, ik ben voorbereid op een nucleaire oorlog die ervoor zal zorgen dat we teruggaan naar primitieve en basale levenswijzen en ik met 99 andere mannen en 100 vrouwen de wereld moet herbevolken!

Offtopic:
Las ik van de week dat de Poolse overheid geheime documenten openbaar had gemaakt, waarin stond dat Rusland in 1979 van plan was geweest West-Europa over te nemen d.m.v. een nucleaire oorlog. Dit door eerst vele nucleaire raketten af te schieten en daarna met tanks het 'wasteland' volledig over te nemen.

Ontopic:
Feit is dat de meeste buitenechtelijke relaties onstaan op het werk.

Ja inderdaad en dat is heel normaal als mannen en vrouwen dicht bij elkaar zitten en omgang hebben. Dat hoort gewoon niet :D

Je moet je zelf afvragen mag of heb ik haar al eens in haar kontje gedoet?

dat is de vraag der vragen.
Is de antwoord JA, je mag of je hebt haar in de kont gedoet, dan moet je haar houdeh.
Is de antwoord NEE, dan moet je haar dumpen.

Kan niks anders zegen.

Andersom Jopie,
Is het antwoord JA, zit jouw werk erop en kun je haar laten vallen;
Is het antwoord NEE, dan is al je energie tot dusver voor niks geweest en trekt zij aan het langste eind. Nog even doorzetten, laat je werk niet verloren gaan!

Rebel_x zei:
zo, ik wil dit wou ik gewoon even kwijt!
4 maanden geleden start ik met een nieuwe job, samen met mij begon er nog een meisje, we worden verliefd, ik dacht dat ik de ware gevonden had, op 2 maanden tijd wist ze alles van mij en ik van haar en hebben we echt wel passionele momenten gehad, maar blijkbaar maakt liefde toch wel een beetje blind.
Na 2 maanden moest ik een externe opdracht gaan doen bij een ander bedrijf.
Zij bleten enzo.. de eerste maand elke vrijdag nog afgesproken en elke dag gemaild naar elkaar. op een gegeven moment stopte het mailen , en ben er nu achter gekomen (we werken ondertussen terug samen) dat zij gewoon achter een ander loopt, en als ik er dan over begin ontkend ze het. We hebben wel geen vaste relatie maar het raakt me wel. voor mij geen relaties meer op het werk! Zou ik haar gewoon negeren (wel moeilijk als je elkaar elke 10 minuten tegen komt) of haar gewoon af en toe eens palen? Want mijn gevoelens voor haar minderen nu wel met de dag. ik kan niet tegen leugens.

Sex op het werk is goed, Liefdesrelatie's op het werk niet.

D. zei:

[Afbeelding niet meer beschikbaar] :D

Terug
Naar boven