Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hij zegt zelf dat ze niet echt wat hadden, dus waarom zou zij het alleen bij hem moeten houden? Dan had ie maar ''vaste verkering'' moeten vragen want dat had ie kennelijk het liefst gehad
ik heb haar ook vaste verkering gevraagd, maar dat zag ze niet zitten , en nu begrijp ik waarom, sorry ze maat, maar als ze eerst doet of ik de ware voor haar ben en daarna gewoon onder mijn ogen met een andere begint te klooien, dat vind ik gewoon not done!
ik heb haar ook vaste verkering gevraagd, maar dat zag ze niet zitten , en nu begrijp ik waarom, sorry ze maat, maar als ze eerst doet of ik de ware voor haar ben en daarna gewoon onder mijn ogen met een andere begint te klooien, dat vind ik gewoon not done!
Daar ben ik het helemaal mee eens, maar wat wil je doen als je hart iets anders dan je verstand zegt . Maar negeren is ook geen oplossing, tenminste ik zou nooit voor zo een oplossing kiezen. Als jullie beiden verstandig genoeg zijn staat een normaal vriendschap toch niets in de weg of wel .
op me werk werkt er ook een verschrikkelijk lekker ding die ik altijd aflos maar als ik denk aan het gezeik wat je kan krijgen laat ik het toch maar uit me hoofd om dr uit te vragen laat staan daten