Fitness Seller

relaties op het werk

Godskolere die Dr.D..
Literair hoogtepunt dit keer

• Topic Starter Topic Starter
Gorilla-Man zei:
Dit soort gedrag? b*ch please

Hij zegt zelf dat ze niet echt wat hadden, dus waarom zou zij het alleen bij hem moeten houden? Dan had ie maar ''vaste verkering'' moeten vragen want dat had ie kennelijk het liefst gehad

ik heb haar ook vaste verkering gevraagd, maar dat zag ze niet zitten , en nu begrijp ik waarom, sorry ze maat, maar als ze eerst doet of ik de ware voor haar ben en daarna gewoon onder mijn ogen met een andere begint te klooien, dat vind ik gewoon not done!

Rebel_x zei:
ik heb haar ook vaste verkering gevraagd, maar dat zag ze niet zitten , en nu begrijp ik waarom, sorry ze maat, maar als ze eerst doet of ik de ware voor haar ben en daarna gewoon onder mijn ogen met een andere begint te klooien, dat vind ik gewoon not done!

Klopt niet echt.. Volgens mij scheelt er wat aan dat kind..

Lijkt me echt zo'n symptoom dat je wat geflikt hebt.
Iets waardoor ze een afkeer van heeft gekregen(?)

Misschien heb je een hele dag met een groene snotbol uit je neus liggen rondlopen?

Iig, trek het je niet aan..

Het overkomt the best of us ;)

Oxgene zei:
Werk en relatie altijd gescheiden houden. Scheelt je een hoop gezeik. (ja helaas ben ik daar nu al een tijd achter ;) )

Lekker negeren die hap, want anders blijf je gevoelens voor haar houden.

Daar ben ik het helemaal mee eens, maar wat wil je doen als je hart iets anders dan je verstand zegt ;) . Maar negeren is ook geen oplossing, tenminste ik zou nooit voor zo een oplossing kiezen. Als jullie beiden verstandig genoeg zijn staat een normaal vriendschap toch niets in de weg of wel ??? .

RobertHosper zei:
op me werk werkt er ook een verschrikkelijk lekker ding die ik altijd aflos:lick: maar als ik denk aan het gezeik wat je kan krijgen laat ik het toch maar uit me hoofd om dr uit te vragen laat staan daten:D
hmm ik geloof dat ik toevallig wat vaker in die toko van je ga komen;)

ontopic; coïtus met je buurvrouw kan ook gezeik opleveren:) verliefdheid kent geen grenzen...

Haar smoel volschijten! De h**r! TOEIK!

KaLe is de opperpoeper!

Terug
Naar boven