Normaal post ik nooit, maar hier moest ik toch even op reageren. Ten eerste vind ik dat jullie de exacte dosage phenibut moeten disclosen, ten tweede zitten jullie VER naast met de gebruiksaanwijzing. Onverantwoord noem ik het zelfs. Phenibut moet zwaar gerespecteerd worden als een gaba-a agonist en in highere dosages gaba-b agonist.
Phenibut kan vergelijken worden met baclofen, en dependency, zo ook tolerantie ontwikkelt zich belachelijk snel. Jullie hebben een gebruiksaanwijzing van 5 dagen in de week, dit is volstrekt belachelijk te noemen. Ik weet natuurlijk niet de precieze dosis wat er in jullie pillen zit, maar dependency kan al makkelijk optreden in deze tijdsperiode in bepaalde individuen met een lage dosage. Het is dan ook niks voor niks dat je op elke forum online ziet dat phenibut in principe maximaal 1x a 2x per week gebruikt mag worden om dependency te voorkomen.
Dit zijn maar een paar reports, fora staan vol mee met jongens die dit niet respecteren en voor ze het weten afhankelijk worden, met zware afkick verschijnselen. Extreme angst, tachycardia, hypertensie, niet kunnen slapen etc zijn sommige van deze afkickverschijnselen. Sommige ervaren het zo erg dat ze moeten off-taperen of bijvoorbeeld benzo's, propranolol moeten gebruiken om deze side effects tegen te gaan.