Fitness Seller

Nieuws Relax - Onze nieuwe anti-stress formule

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
4.389
Het is een lang proces geweest maar eindelijk is de formule klaar! We hebben lang getest en de testpersonen waar enorm verrast over de goede werking.

Het is niet zozeer alleen voor sporters maar ik zie dat er toch vraag is naar een goed product op dit gebied, vandaar dat we veel tijd hebben gestoken in de ontwikkeling hiervan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoeveel phenibut zit er in een dosering?

Ziet er goed uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hoeveel phenibut zit er in een dosering?

Ik wil eigenlijk geen mededelingen doen over de hoeveelheid per ingrediënt. We hebben veel tijd besteed aan de formule en als we meerdere vragen krijgen daarover is de formule direct openbaar. Dan gooien we dat dus zo op straat.

Ik kan wel zeggen dat de dosering Phenibut net zoveel is als je deze tegen spanningen los in zou nemen. Dus er zit een redelijk hoge dosering in, het is ook het 1e ingrediënt op de ingrediëntenlijst dus dat betekend dat er hiervan het meeste in het product zit.

Interessant product, de moeite waard om eens te testen, zal een review plaatsen wanneer ik het eens getest heb.

Is phenibut niet verboden?

Dit.

En daarnaast is het zowel onverantwoord als bedrieglijk dit product als een natuurlijk remedie tegen stress en gepieker aan te bieden. Deze geneeskrachte claims alleen al maken het product illegaal, maar tevens claimen ze dat het product vrij is van bijwerkingen en absoluut veilig is. Dit is gewoon een gevaarlijke leugen. Phenibut is namelijk een vrij smerig goedje dat weldegelijk ernstige bijwerkingen kan hebben. Daarnaast is het verslavend en kunnen er bij het staken van gebruik vrij zware ontwenningsverschijnselen optreden.

Ik weet zeker dat de NVWA niet geamuseerd zal zijn als dit hen ter ore komt.;)

Dit.

En daarnaast is het zowel onverantwoord als bedrieglijk dit product als een natuurlijk remedie tegen stress en gepieker aan te bieden. Deze geneeskrachte claims alleen al maken het product illegaal, maar tevens claimen ze dat het product vrij is van bijwerkingen en absoluut veilig is. Dit is gewoon een gevaarlijke leugen. Phenibut is namelijk een vrij smerig goedje dat weldegelijk ernstige bijwerkingen kan hebben. Daarnaast is het verslavend en kunnen er bij het staken van gebruik vrij zware ontwenningsverschijnselen optreden.

bron?

Normaal post ik nooit, maar hier moest ik toch even op reageren. Ten eerste vind ik dat jullie de exacte dosage phenibut moeten disclosen, ten tweede zitten jullie VER naast met de gebruiksaanwijzing. Onverantwoord noem ik het zelfs. Phenibut moet zwaar gerespecteerd worden als een gaba-a agonist en in highere dosages gaba-b agonist.

Phenibut kan vergelijken worden met baclofen, en dependency, zo ook tolerantie ontwikkelt zich belachelijk snel. Jullie hebben een gebruiksaanwijzing van 5 dagen in de week, dit is volstrekt belachelijk te noemen. Ik weet natuurlijk niet de precieze dosis wat er in jullie pillen zit, maar dependency kan al makkelijk optreden in deze tijdsperiode in bepaalde individuen met een lage dosage. Het is dan ook niks voor niks dat je op elke forum online ziet dat phenibut in principe maximaal 1x a 2x per week gebruikt mag worden om dependency te voorkomen.

Dit zijn maar een paar reports, fora staan vol mee met jongens die dit niet respecteren en voor ze het weten afhankelijk worden, met zware afkick verschijnselen. Extreme angst, tachycardia, hypertensie, niet kunnen slapen etc zijn sommige van deze afkickverschijnselen. Sommige ervaren het zo erg dat ze moeten off-taperen of bijvoorbeeld benzo's, propranolol moeten gebruiken om deze side effects tegen te gaan.

Laatst bewerkt:
Phenibut kent een verslavende werking. Niet vaker gebruiken dan 1-2x per week. Basically wat YeahBuddyyy zegt.

Daarnaast is Phenibut dus de hoofd ingrediënt die 80% van het werk doet. Phosphatidylserine doet ook wel wat.
Rest van de ingrediënten zijn meh. Dan ben je beter af met Kratom.

2425185-5536979159-23742.gif

Dit.

Normaal post ik nooit, maar hier moest ik toch even op reageren. Ten eerste vind ik dat jullie de exacte dosage phenibut moeten disclosen, ten tweede zitten jullie VER naast met de gebruiksaanwijzing. Onverantwoord noem ik het zelfs. Phenibut moet zwaar gerespecteerd worden als een gaba-a agonist en in highere dosages gaba-b agonist.

Phenibut kan vergelijken worden met baclofen, en dependency, zo ook tolerantie ontwikkelt zich belachelijk snel. Jullie hebben een gebruiksaanwijzing van 5 dagen in de week, dit is volstrekt belachelijk te noemen. Ik weet natuurlijk niet de precieze dosis wat er in jullie pillen zit, maar dependency kan al makkelijk optreden in deze tijdsperiode in bepaalde individuen met een lage dosage. Het is dan ook niks voor niks dat je op elke forum online ziet dat phenibut in principe maximaal 1x a 2x per week gebruikt mag worden om dependency te voorkomen.

Dit zijn maar een paar reports, fora staan vol mee met jongens die dit niet respecteren en voor ze het weten afhankelijk worden, met zware afkick verschijnselen. Extreme angst, tachycardia, hypertensie, niet kunnen slapen etc zijn sommige van deze afkickverschijnselen. Sommige ervaren het zo erg dat ze moeten off-taperen of bijvoorbeeld benzo's, propranolol moeten gebruiken om deze side effects tegen te gaan.

Reactie XXL Nutrition?

oei

Dit is echt te belachelijk voor woorden.. Een product verkopen als compleet veilig en vrij van bijwerkingen wat phenibut bevat. En dan ook niet de dosering willen prijsgeven. "Neem 5x per week" Zijn jullie helemaal gek geworden? De verslaving en afkick van phenibut staat ongeveer gelijk aan die van ghb

Dit is echt te belachelijk voor woorden.. Een product verkopen als compleet veilig en vrij van bijwerkingen wat phenibut bevat. En dan ook niet de dosering willen prijsgeven. "Neem 5x per week" Zijn jullie helemaal gek geworden? De verslaving en afkick van phenibut staat ongeveer gelijk aan die van ghb

Terugkomende klanten, altijd goed! :thumbs:

Niet normaal dit eigenlijk. Zit een beetje te googelen op Phenibut, had er nog nooit van gehoord. Kom de meeste vage shit tegen. Wordt gebruikt om GHB verslaving op te vangen, het is heel schadelijk voor lever en nieren, van zichzelf verslavend en ga zo maar door. Hier een stukje van iemand die het heeft gebruikt:

''Do your research on Phenibut and take the advice of others very seriously. I read about how easy it is to build a tolerance and how bad the withdrawal can be beforehand, but like many idiots I thought that wouldn't happen to me.

7 days on 4 grams/day later I quickly realised I'd become dependant and decided to go cold turkey. 3 days into withdrawal with literally no sleep, not being able to eat anything, severe depression/serious contemplation of suicide, loud tinnitus, pissing/shitting(barely anything) every 30 minutes and overall mild body pain I decided I'd have to taper off. Tapering was still difficult but it prevented the serious suicidal thoughts which I really needed. I eventually snapped out of it yesterday, which was about 10 days after the initial cessation.''

Weet natuurlijk niet wat de dosering in het product van XXL is, maar opzich wel fijn als dat duidelijk wordt aangegeven.

Misschien dat iemand dit in een lab kan laten testen ?

Misschien dat iemand dit in een lab kan laten testen ?

Terug
Naar boven