AndroidHealthClinic

Nieuws Relax - Onze nieuwe anti-stress formule

Oke ik heb contact opgenomen met een lab.
Het gaat naar schatting 1000 - 1500 euro kosten om dit product te testen.
Wil je de uitslag weten, dan zul je mee moeten sponsoren, ik accepteer meerdere betalingsmogelijkheden.

groetjesss

Zit ook in iron dream van Arnie, dat is al maanden op de markt en toch struikelt niemand daarover. Phenibut is fijn spul, mits incidenteel gebruikt, 5 keer per week klinkt vaak maar is dosis afhankelijk. Als dat 5 keer een gram is ga je kapot.
@Jordi, ook van mij is er in deze thread zonder terugkoppeling een post verwijderd, ging om een actueel Volac grapje, meer niet. Dikke censuur

Mmm lijkt mij niks zon ''relax'' pilletje...
Klinkt erg verslavend.. ff gestressed? pilletje pakken.. Nee zo wil ik niet leven...
Niks voor mij

Disclaimer erbij. Exacte dosering vermelden. Gebruiksaanwijzing vermelden, problem solved ;-)

Gebruik zelf ook wel eens phenibut, maar 5 dagen in de week is inderdaad hoogst onverantwoordelijk. Wel fijn dat het in ieder geval bij een webshop verkrijgbaar is, want is al lastig zat om aan te komen

Dit is echt te belachelijk voor woorden.. Een product verkopen als compleet veilig en vrij van bijwerkingen wat phenibut bevat. En dan ook niet de dosering willen prijsgeven. "Neem 5x per week" Zijn jullie helemaal gek geworden? De verslaving en afkick van phenibut staat ongeveer gelijk aan die van ghb

als de verslaving bijna hetzelfde is kun je net zogoed ghb pakken, valt binnen 10 minuten als een blok in slaap!

nu 1 liter (250 doseringen) voor maar €150!!

:trollface:

Paranoia van de labtest-brigade mag achterwege blijven, dit topic gaat ergens anders over. Geschoond.

Laatst bewerkt:
IN voor het testen van dit in een lab.

yeahbuddyy. vage shit. dat phenibut zou net zo verslavend zijn als baclofen, ook een boterzuur net als ghb. maar volgens mijn verslavingsarts is baclofen absoluut niet lichamelijk of geestelijk verslavend in de vorm dat het afhankelijkheid aan baclofen veroorzaakt. je kunt dus met een minimale afbouw makkelijk stoppen met baclofen. hoe zit dat met phenibut dan?

sterker nog baclofen wordt voorgeschreven aan verslaafden aan opiaten en ghb, tegen de cravings, de trek dus....

Phenibut is toch nog gewoon te koop bij Smartpowders, sinds wanneer zou dit verboden moeten zijn dan?
Vind het eigenlijk wel een heerlijk product, maar weer eens bestellen trouwens.

yeahbuddyy. vage shit. dat phenibut zou net zo verslavend zijn als baclofen, ook een boterzuur net als ghb. maar volgens mijn verslavingsarts is baclofen absoluut niet lichamelijk of geestelijk verslavend in de vorm dat het afhankelijkheid aan baclofen veroorzaakt. je kunt dus met een minimale afbouw makkelijk stoppen met baclofen. hoe zit dat met phenibut dan?

sterker nog baclofen wordt voorgeschreven aan verslaafden aan opiaten en ghb, tegen de cravings, de trek dus....

Ik heb niet gezegd dat het "verslavend" is, dat is juist het gevaarlijke eraan. Het lijkt zo onschuldig maar dependency gaat erg snel met phenibut. Naarmate je vaker gaat nemen verdwijnt ook je tolerantie dus ipv 1 gram pak je bijvoorbeeld 1.5 gram om het zelfde effect te gebruiken. Voor je het weet kan je niet meer zonder en ben je afhankelijk geworden. Dit gaat bizar snel bij phenibut in sommige gevallen. Withdrawal is zelfs met taper geen pretje btw, en zoals al gezegd is kan je dit vergelijken met GHB, benzo of alcohol withdrawal.

Physical dependence: “Physical dependence is a state of adaptation that is manifested by a drug class specific withdrawal syndrome that can be produced by abrupt cessation, rapid dose reduction, decreasing blood level of the drug, and/or administration of an antagonist.”

Baclofen is precies het zelfde verhaal btw. Hiermee taperen ze dan ook erg rustig af om extreme side effects te voorkomen, maar ook in de taper periode ondervinden patienten ook side effects, maar minder hevig.

Discontinuation of baclofen can be associated with a withdrawal syndrome which resembles benzodiazepine withdrawal and alcohol withdrawal. Withdrawal symptoms are more likely if baclofen is used for long periods of time (more than a couple of months) and can occur from low or high doses. The severity of baclofen withdrawal depends on the rate at which baclofen is discontinued. Thus to minimise baclofen withdrawal symptoms the dose should be tapered down slowly when discontinuing baclofen therapy. Abrupt withdrawal is more likely to result in severe withdrawal symptoms. Acute withdrawal symptoms can be stopped by recommencing baclofen.[14]

Withdrawal symptoms may include auditory hallucinations, visual hallucinations, tactile hallucinations, delusions, confusion, agitation, delirium, disorientation, fluctuation of consciousness, insomnia, dizziness (feeling faint), nausea, inattention, memory impairments, perceptual disturbances, pruritus/itching, anxiety, depersonalization, hypertonia, hyperthermia, formal thought disorder, psychosis, mania, mood disturbances, restlessness, and behavioral disturbances, tachycardia, seizures, tremors, autonomic dysfunction, hyperpyrexia (fever), extreme muscle rigidity resembling neuroleptic malignant syndrome and rebound spasticity.[14][15]

je kunt dus met een minimale afbouw makkelijk stoppen met baclofen. hoe zit dat met phenibut dan?

Niet. Mn broer heeft er week in ziekenhuis mee gelegen, en ik had er ook stevige afkickverschijnselen door, en dat van 1gram om de 2-3 dagen. Ergste is dat ik het hem aangeraden heb om af te kicken van cannabis.

Dosering phenibut verzwijgen en dit soort gebruiksaanwijzingen is onethisch.

Ik gebruik vaak phenibut , tussen de 1-3 gram , meermaals per week.

je hebt pas afkickverschijnselen als je meer dan 3 gram per dag neemt voor langer dan 5dagen.

Ik merkte bij 1 en 2 gram geen enkel afkickverschijnsel.

Enige afkickverschijnsel die ik merkte bij 3gram en meer per dag is dat het soms dan ietsje langer duurde tegen dat ik in slaap viel.

Raad het toch wel niet aan om langer dan 1 week zonder onderbreking te nemen.

Gebruik phenibut al lang, afkickverschijnsels bij onder de 2gram zijn overrated.

Vanaf 3gram en meer per dag mag je al zeggen dat je moeilijker in slaap raakt als je het te lang na mekaar gebruikt.

Vraag mij af of er wel mensen zijn die het wel al gebruikt hebben, sommige reacties zijn echt overdreven.

Als je beetje logisch nadenkt weet je toch dat Xxl zijn research heeft gedaan en zeker geen gigantische dosissen zal gebruiken.

Ik gebruik vaak phenibut , tussen de 1-3 gram , meermaals per week.

je hebt pas afkickverschijnselen als je meer dan 3 gram per dag neemt voor langer dan 5dagen.

Ik merkte bij 1 en 2 gram geen enkel afkickverschijnsel.

Enige afkickverschijnsel die ik merkte bij 3gram en meer per dag is dat het soms dan ietsje langer duurde tegen dat ik in slaap viel.

Raad het toch wel niet aan om langer dan 1 week zonder onderbreking te nemen.

Gebruik phenibut al lang, afkickverschijnsels bij onder de 2gram zijn overrated.

Vanaf 3gram en meer per dag mag je al zeggen dat je moeilijker in slaap raakt als je het te lang na mekaar gebruikt.

Vraag mij af of er wel mensen zijn die het wel al gebruikt hebben, sommige reacties zijn echt overdreven.

Als je beetje logisch nadenkt weet je toch dat Xxl zijn research heeft gedaan en zeker geen gigantische dosissen zal gebruiken.

Met alle respect maar 1. Je heb geen idee waar je over praat en 2. Je n=1 ervaring is totaal irrelevant als er gedocumenteerde case reports zijn die je totaal tegenspreken.

Voor de objectieve lurker; neem dit dus niet serieus.

Met alle respect maar 1. Je heb geen idee waar je over praat en 2. Je n=1 ervaring is totaal irrelevant als er gedocumenteerde case reports zijn die je totaal tegenspreken.

Voor de objectieve lurker; neem dit dus niet serieus.

Moest je de moeite genomen hebben om Xxl te contacteren zou je ondekt hebben dat in relax een totaal veilige maar toch werkzame dosis zit.

Met alle respect, ik oordeel uit het geen ik voel.

Aangezien ik het al paar jaar, meerdere keren per maand, soms 3tot5 keer per week gebruik, weet ik er toch wel iets van;)

De neveneffecten beginnen pas vanaf meer dan 3gram per dag.

Als je max 1-2 gram neemt voor max 5dagen per week, zou ik niet direct beginnen panikeren.

Natuurlijk zullen de relnichten op het forum het wel beter weten, want die hebben gedocumenteerde case reports gelezen...

Net als de duizenden case reports die beweren dat HMB even effectief is als een oral only kuur...

Je moet sceptisch zijn als je case reports leest, gebruik phenibut eerst zelf, dan ontdek je dat het best meevalt, natuurlijk moet je ook niet zot doen en zomaar even 6gram gebruiken als onervaren gebruiker.

Is vragen om problemen.

Hou je aan de aanbevolen dosering en ervaar het lichte relaxerend gevoel van phenibut.

Phenibut is al jaren verkrijgbaar via

http://www.iherb.com/Primaforce-Phe...&disc=0&lc=en-US&w=phenibut&rc=4&sr=null&ic=3

en

http://www.smartpowders.com/phenibut-200mg-90-cap.html

Bestel het al jaren, nooit geen problemen mee gehad, volgens het FAVV ( telt alleen voor België) is het niet verboden om het te bestellen.

Laatst bewerkt:
Relax jongens

In

Benieuwd naar de reactie van XXL.

Terug
Naar boven