Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
dafuk

in b4 1001 creationistensites dit filmpje als "bewijs" nemen dat evolutionisten hun ideeen via brainwashing propageren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoop dat dat einde niet te lang op zich laat wachten dan.wat is het hele doel nou van dit topic? aantonen dat atheïsme de waarheid is door met negentiende eeuwse filosofische autisten aan te komen zetten en filmpjes van christenen die zich laten verleiden door zonden en zo de goede christenen in een kwaad daglicht zetten...de HERE leeft en dit topic bevestigd voor mij alleen maar dat satan vele wegen kent om ons van het enige en juiste pad te laten dwalen. Maar mij niet, want ik geloof in de HERE, ik zing, leef en ik strijd tot het einde.
Hoop dat dat einde niet te lang op zich laat wachten dan.

wat is het hele doel nou van dit topic? aantonen dat atheïsme de waarheid is door met negentiende eeuwse filosofische autisten aan te komen zetten en filmpjes van christenen die zich laten verleiden door zonden en zo de goede christenen in een kwaad daglicht zetten...de HERE leeft en dit topic bevestigd voor mij alleen maar dat satan vele wegen kent om ons van het enige en juiste pad te laten dwalen. Maar mij niet, want ik geloof in de HERE, ik zing, leef en ik strijd tot het einde.