MuscleMeat

Sticky Religie & Spiritualiteit

This reeks of quotemining. Hij zegt ons zijn interpretatie van de context, dan geeft hij de verse die zijn bewering onderstaafd. Dat kun je met alles doen.

Als atheïst moet hij beter weten dan dit, want dit lijkt op een xians apologistenvideo over evolutie of iets dergelijks.

EDIT: deze kerel blijkt ook een xian apologist te zijn :roflol:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Net een nachtmerrie van John Lennon.

Laatst bewerkt:
Link Dood

Laatst bewerkt:
ja ik heb een hekel aan die westboro church, denken ook dat die paar 100 leden de enige zijn die naar de hemel gaan en mensen zo kwetsen met die demos...ik ga der christenen gewoon door haten terwijl ik zelf ook wel geloof, tis geen eens een sekte maar gewoon een grote retardfamily

Ze zijn zelfs niet met honderd, eerder de helft (of minder). Waarvan veel familie (Phelps) of aangetrouwd zijn. Doordat ze zo paranoia zijn laten ze zelden iemand nieuw toe.

morgen naar de pinksterkerk in Amsterdam ZO, verwacht iets als dit, de vorige pinksterkerk waar ik 2 weken terug was was mij iets te wit

Link Dood

Laatst bewerkt:
i'm catholic :)

Link Dood

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
wat is het hele doel nou van dit topic? aantonen dat atheïsme de waarheid is door met negentiende eeuwse filosofische autisten aan te komen zetten en filmpjes van christenen die zich laten verleiden door zonden en zo de goede christenen in een kwaad daglicht zetten...de HERE leeft en dit topic bevestigd voor mij alleen maar dat satan vele wegen kent om ons van het enige en juiste pad te laten dwalen. Maar mij niet, want ik geloof in de HERE, ik zing, leef en ik strijd tot het einde.

Je bent ook katholiek?

wat is het hele doel nou van dit topic? aantonen dat atheïsme de waarheid is door met negentiende eeuwse filosofische autisten aan te komen zetten en filmpjes van christenen die zich laten verleiden door zonden en zo de goede christenen in een kwaad daglicht zetten...de HERE leeft en dit topic bevestigd voor mij alleen maar dat satan vele wegen kent om ons van het enige en juiste pad te laten dwalen. Maar mij niet, want ik geloof in de HERE, ik zing, leef en ik strijd tot het einde.
Hoop dat dat einde niet te lang op zich laat wachten dan.

Momenteel dit debat aan het kijken, best interessant voor de liefhebbers;

.

Laatst bewerkt:

Goeie ad hominem van die autisten. Ik hoor graag waarom Satan hier achter zit. Of is dat omdat hij de vader van alle leugens is en zo goed kan manipuleren dat je door logische beredenering nooit kan nagaan of een argument waar is? Mooie cirkelredenering.

Hoe weet je eigenlijk dat god niet in feite satan is, die de mensheid met een verhaaltje over zijn zogenaamde zoon die aan het kruis genageld is om voor onze zonden te sterven, gemanipuleerd heeft?

Ik hoor graag hoe je hier over denkt. Groetjes, Satan

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven