MuscleMeat

Sticky Religie & Spiritualiteit

wat is het hele doel nou van dit topic? aantonen dat atheïsme de waarheid is door met negentiende eeuwse filosofische autisten aan te komen zetten en filmpjes van christenen die zich laten verleiden door zonden en zo de goede christenen in een kwaad daglicht zetten...de HERE leeft en dit topic bevestigd voor mij alleen maar dat satan vele wegen kent om ons van het enige en juiste pad te laten dwalen. Maar mij niet, want ik geloof in de HERE, ik zing, leef en ik strijd tot het einde.

atheisme claimt niks, dus dat heeft niets met een waarheid te maken, net zoals "niet-voetballen" niet de leukste sport kan zijn:roflol:

Doei maar weer Hete Laptop, gaat weer nergens over.

• Topic Starter Topic Starter
jij gaat sowieso naar de hel en je weet wel waarom:)

b58873da143a4a262095f36b208aca93.gif

Pas was Jezus opgestaan in Australië? Nu zit 'ie weer in Rusland.

die gasten van het passage-proces Jesse Remmers en Peter La Serpe (allebei hitmen) waren ook scientology aanhangers, tenminste volgens hunzelf dan.

Laatst bewerkt:

Slechts vijf nieuwe priesterkandidaten in Vlaanderen

In Vlaanderen starten slechts vijf nieuwe kandidaten met de priesteropleiding. Het bisdom Brugge en het aartsbisdom Mechelen-Brussel hebben elk twee kandidaten, het bisdom Antwerpen één, de bisdommen Gent en Hasselt geen. Momenteel zijn 21 Vlaamse seminaristen in opleiding.

Inmiddels is het een topprioriteit voor aartsbisschop Léonard om nieuwe priesterkandidaten in het buitenland te werven die na hun wijding in het aartsbisdom werkzaam zullen zijn. De meeste Vlaamse bisdommen zien de inschakeling van buitenlandse priesters evenwel niet zitten.

Bron

dancing.gif

Terug
Naar boven