ik moet geen argument leveren als jij claims maakt zonder enige onderbouwing
Hoe kom ik onderbouwen dat ik erken dat ik het leven niet kan plaatsen?

Als jij wel denkt het allemaal te weten zou ik dat erg arrogant vinden.
eigen ervaring/intuitie is zowat de slechtste vorm van kennisvergaring. The power of suggestion alleen al kan veel mensen ALLES doen geloven.
Ook daarom probeer ik me zo voorzichtig mogelijk uit te drukken en benadruk ik dat ik het niet weet...
iemand die buitengewone claims maakt zonder een onderbouwing te leveren uitlachen is niet kortzichtig

(ik zei nergens dat het niet kan, ik impliceerde met die pic dat het retarded is om te geloven dat het zo is, zonder enig bewijs)
Zelf iets niet weten en dan een andere mogelijkheid uitlachen is enorm kortzichtig.
maar ik vind het helemaal niet zo gek en je moet me ook niet verkeerd begrijpen.
Ik neig naar die overtuiging, dat is heel wat anders zeggen dan van "Zo is het en niet anders"
jij zal ook overtuigingen in je leven hebben zonder dat deze op elk vlak met argumenten zijn dichtgetimmerd.
daar bedoelde hij niet mee dat je zomaar van alles moet aannemen voor waar wat jij persoonlijk leuk vindt klinken/voelen
Ik ben blij dat je de quote begrijpt.
Nu nog begrijpen wat ik bedoel en we kunnen deze onzinnige discussie beeindigen.
soort verbastering
dit
Echt geen zin die hele pagina te lezen, want jou kennende duurt deze discussie nog wel een week.
edit: getuigt overigens van enorme arrogantie

Jij bent niet speciaal, IEMAND moest in deze tijd leven, en wij zijn de personen die nu leven. Als wij er niet waren was het iemand anders en stonden zij voor de exact zelfde toevalligheid
Dat zou zeker kunnen, net zo goed als dat het zou kunnen dat we wel meerdere levens hebben
En hoezo speciaal, denk dat dit voor iedereen geld hoor, en zeker niet speciaal voor mij.
edit2: en denk je niet dat de mensen die in de tijd van de agrarische en de industriële revolutie geboren waren niet exact hetzelfde dachten?
Is het daarom een mindere vraag, waarom ik juist nu leven ervaar?
en dat baseer je allemaal op...?
Dat alles opgebouwd is uit energie.
Ik denk dat de geest of dergelijk dat bij 1 brengt en dus iets creëert, maar zoals ik al zei kan het nog niet goed plaatsen of verwoorden.
Ook heb ik bepaalde ervaringen, maar zie het nut niet deze met DBB te lezen.
---------- Toegevoegd om 14:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------
Edit: Angelus heb geen gehoefte aan vele van A4 formaat discussies met jou die nergens toe leiden, als je je kop houd of het minder lang dradig maakt krijg je karma.