Fitness Seller

Sticky Religie & Spiritualiteit

meh, ik zou ook makkelijk multimiljonair kunnen worden met mijn capaciteiten maar ik settel ook voor zo'n 30k per jaar :)
daar gaat het niet om, het gaat erom dat je moet kunnen toegeven dat geluk (gedeeltelijk) altijd voort stroomt uit materieel comfort

daar gaat het niet om, het gaat erom dat je moet kunnen toegeven dat geluk (gedeeltelijk) altijd voort stroomt uit materieel comfort

klopt, maar je zegt dat een dak boven hoofd en uitkering niet voldoende kan zijn, en daar ben ik het niet mee eens. (wel met het deel dat corleoné toevallig zo iemand is die met zn kop in het zand leeft)

meh, ik zou ook makkelijk multimiljonair kunnen worden met mijn capaciteiten maar ik settel ook voor zo'n 30k per jaar :)

Nee poes, dat kan jij niet.
Jij mist de intrinsieke motivatie die nodig is om dat te bewerkstelligen.

Het is 'settle' trouwens :)

• Like
Waarderingen: mat
b*ch please, jij bent al ongelukkig als je gedwongen wordt je in een drukke situatie te bevinden:roflol:

Niet ongelukkig, hoogstens wat gespannen als ik soms de rust, mezelf niet kan voelen.

&

http://www.youtube.com/watch?v=YDFnWzgq9aI

dat kan je wel makkelijk vertellen zo met een dak boven je hoofd en eten wanneer je wil. als jij dakloos in een derde wereldland zou leven zou je ook ongelukkig zijn. sommige mensen stellen voor deze "oppervlakkige zaken" echter hogere eisen dan een zolderkamer en een uitkering
en degene die dat niet doen relativeren dit adhv zweverigheid zodat zij zich niet slecht over zichzelf voelen

Mss beseffen ze gewoon, weten ze diep vanbinnen dat het hen in essentie niet gelukkiger zal maken. Enkel als je denkt aan die zaken krijg je even een gelukkig gevoel.. Je moet er zoiezo altijd aan denken. Als je een luxueus huis hebt ofzo, enkel als je denkt aan je huis heb je een gelukkig gevoel, als de gedachte er niet is, is er geen huis.

En een dak boven je hoofd, eten en drinken zijn basisbehoeften, heb je zoiezo nodig voor je geluk.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

"hoe veel jaar sta je ondertussen al droog? en ben je niet bang dat je door je huidige situatie misschien nooit meer aan (onbetaalde) coïtus zal geraken. Maar blijkbaar stoort dit je niet meer en ben je echt zo afgestompt geraakt.
Tis toch geschift dat net jij van potentiele partners een verheven karakter gaat eigen terwijl jezelf in een situatie zit die ALLE vrouwen als afstotelijk beschouwen.
werkloos, thuiswonend als late twintiger, geen echte doelen meer in het leven dan lauwe popfilosofie te lezen en te mediteren op je bed, licht obese, aspergersyndroom, erbarmelijke hygienische manieren, ...
Het moet van twee kanten komen he, op dit moment zou je al mogen hopen dat er uberhaupt iemand enige coïtusuele aantrekking tot jou zou kunnen voelen.

Ik observeer je al zo lang Corleone, dat ik ondertussen een extreem medelijden met je voel. Het wordt dringend tijd dat jejezelf eens opborstelt en eens echt gaat inzien hoe je je leven aan het vergooien bent. Ik zeg dit niet om de kl***zak uit te hangen, maar ik durff er serieus wat geld op te verwedden dat je tussen nu en vijf jaar ergens opgeknoopt in een traphal bengelt (in het ouderlijk huis, of in een ipsychiatrische intstelling) wanneer je niet verandert." - Silentio

:roflol::roflol::roflol:

Volgens mij heb ik een déja-vu, of hoe je dat ook noemt.

---------- Toegevoegd om 21:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Dat zou jij beter toepassen, alsook niet altijd alles verkeerd interpreteren wat hun verkondigen. :no:

Wat interpreteer ik dan wel verkeerd?

klopt, maar je zegt dat een dak boven hoofd en uitkering niet voldoende kan zijn, en daar ben ik het niet mee eens. (wel met het deel dat corleoné toevallig zo iemand is die met zn kop in het zand leeft)

Imo zijn het mensen die niet willen inzien dat er geen persoon in hen aanwezig is die hun kop in het zand steken.

Ik citeer Friedrich:

"Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions (to be) destroyed."

Mensen lopen bewust weg van de leegte, zijn bang van de leegte.

https://www.youtube.com/watch?v=JVhrEhiH60w

De grote vraag is niet wat je verkeerd interpreteert, maar of je dit kan?

6fmdc8.gif
Ik dacht het niet!

:roflol:

zolang er geen bloed meer in de hersenen stroomt houd alles op.
je leven, je fantasie, alles.
je word niet herboren, je komt niet in een andere dimensie, je komt niet in hemel of hel.
je krijgt geen maagden. niks nada noppes. je rot gewoon weg en komt never nooit meer terug.
dus geniet van dit leven, doe geen gekke dingen zoals geloven in sprookjes, zonde van je leven.

je word niet herboren, je komt niet in een andere dimensie, je komt niet in hemel of hel.
je krijgt geen maagden. niks nada noppes. je rot gewoon weg en komt never nooit meer terug.
dus geniet van dit leven, doe geen gekke dingen zoals geloven in sprookjes, zonde van je leven.

Wijste post van op DBB sinds jaren. To the point, en 100 % correct.

Wat vind jij bijv. van het gospel van Mister10?

TNB 14:10-20
Oh Mister10, who stays safe and natty,
Blessed are thy true natural biceps and triceps,
Blessed are thy true natural reps and sets,
Give us our daily true natural foodstuffs,
As we hope to approach thy gains,
And obviate us from any other path,
Than the true natural path,
As the improper way of life with juice,
Will destroy and misguide us,
Wheymen.

all praise due to the natty gains of mister10 dedicated to greatness and strength.

bismillah tanasubnah

in b4 cryogenic freezing vh brein en reawakening over x jaar.

all praise due to the natty gains of mister10 dedicated to greatness and strength.

bismillah tanasubnah
The path of the true natural is beset on all sides by the inequities of the haters and the tyranny of juicing men.
Blessed is he who, in the name of squats and gains, shepherds the weak through the valley of the juicing men, for he is truly his brother's keeper and the bringer of true natural gains.
And I will strike down upon thee with great weight and furious reps those who attempt to ridicule and shame my true natural brothers.
And you will know I am Mister10 when I lay my vengeance upon you.
Bismister10'ah.

Corleone,

De stilte opzoeken zit hem in jezelf, niet in je omgeving.
Dat jij je omgeving ontvlucht bewijst dat jij totaal geen stilte of rust in jezelf hebt.
Anders zou je namelijk het leven totaal willen ervaren met alle verlangens die je hebt terwijl je goed met allerlei situaties om kunt gaan.
Het doel van het leven blijft totaal leven en dus het leven ervaren.
En dat ervaren van leven doe je terwijl je je zo prettig mogelijk voelt.

Vind hem persoonlijk erg goed, duidelijk zonder bullshit.

http://www.youtube.com/watch?v=wNThLR8GJzY

b*ch please, jij bent al ongelukkig als je gedwongen wordt je in een drukke situatie te bevinden:roflol:

Dit dus.
Waar corleone zich mee bezig houd heeft wel nut, zoals bewustzijn vergroten en stilte opzoeken (bullshit uit je leven even vergeten)
Alleen heeft corleone er niks van begrepen.
Denkt vanuit angst en zo beredeneert hij alles en dan kom je altijd tot verkeerde conclusies als dat je drijfsfeer is.
Vluchten is zijn confortzone en dat is volgens hem de stilte. :rolleyes:

Niet ongelukkig, hoogstens wat gespannen als ik soms de rust, mezelf niet kan voelen.

Laten we eerlijk zijn, je schijt in je broek voor het gene dat "leven" heet.
Bedoel ik niet kwetsend, maar probeer de dingen wel in realiteit te zien.

Corleone,

De stilte opzoeken zit hem in jezelf, niet in je omgeving.
Dat jij je omgeving ontvlucht bewijst dat jij totaal geen stilte of rust in jezelf hebt.
Anders zou je namelijk het leven totaal willen ervaren met alle verlangens die je hebt terwijl je goed met allerlei situaties om kunt gaan.
Het doel van het leven blijft totaal leven en dus het leven ervaren.
En dat ervaren van leven doe je terwijl je je zo prettig mogelijk voelt.

Vind hem persoonlijk erg goed, duidelijk zonder bullshit.

http://www.youtube.com/watch?v=wNThLR8GJzY

Dit dus.
Waar corleone zich mee bezig houd heeft wel nut, zoals bewustzijn vergroten en stilte opzoeken (bullshit uit je leven even vergeten)
Alleen heeft corleone er niks van begrepen.
Denkt vanuit angst en zo beredeneert hij alles en dan kom je altijd tot verkeerde conclusies als dat je drijfsfeer is.
Vluchten is zijn confortzone en dat is volgens hem de stilte. :rolleyes:

Laten we eerlijk zijn, je schijt in je broek voor het gene dat "leven" heet.
Bedoel ik niet kwetsend, maar probeer de dingen wel in realiteit te zien.

Zal morgen eens kijken.

& Ik werk in een winkel waar het soms erg druk kan zijn, en lukt perfect, alleen aan de kassa zitten als het druk is zou mss wat moeilijker zijn. Maar dankzij spiritualiteit kan ik nu zonder angst in die winkel m'n werk doen en zo, nuchter een druk café of discotheek binnenstappen..

& De stilte in jezelf is identiek aan de stilte van de omgeving. Enkel via jouw gedachten kan je je bewust zijn van de omgeving, dus de stilte van de omgeving is identiek aan de stilte in jezelf. De leegte/stilte/rust van de omgeving of in jezelf.. er is wat mij betreft geen verschil.

Dit is trouwens ook een goede video, ga mss eens zijn boek I Am That aanschaffen, is alleen vrij prijzig.
http://www.bol.com/nl/p/ik-ben-zijn...M-slot-opn1-mhp_B1_product_1_1001004002130778

https://www.youtube.com/watch?v=1G7d526eB5A

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga dat boek voor je kopen.

Om je ermee op de kop te slaan!

Zal morgen eens kijken.

& Ik werk in een winkel waar het soms erg druk kan zijn, en lukt perfect, alleen aan de kassa zitten als het druk is zou mss wat moeilijker zijn. Maar dankzij spiritualiteit kan ik nu zonder angst in die winkel m'n werk doen en zo, nuchter een druk café of discotheek binnenstappen..

& De stilte in jezelf is identiek aan de stilte van de omgeving. Enkel via jouw gedachten kan je je bewust zijn van de omgeving, dus de stilte van de omgeving is identiek aan de stilte in jezelf. De leegte/stilte/rust van de omgeving of in jezelf.. er is wat mij betreft geen verschil.

Dit is trouwens ook een goede video, ga mss eens zijn boek I Am That aanschaffen, is alleen vrij prijzig.
http://www.bol.com/nl/p/ik-ben-zijn...M-slot-opn1-mhp_B1_product_1_1001004002130778

http://www.youtube.com/watch?v=1G7d526eB5A

Dat is goed, dat je er veel door bereikt hebt.
Maar heb bij jou wel de indruk dat je nog je vluchtgedrag rechtvaardigd door misplaatste spiritualiteit.
En daar draaien deze discussies ook om...
Het klopt niet dat je ouders zorgen dat jij een warme maaltijd hebt of je niet in staat bent volledig te werken of dat je succes als negatief beoordeeld.
Jij komt als een erg beperkt persoon over en dat geeft niet als je er aan werkt, maar rechtvaardig geen onzin, blijf wel in de realiteit.
Gevoel van verantwoordelijkheid is namelijk ook belangrijk in spiritualiteit.

Omgeving bedoel ik situatie mee die niet of nauwelijks hoeft te bepalen hoe je je voelt.
Dat zijn wel 2 gescheiden dingen, de situatie en hoe je je er bij voelt en drukke situaties lijk jij eng te vinden.

Filmpje vind ik goed, Sadhguru zegt ook dat soort dingen.

Terug
Naar boven