Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

religie is een beweging voor mensen die geestelijk de weg kwijt (willen) zijn.
Je slaat de spijker helemaal op zijn kop. Dat is juist de reden waarom religie is ontstaan. Hoe houd je het makkelijkst controle over een grote groep mensen? Door ze bang te maken. Mensen zijn net schapen en het merendeel is überhaupt te achterlijk om voor zich zelf te denken.
Nieuwe generaties worden geïndoctrineerd door hun ouders en hoppa, je hoeft r niks meer aan te doen. Het is niet alleen goedkoper dan politie of leger, hell, het levert zelfs geld op. Het maakt niet uit hoe arm een land, stad of dorp wel niet was, de kerk was altijd welvarend.
. Na een half jaar komen ze jankend terug op hun idee om de Sharia in te voeren.Vind hem trouwens erg onbekwaam als leider, Abu Imran van sharia4belgium moet tenminste niet iedere 5 seconden naar z'n briefje kijken
Check t filmpje op 04:30. Een blanke Hollander komt r iets van zeggen en wordt meteen opgepakt door undercover politie. Dat terwijl meneer de haatbaard 10 seconden daarvoor nog zegt dat Wilders hetzelfde lot zal ondergaan als Theo van Gogh.http://www.youtube.com/watch?v=_9e2vnQgrl0
Dit is toch gewoon zielig? En sorry dat ik het zeg, maar zo iemand zijn plaats is eerder in een psychiatrische instelling vind ik
Ja geniaal toch?
Tom Cruise: "When you're a Scientologist, and you drive by an accident, you know you have to do something about it, because you know you're the only one who can really help...".
Hoe hard zou het zijn als je gewoon daadwerkelijk een religie verzint en mensen gaan er ook gewoon echt helemaal in op. Dat je gewoon opeens 1miljoen aanhangers hebt en zij jou aanbidden als hun profeet.
Het zou helemaal grappig zijn als je dan na een paar jaar als je dik multimiljonair bent, zegt dat je het allemaal uit je duim hebt gezogen, er natuurlijk helemaal geen onzichtbaar goddelijk wezen in de wolken chilld en dat hun net zoals de meeste gelovigen gewoon achterlijk zijn.
Jup, ignorance is bliss.Haha , ook al zou je dan zelf als profeet zeggen dat het allemaal verzonnen is toch zouden er mensen zijn die nog steeds erin zouden geloven. Delusonial geloof die voorkomt uit angst en het niet kunnen controleren van de wereld rondom. Het geeft ook gemakkelijke antwoorden die ze sust , bijna zoals je een huilende baby z'n fopspeen geeft.
Misschien is er nog plaats over voor jouw, kunnen ze je ook meteen even helpen.
Nee ik vind jou niet normaal dat is wat ik probeer te zeggen.