Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die Alan lijkt me ook wel een chille, verlichte gozer.
Hoe heet hij?Die Alan lijkt me ook wel een chille, verlichte gozer.
Schattig filmke heb je toegevoegd aan je yt playlist, Hens
Plannen?Hoe heet hij?

Dat dacht ik jaren geleden ook toen ik voor het eerst een van zn speeches hoorde. Na wat verder opzoekwerk bleek dat hij een alcoholieker was en ook nog eens zijn vrouw bedroog.
Dat dacht ik jaren geleden ook toen ik voor het eerst een van zn speeches hoorde. Na wat verder opzoekwerk bleek dat hij een alcoholieker was en ook nog eens zijn vrouw bedroog.
Cor, iedere man wil zich elke 45 minuten laten ppen. Ik geef hem groot gelijk en zet die oosterse lui niet zo op een voetstuk.Hmm, ahzo, thx, wist ik niet. Ben btw ook wel wat teleurgesteld in Osho, die zich blijkbaar elke 45 minuten liet ppen en aan het lachgas zat.
Cor, iedere man wil zich elke 45 minuten laten ppen. Ik geef hem groot gelijk en zet die oosterse lui niet zo op een voetstuk.
, ok ja, mss wel. so close"God is geen tovenaar": paus Franciscus accepteert evolutietheorie
Volgens paus Franciscus zijn de evolutie- en de bigbangtheorie helemaal niet onverzoenbaar met het katholieke geloof. Beide wetenschappelijke theorieën vereisen zelfs het bestaan van een God, zegt hij.
"De oerknal spreekt de tussenkomst van een schepper helemaal niet tegen", zei paus Fransiscus gisteren in een toespraak voor de Pauselijke Academie van Wetenschappen in het Vaticaan. Daar werd een buste van de vorige paus, Benedictus XVI, ingehuldigd. Volgens Franciscus vereist de bigbangtheorie het bestaan van zo'n schepper zelfs, want "de wereld is niet uit chaos ontstaan".
Het scheppingsverhaal in de bijbel kan ons een verkeerd beeld van God geven, waarschuwde de paus. Hij benadrukte dat de schepper geen "tovenaar met een toverstok" is, maar "een opperste wezen dat creëert uit liefde".
Ook de evolutietheorie valt volgens Fransciscus perfect te rijmen met het bestaan van God. "Evolutie in de natuur botst niet met het creationisme. Levende wezens kunnen niet evolueren als ze niet eerst geschapen werden."
demorgen.be
Het scheppingsverhaal in de bijbel kan ons een verkeerd beeld van God geven, waarschuwde de paus. Hij benadrukte dat de schepper geen "tovenaar met een toverstok" is, maar "een opperste wezen dat creëert uit liefde".

Pedofiele priester mag mis weer leiden
Een West-Vlaamse priester die veroordeeld is voor aanranding van een minderjarige, mag weer aan de slag. Dat heeft de bisschop van Brugge beslist. In Middelkerke krijgt de man drie kerken onder zijn hoede. Daardoor kan hij ook opnieuw werken met minderjarigen. Er is veel verontwaardiging over het feit dat de priester weer aan het werk kan. In 2008 was hij schuldig bevonden aan aanranding. De man had in de tijd dat hij priester-leraar was een 17-jarige leerling bepoteld. Hij zou de jongen ook dronken gevoerd hebben.
wat een gore bende is de kerk tochHij moest opstappen als leraar maar werd tot ieders verbazing als hulppriester in Beernem aangesteld, waar hij tegen alle gerechtelijke voorwaarden in catecheseles gaf aan 12-jarigen.
Zijn goede vriend en intussen wegens pedofilie ontslagen Brugse bisschop Roger Vangheluwe, die later door Flamez geholpen werd tijdens zijn vlucht uit de abdij van Westvleteren, liet dat oogluikend toe.
Tot de man zich opnieuw in de schijnwerper werkte met een Netlog-schandaal. De geestelijke zocht contact met een tiener via de sociaalnetwerksite, een 13-jarige jongen uit zijn parochie. Onder druk van het Brugse bisdom moest Flamez onmiddellijk ontslag nemen uit zijn pastorale functies. Hij werd geparkeerd op een administratieve functie binnen het bisdom, met behoud van loon.
Kan je niet gewoon je punt posten i.p.v. die gare plaatjes?

Nee koekoeksjong, met wat plaatjes te posten weet ik niet wat je wil zeggen.
Je punt komt o.a. voorbij in de, eerder ludieke, documentaire Religulous.
http://www.youtube.com/watch?v=89hIRek8o7c