MuscleMeat

Sticky Religie & Spiritualiteit

Als je je als 17 jarige door een man in een jurk laat aanranden dan verdien je het of vond je het lekker.
Ik ga eerst even checken bij Hell of dit een sarcastische post is.

Echt sick dat de kerk gewoon negeert dat die Flamez geen contact met minderjarigen meer mocht hebben. En dat terwijl ze net hun nieuwe 'misbruikbeleid' hebben waarin de kerk duidelijk zegt dat ze daders niet meer met kinderen laten werken... Drie kwart van de daders van sgg hervalt. Dit is gewoon de kat bij de melk zetten. Even wachten tot de storm voorbij is en dan weer lekker verder doen alsof er niets gebeurd is.

Geloof er ook geen hol van dat dit het enige 'feit' zou zijn dat hij pleegde. Meestal lopen ze maar na een tijdje tegen de lamp.

De gelijkenissen tussen Horus en Jezus.

@ 54:40

Jep een verhaaltje wat telkens een beetje wordt aangepast en je hebt weer een nieuwe ''messiah''.:roflol:
Jesus en al die andere voor hem representeren het verhaal van de zon, that's it, basic astrotheologie.

Btw ik kan die Bill Maher echt niet uitstaan, totaal geen respect voor die vent.

• Topic Starter Topic Starter
Ben er ook geen fan van, maar zijn documentaire is wel geslaagd.

sun,moon,jupitor.jpg

---------- Toegevoegd 2 November 2014 om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst 1 November 2014 om 14:27 ----------

Nee koekoeksjong, met wat plaatjes te posten weet ik niet wat je wil zeggen.

Je punt komt o.a. voorbij in de, eerder ludieke, documentaire Religulous.
http://www.youtube.com/watch?v=89hIRek8o7c

Wat een subjectieve kut docu, partij geknip en geplak, om gelovige ''gekkies'' lekker uit te lachen en dan heel ''intelligent'' gaan praten met een wetenschapper of iemand die wel voldoet aan zijn realiteitsbeeld.
Die Bill voelt zich echt verheven boven alles en iedereen, wat een walgelijke vent.

Laatst bewerkt:
subjectief*

Relax, het is entertainment.

Nee koekoeksjong, met wat plaatjes te posten weet ik niet wat je wil zeggen.

Je punt komt o.a. voorbij in de, eerder ludieke, documentaire Religulous.
http://www.youtube.com/watch?v=89hIRek8o7c

goedkope rommel, de helft is verkeerd.

---------- Toegevoegd om 09:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:20 ----------

https://www.youtube.com/watch?v=vjtWLU9t0gs

High school dropout acteur uit Bold and the Beautiful vs Phd in philosophy. Acteur wint.

Het is eens wat anders dan Dawkins die beweert dat Hilter Rooms-Katholiek was.

:trollface:

Dawkins is een idioot buiten zijn vakgebied. De enige manier dat Hitler Rooms-Katholiek is, is als je Rooms-katholiek als teringflexibel beschouwd. Dat was het in principe ook, alleen niet op Hitlers manier.

Ik ben van mening geworden dat er niet zoiets als "true scotsman" in religie bestaat omdat gestandaardizeerde religie hoogstens tijdelijk is.

Hitler was een Saturnalist, om het zo maar te noemen.

Het kabinet organiseert aanstaande donderdag een bijeenkomst in de Ridderzaal met vertegenwoordigers van diverse religieuze en niet-religieuze organisaties. Aanleiding zijn de toegenomen spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen in ons land.
De bijeenkomst heeft de naam Ridderzaaldialoog gekregen. Leden van verschillende Joodse, islamitische, christelijke en andere religieuze organisaties zijn uitgenodigd. Ook komen er tientallen jongeren met verschillende achtergronden een aantal burgemeesters.
Niet welkom
Namens het kabinet zullen minister Asscher en minister Opstelten aanwezig zijn. De bijeenkomst is besloten, de pers is niet welkom.
Minister Asscher, die het initiatief heeft genomen, wil onderzoeken wat een ieder kan doen om de spanningen in de samenleving te verminderen. Na afloop van de bijeenkomst zal hij een toelichting geven over de uitkomsten.

:fuu:
Waarom word ik nooit uitgenodigd voor zoiets.

Ik zie ook Peter Poppoff, de grote oplichter die ontmaskerd is door James Randy. Iets recenter hadden we in Nederland die Robbert van den Broeke in dat programma van Irene Moors. En nu is het natuurlijk die Derek Ogilvie waar veel mensen in geloven. Zelfs mijn eigen vader die altijd bekend stond als ongelovige Thomas, denkt dat wat die vent doet in shows echt is. Ik zeg hem dat het gewoon trucs zijn die er overtuigend kunnen uitzien op tv. Het is wel heel bezwaarlijk dat die gast met gevoelens van mensen speelt.

Terug
Naar boven