XXL Nutrition

Sticky Religie & Spiritualiteit

Zo zonde :treuren:

Voor iedereen die nog steeds in de door afvalligen, ketters en Monty Python in het leven geroepen zwarte mythe van de Inquisitie gelooft, hierbij wat cijfers:

Was het niet ook dat ze in het proces vóór eventuele sentencing een werkwijze hanteerden die als onprettig kon worden ervaren?

Was het niet ook dat ze in het proces vóór eventuele sentencing een werkwijze hanteerden die als onprettig kon worden ervaren?
Dat is lastig te zeggen:
1. Is het waar, of is het het verhaal van protestanten;
2. Onprettig volgens onze maatstaven of die van toen;
3. In het algemeen werden mensen liever voor een geestelijke dan een wereldse rechtbank berecht.

2. Onprettig volgens onze maatstaven of die van toen;
Mwoah ik denk beiden wel :roflol:

1689373582254.png

Hangt er ook van af wat je gewend bent natuurlijk, voor sommigen is dat toch maar een spannende zaterdagavond.

Mwoah ik denk beiden wel :roflol:

1689373582254.png

Hangt er ook van af wat je gewend bent natuurlijk, voor sommigen is dat toch maar een spannende zaterdagavond.
Dat is een random plaatje zonder context.

Wat ik bedoelde is dat martelen een standaardpraktijk was. Dat was vroeger niet bijzonder, dat was de norm.

and the beauty of the warrior also reflected the inner virtue of the man,
because only through living rightly and being blessed by the gods could one achieve the physical ideal
😍

Al net zo'n hoax als de Inquisitie.

Een held, heb ik in het echt gezien en kort gesproken. Opklik voor foto.

Bijbel als "identity marker": bijbelse waarden minder sterk bij bijbel-fans.

"Vikings and Native Americans dance in unity"

Dat zal een tijdje geleden zijn, als het uberhaupt ooit eerder heeft plaatsgevonden :thinking:

"Vikings and Native Americans dance in unity"

Dat zal een tijdje geleden zijn, als het uberhaupt ooit eerder heeft plaatsgevonden :thinking:

Zo lang geleden was dat niet, deze zomer gezien op Lowlands. In ieder geval de vikingen waren er.

Terug
Naar boven