AndroidHealthClinic

Rice & Protein in de cutt

The Son

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
95kg
Vetpercentage
23%
Afgelopen week heb ik Rice & Proteine overgenomen 2 emmers van 2,5 kilo. Het leek me eigenlijk wel ideaal voor in de cutt, omdat dit 100 procent zilvervliesrijst is 6 soorten whey eraan toegevoegd. Jullie mening graag hierover, kan ik het gebruiken in de cutt en op welk moment?:D

Afgelopen week heb ik Rice & Proteine overgenomen 2 emmers van 2,5 kilo. Het leek me eigenlijk wel ideaal voor in de cutt, omdat dit 100 procent zilvervliesrijst is 6 soorten whey eraan toegevoegd. Jullie mening graag hierover, kan ik het gebruiken in de cutt en op welk moment?:D
Je kan het best gebruiken hoor, ik zou het rond je trainingen gebruiken.

heb je het al gehad? bedoel een shakie dus :D hoe smaakt het..? is het dik spul om weg te drinken of niet?

Ik gebruik het nu in de bulk en ondanks dat ik nog veel slechte zooi eet in het weekend ben ik een paar% gezakt. Met de samenstelling zou je het gewoon in je cut kunnen gebruiken als je hierdoor niet meer kalorien of koolhydraten binnenkrijgt dan je dieet toelaat.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

heb je het al gehad? bedoel een shakie dus :D hoe smaakt het..? is het dik spul om weg te drinken of niet?

Smaakt helemaal super! De choco is de lekkerste shake die ik heb gehad qua eiwitten of gainers. Je moet alleen wel een paar keer tussendoor schudden om het zo goed mogelijk te laten oplossen.

Nam het in de cut na me training, vond de smaak iets minder omdat het een beetje korrelig bleef door de rijst

• Topic Starter Topic Starter
Smaak is met water en melk goed te doen hoor. alleen je zult moeten wennen aan de stukjes in de shake.

Van de zomer gecut met dit spul omdat ik druk bezig was met werk en weinig vast voedsel kon nuttigen.

Zag er toch weer toppie uit mede dankzij r&p en een hoop cardio.

Gr

• Like
Waarderingen: verb
heb niet zon problemen met die stukjes erin denk ik .. heb normaal de gainer van sportfood die zit ook bomvol vlokken:)

Terug
Naar boven