- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Riggard's log
hallo,
aanschouw hier mijn eerste log.
ik ga beginnen met een hst Schema en heb inmiddels een schema opgesteld mijn 5,10,15 rm's opgemeten.
ik zit op het moment in mijn deconditioneringsweekje en eet deze week even op onderhoud en doe wat cardio.
als ik dan met mijn schema ga beginnen ga ik bulken rond de 3700 en 4000 kcal, een voedingsschema heb ik niet, ik bereken gewoon elke dag wat ik eet en ga eten, dat vind ik wat handiger aangezien ik nooit op vaste tijden eet.
kt doe ik thuis en cardio in de sportschool. ik train 3x in de week kracht en cardio wanneer het me uitkomt
stats 29-8-2006:
17 jaar
+/- 77 kilo
ong. 12% bf
1.88
mijn schema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik hou jullie op de hoogte.
Groeten Richard
hallo,
aanschouw hier mijn eerste log.
ik ga beginnen met een hst Schema en heb inmiddels een schema opgesteld mijn 5,10,15 rm's opgemeten.
ik zit op het moment in mijn deconditioneringsweekje en eet deze week even op onderhoud en doe wat cardio.
als ik dan met mijn schema ga beginnen ga ik bulken rond de 3700 en 4000 kcal, een voedingsschema heb ik niet, ik bereken gewoon elke dag wat ik eet en ga eten, dat vind ik wat handiger aangezien ik nooit op vaste tijden eet.
kt doe ik thuis en cardio in de sportschool. ik train 3x in de week kracht en cardio wanneer het me uitkomt
stats 29-8-2006:
17 jaar
+/- 77 kilo
ong. 12% bf
1.88
mijn schema:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik hou jullie op de hoogte.
Groeten Richard

.
) en ze hebben ook meer definitie, dit is niet helemaal te danken aan hst denk ik maar ook aan het feit dat ik pas een korte tijd m'n benen echt goed train en squat, maar ik wil zo snel mogelijk deze achterstand inhalen.
, heb vandaag ook rug getraind ging ook zeer lekker