Fitness Seller

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted)

Bezoekers in dit topic

wat gebeurde er met z'n rechterarm?
Heeft hij zichzelf geblesseerd?
 
Wat een anticlimax. Gelukkig hebben we ufc 206 nog, maar dat is voor morgenochtend. Enige positieve is dat Badr niet gewonnen heeft, maar je kan dit moeilijk een overwinning voor Rico noemen.
 
6800 gasten in dat andere topic over hari. Kan er niet eens in komen. Nog nooit gezien :lol:
 
dat topic rankt bovenaan in google.

fuckers overbelasten de site.
 
Het was weer typisch dit...

Rico vol respect. Badr loopt weer te haten. Marokkanen in de ring...
Wat heb jij dat knap gegeneraliseerd! Van Badr was het wel te verwachten ja, maar dan zeg je: 'Badr in de ring...'.
 
Het was weer typisch dit...

Rico vol respect. Badr loopt weer te haten. Marokkanen in de ring...
Badr is tuig, vuur is warm, water is nat, gras.. je weet wel.

Verder vond ik het een teleurstellend programma, al met al: twee (begrijpelijk) al vermoeide dames, daarna twee dikkerdjes die wat in de lucht mepten om vervolgens de rest van de ronde uit te hijgen, toen wel een leuke partij met de twee middelgewichten (of welke klasse dat ook was), opgevolgd door de teleurstelling tussen Rico en Hari.

tl;dr
'meh' avond

p.s.
Excuusjes van Badr
 
Zometeen trouwens Anthony Joshua vs Eric Molina live op rtl7
 
Respect van Hari was ver te zoeken ja. Kijkt Rico niet eens aan die naar hem toe komt na afloop.

Eerste ronde voor Hari, kwam duidelijk beter door. De 2e ronde, zo kort hij duurde leek Rico een beetje grip terug te krijgen. Hari slaat harder, maar heeft zelf een zwakke kin.
 
Wat heb jij dat knap gegeneraliseerd! Van Badr was het wel te verwachten ja, maar dan zeg je: 'Badr in de ring...'.

Ik doel op zijn 'fans' die voor de wedstrijd aan en in de ring staan. Vechtpartijen. De wedstrijd moet even worden uitgesteld omdat dat volk zich weer niet weet te gedragen.

Badr vocht een uitstekende wedstrijd. Als hij door had kunnen vechten waren zijn kansen erg hoog. Lof voor zijn houding. Ik snap ook dat hij gefrustreerd is. Maar kijk naar het verschil tussen de speech van Rico, de veel respect toont voor Badr. En Badr, die vervolgens enig respect toont, nadat hij alleen over zichzelf praat. Zijn Marokkaans fans expliciet bedankt (Mocro in the house) en vervolgens weer begint te trashtalken. Komop gast. Doe dat lekker later. Zijn toon is slecht. Rico is een heel ander verhaal. Als je dat niet inziet ben je hersendood.
 
Hij bedoelt al die retards vlak voor de wedstrijd begon. Achterlijk volk.

Het hoort gewoon in Japan. Komen die achterlijke gasten niet in zitten gewoon 80.000 man. Blijft toch amateuristisch ogen in Europa.
 
Het hoort gewoon in Japan. Komen die achterlijke gasten niet in zitten gewoon 80.000 man. Blijft toch amateuristisch ogen in Europa.
Ligt gewoon aan al die beunhazen die er op af komen. In mei ben ik bij UFC Rotterdam geweest, top evenement met een prachtige sfeer zonder incidenten.
 
Ik doel op zijn 'fans' die voor de wedstrijd aan en in de ring staan. Vechtpartijen. De wedstrijd moet even worden uitgesteld omdat dat volk zich weer niet weet te gedragen.

Badr vocht een uitstekende wedstrijd. Als hij door had kunnen vechten waren zijn kansen erg hoog. Lof voor zijn houding. Ik snap ook dat hij gefrustreerd is. Maar kijk naar het verschil tussen de speech van Rico, de veel respect toont voor Badr. En Badr, die vervolgens enig respect toont, nadat hij alleen over zichzelf praat. Zijn Marokkaans fans expliciet bedankt (Mocro in the house) en vervolgens weer begint te trashtalken. Komop gast. Doe dat lekker later. Zijn toon is slecht. Rico is een heel ander verhaal. Als je dat niet inziet ben je hersendood.
Vond zijn speech juist goed. Dit is de fightgame en dit heet een fight verkopen. Dit is wat Mayweather zijn hele carrière heeft gedaan. Die man is miljardair omdat mensen betaald hebben om hem te zien verliezen.


Die idiots voor de fight was wel echt een drama. Dat was echt zo onbeschrijflijk triest. Wtf denk je dan als je daar staat? Echt serieus wat gaat er dan voor proces om in je hoofd?
 
Het probleem is dat er niks in die hoofden zit, dus er gaan ook geen processen in om.
 
en vervolgens weer begint te trashtalken. Komop gast. Doe dat lekker later. Zijn toon is slecht. Rico is een heel ander verhaal. Als je dat niet inziet ben je hersendood.

Is ook gewoon een act denk WWE. Sportiviteit is leuk maar een dikke portemonnee ook. Denk je dat dat huis vol zou zitten of wereldwijd 100 miljoen mensen zouden kijken als hij en Rico publiekelijk dikke maatjes zouden zitten zijn. Zoals ze gelijk na de wedstrijd vriendelijk en lachend met elkaar praten zo hebben ze elkaar buiten de publiciteit waarschijnlijk regelmatig gesproken de laatste tijd.
Is bijna standaard tegenwoordig om wedstrijden die potentieel veel publiek gaat trekken "beladen" te maken door te trash talken of te gaan duwen/slaan tijdens de persconferentie/weigh in. Net zoals Bob Sapp dat altijd doet. :roflol:

Hou me tegen dan. Waarom hou je me niet tegen hou me tegen dan.
 
Hij bedoelt al die retards vlak voor de wedstrijd begon. Achterlijk volk.

Ik doel op zijn 'fans' die voor de wedstrijd aan en in de ring staan. Vechtpartijen. De wedstrijd moet even worden uitgesteld omdat dat volk zich weer niet weet te gedragen.

Badr vocht een uitstekende wedstrijd. Als hij door had kunnen vechten waren zijn kansen erg hoog. Lof voor zijn houding. Ik snap ook dat hij gefrustreerd is. Maar kijk naar het verschil tussen de speech van Rico, de veel respect toont voor Badr. En Badr, die vervolgens enig respect toont, nadat hij alleen over zichzelf praat. Zijn Marokkaans fans expliciet bedankt (Mocro in the house) en vervolgens weer begint te trashtalken. Komop gast. Doe dat lekker later. Zijn toon is slecht. Rico is een heel ander verhaal. Als je dat niet inziet ben je hersendood.
Ooooh dat heb ik dan gemist:o. Was even afk tijdens de reclame, begon halverwege 1e ronde. Het einde ook niet verder gekeken na Rico's gesprekje:p
 
wel jammer dat alle casuals zich alleen maar interesseren voor vechtsport omdat er een marokkaan mee doet die alleen maar bekend is in NL vanwege zijn KO's in het nachtleven
 
Back
Naar boven