Eerste ronde was ook voor Badr, en dat ging totaal anders dan wat iedereen ( inclusief ik ) had verwacht, maar oh wat slim gedaan naar aanloop van dit gevecht. Badr en zn trainer die roepen dat Rico neer gaat in de eerste ronde, terwijl ze dan met een totaal andere strijdplan komen waardoor die van Rico in het water valt. Ipv met Guns Blazing zoals je verwacht van Badr in de eerste ronde vecht ie het heel kalm en beheerst, wacht op een paar gaten en voert een paar razendsnelle jabs uit. Rico zn strijdplan zal wel zo zijn gemaakt om te anticiperen op de storm die er maar niet kwam. En de gezichten van beide vechters in de rust waren al veelzeggend ( niet alleen Rico's bebloede gezicht, maar ook zn uitdrukking; totaal niet hoe ie had verwacht dat het zou lopen ). Ronde 1 was '' gewoon '' voor Badr, niet per se overduidelijk maar wel duidelijk genoeg. Denk echter dat Badr zn blessure opliep in ronde 1, na 2 minuten en 12 seconden krijgt ie een goeie trap van Rico en als je daarna oplet heeft ie zn rechter niet meer gebruikt. Nou voel je dit niet meteen in de wedstrijd ( mede door andrenaline ) maar wel in de rust. Rico dus terecht gewonnen, maar kan me moeilijk voorstellen dat ie hardop kan zeggen: Ik heb Badr Hari verslagen.