XXL Nutrition

Nieuws Rico VS Badr (challenge accepted)

Bezoekers in dit topic

Pride was echt legend :roflol: Kwam op een begeven moment ook op zaterdagavond/ nacht, heerlijk.
Wut? Is Pride op de Nederlandse tv geweest?!?! Volgens mij wordt RIZIN binnenkort weer gratis op internet uitgezonden.
 
Wut? Is Pride op de Nederlandse tv geweest?!?! Volgens mij wordt RIZIN binnenkort weer gratis op internet uitgezonden.
Oeps, het is nu inderdaad een beetje een ouwehoer topic geworden. Sorry.
 
Wut? Is Pride op de Nederlandse tv geweest?!?! Volgens mij wordt RIZIN binnenkort weer gratis op internet uitgezonden.
Jazeker, niet live hoor. Maar tot een jaar of tien jaar terug op Eurosport. Zonden ze al die herhalingen uit met prachtige namen;

 
En Kevin Randleman! (RIP)

 
Als je UFC Fight Pass neemt, kost maar een paar dollar per maand, dan krijg je de hele Pride bibliotheek er ook bij.
 
Ik vind dat LeonM wel een beetje een punt heeft, dit begint nu echt een vechtsport ouwehoer topic te worden. Niet dat ik dat erg vind maar het is wel een terechte observatie.
 
Nu wil ik bijna dat Badr wint, zodat we deze held nogmaals in de ring kunnen zien!!!
Mixed feelings, wil Remy terug de ring in zien, maar ik wil ook dat Badr helemaal kapot wordt geslagen door Rico :(
 
Mixed feelings, wil Remy terug de ring in zien, maar ik wil ook dat Badr helemaal kapot wordt geslagen door Rico :(

I know the feeling bro, precies hetzelfde, mooiste zou zijn als Rico wint Badr en dat Rico dan Remy uitdaagt!
 
Nu wil ik bijna dat Badr wint, zodat we deze held nogmaals in de ring kunnen zien!!!
Respect voor wat ie bereikt heeft hoor, maar ik zit en zat nooit op Bonjasky fights te wachten. Als er iemand een saaie klinische stijl heeft dan is het deze man wel.
 
Ook wel leuk om te zien dat bijna alle namen van Pride nog relatief goed meedraaien. Ik volgde Pride, UFC, Rizin, One FC, WEC, Strikeforce en Bellator altijd, maar ik vind (helaas) de UFC op dit moment de enige echt goede organisatie.
Ik vind dat LeonM wel een beetje een punt heeft, dit begint nu echt een vechtsport ouwehoer topic te worden. Niet dat ik dat erg vind maar het is wel een terechte observatie.
Even een ouwehoer vechtsport topic aanmaken?
Ik gun het Remy altijd. Hij is gewoon een goede vechtsport voorbeeld. Ik hoop echt zo erg dat Badr helemaal afgeslacht wordt.
 
Respect voor wat ie bereikt heeft hoor, maar ik zit en zat nooit op Bonjasky fights te wachten. Als er iemand een saaie klinische stijl heeft dan is het deze man wel.

Met zijn handen was het inderdaad geen spannende vechter, maar elke ronde van een gevecht kwam hij er wel eens doorheen met die jumping knee, dat maakt voor mij zijn gevechten tof en spannend die jumps en kicks
 
Ik vind dat LeonM wel een beetje een punt heeft, dit begint nu echt een vechtsport ouwehoer topic te worden. Niet dat ik dat erg vind maar het is wel een terechte observatie.

Zou me er niet te veel aan storen, laatste jaar is het hier behoorlijk dood. Er is hier nu meer gepost dan de laatste 3 maanden bij elkaar.
 
Ik vind dat LeonM wel een beetje een punt heeft, dit begint nu echt een vechtsport ouwehoer topic te worden. Niet dat ik dat erg vind maar het is wel een terechte observatie.
Zou me er niet te veel aan storen, laatste jaar is het hier behoorlijk dood. Er is hier nu meer gepost dan de laatste 3 maanden bij elkaar.
Ik stoorde me eigenlijk in de topictitel dat er "chalenge" stond :roflol:
 
Nog 3 dagen hoop toch zo dat Rico wint! Maar ik zie Badr hem ook zo in de eerste ronde ko trappen. Misschien ook nog even ufc206 meepakken :).
 
Back
Naar boven